Unelmakumppani!

  • 3 592
  • 48

Mistä tulee unelmiesi kumppani?

  • Suoraan lypsyjakkaralta / Maanjussi

    Ääniä: 16 13,0%
  • Viehkeä lapintyttö / Poromies

    Ääniä: 27 22,0%
  • Uraputkenvääntäjä stadista

    Ääniä: 16 13,0%
  • Suklaatyttö / poika Jamaicalta

    Ääniä: 17 13,8%
  • EU-virkamies / nainen rysselistä

    Ääniä: 9 7,3%
  • Tulinen meksikolainen senorita / senor

    Ääniä: 18 14,6%
  • Natalja / Valeri Vladiostokista

    Ääniä: 9 7,3%
  • Import from Thailand

    Ääniä: 4 3,3%
  • Epsanjassa tavattu lomarakkaus

    Ääniä: 10 8,1%
  • 15-vuotiaana maitolaiturilta isketty naapurin tyttö/poika

    Ääniä: 38 30,9%
  • Eestiläinen Georg Otsilta

    Ääniä: 2 1,6%
  • Amerikkalainen Euroopanomistaja Teksasista

    Ääniä: 4 3,3%
  • Tanskalainen Roskildesta

    Ääniä: 14 11,4%
  • Saksalainen Interreilaaja Transiberian reissulta

    Ääniä: 8 6,5%
  • Juuri vankilasta päässyt kohtalontoveri

    Ääniä: 4 3,3%
  • Uskovainen jumalaa pelkäävä

    Ääniä: 7 5,7%
  • Ei väliä kunhan on samaa sukupuolta

    Ääniä: 3 2,4%
  • Turkkilainen mustasilmäinen äkäpussi

    Ääniä: 3 2,4%
  • Ruotsalainen jakoavaimen keksijä

    Ääniä: 10 8,1%
  • Jostain muualta, mistä?

    Ääniä: 14 11,4%

  • Äänestäjiä
    123

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Silmät kiinni... Mistä maasta hän tulee? Minkä värinen hän on?
Voit myös valita useamman.
 
Viimeksi muokattu:

pikkukisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liverpool
jostain muualta...

KYllä itse olen sitä mieltä että tavallinen suomalainen mies on ehdottamasti paras vaihtoehto, sillä ei ole väliä tuleeko hän lypsyjakkaralta, porojen keskuudesta vai pääkaupunkimme humusta... Suomalainen mies nyt vaan sattuu olemaan kaikesta huolimatta parhaimmillaan rehellinen, kultainen ja korvaamaton :)
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: jostain muualta...

Viestin lähetti pikkukisu
KYllä itse olen sitä mieltä että tavallinen suomalainen mies on ehdottamasti paras vaihtoehto, sillä ei ole väliä tuleeko hän lypsyjakkaralta, porojen keskuudesta vai pääkaupunkimme humusta... Suomalainen mies nyt vaan sattuu olemaan kaikesta huolimatta parhaimmillaan rehellinen, kultainen ja korvaamaton :)

Tä.. lypsääkö suomalainen mies :eek:
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
No joo, monihan on aika hyvä tosta listasta joten melko päättää pelkkää yhtä, mutta mieluiten ihan suomalainen!

PS. Pari jöijeäkin käynyt pikku-äänestyksessämme, siis sinä finnishninja et olekaan ainoa ruotsalainen !:eek:
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Heiii, mihin jäi kunnon perinteinen suomalaisjörrikkä? Tommonen mukava suomalainen kaappi.:p Vaikka jääkiekkoa harrastava, hyökkääjä vai puolustaja, sillä ei niinkään oo väliä, kunhan on semmonen vanttera ja turvallisen olonen. Ei mies oo mikään jos sillä on kapeemmat hartiat kun naisellaan.:D
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan puhtaasti ei mikään näistä annetuista vaihtoehdoista. Olen sitä mieltä, että "oman kylän plikka on paree", ja sehän minulla jo onkin. ;)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhdyn jyp17:sta sanoihin täysin!:)
Iso ja turvallinen sen olla pitää! Mielummin vähän kaljamahaa kuin hirveä laiha heinäseiväs...:(

Kaapit on ihania...:)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti girlzilla15
Yhdyn jyp17:sta sanoihin täysin!:)
Iso ja turvallinen sen olla pitää! Mielummin vähän kaljamahaa kuin hirveä laiha heinäseiväs...:(

Kaapit on ihania...:)

Eipä olisi meikäläisellä saumaa nykyisin, jos olisi nainen hakusessa. Onneksi olen onnistunut sen oman jo pyydystämään...ja se oma kulta pitää sisäistä kaappiani ulkoista kaappia täkeämpänä... :p
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No, jos sillä tyypillä olis sama vakaumus kun mulla ja sitten sitten... Semmonen tavallinen, ei ihan pelkkä kotonanysvääjä kun mä olen vähän siihen taipuvainen, joskus. Sopivan lihaksikas (no joo, ei nyt ihan kukkakeppi) ja en tiä pitäiskö olla rauhallinen vai tulisempi, mä kun olen vähäsen äkkipikainen. Kertokaas te, kumpi sopis (?) paremmin, tulinen vai rauhallinen?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mauri hyvä, en minä tarkoittanut kaapilla lihaksikasta...:)
Nimenomaan, mies saa olla ihan tuhtikin, ei välttämättä lihastakaan koko äijä, vaan sellanen roteva jätkä!
Mua ei edes haittaa vaikka olis vähän läskikin, mutta iso sen pitää olla...:)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Chip
...en tiä pitäiskö olla rauhallinen vai tulisempi, mä kun olen vähäsen äkkipikainen. Kertokaas te, kumpi sopis (?) paremmin, tulinen vai rauhallinen?

Ulkopuolisen on vaikea sanoa toisen puolesta, mutta ajattelen, että temperamentilla ei ole niin väliä, kunhan MOLEMMAT saavat suhteessa tilaa tunteilleen. Usein käy niin, että rauhallisempi jää tulisemman "jalkoihin" - ja pitemmän päälle siitä voi tulla ylitsepääsemätön ongelma. Pääasia siis, että opitaan tunteidenilmaisuun tasapuolisesti.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti girlzilla15
Mauri hyvä, en minä tarkoittanut kaapilla lihaksikasta...:)
Nimenomaan, mies saa olla ihan tuhtikin, ei välttämättä lihastakaan koko äijä, vaan sellanen roteva jätkä!
Mua ei edes haittaa vaikka olis vähän läskikin, mutta iso sen pitää olla...:)

Minäpä olen ennemminkin jäntevä tyyppi kuten Aku Ankka! :p
Onneksi makuja on erilaisia, niin "monenkroppasilla" ja "monenluenteisilla" on mahdollisuuksia. Toisille turvallisuudentunne syntyy ulkoisista ominaisuuksista, toisille henkisestä puolesta, toisille molemmista...että semmosta.
 

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon kyllä sitä mieltä että uskovainen on paras...

En kyllä usko että kovin moni on mun kanssa samaa mieltä tuosta, mutta mulla on semmonen enkä pois vaihda...

Aamen. :D
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti parkhurst
Mä oon kyllä sitä mieltä että uskovainen on paras...

En kyllä usko että kovin moni on mun kanssa samaa mieltä tuosta, mutta mulla on semmonen enkä pois vaihda...

Aamen. :D

Olenpa muuten kanssasi harvinaisen samaa mieltä.


Niin, yleisesti ottaen samantyylinen maku ja ajatusmaailma sekä joitain yhteisiä harrastuksia sekä vähän omaa kavereiden kesken-juttua pitää homman raiteillaan, oli kyseessä sitten minkä vakaumuksen omaava elämänkumppani tahansa. Omalta kohdaltani voin sanoa, maalaistytön rentous ja luonnollisuus ja kaupunkilaistytön tyyli yhdistyvät vaimossani oikein sopuisasti. Ja välillä löytyy sitä luonnettakin ihan kiitettävästi :eek:
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Unelmakumppani:
Sokea nymfomaani,joka omistaa viinakaupan:D
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lapittaret rules

Siis ainakin missikilpailuissa ne parhaimmat ehdokkaat ovat yleensä pohjoisesta kotoisin. Suvi Miinala, Susanna Tervaniemi ja moni muu, minkä nimeä nyt en saa päähäni. Ennen kaikkea brunette se olla pitää! Normaali suomalainen naisimmeinen.
 

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti girlzilla15
Yhdyn jyp17:sta sanoihin täysin!:)
Iso ja turvallinen sen olla pitää! Mielummin vähän kaljamahaa kuin hirveä laiha heinäseiväs...:(

Kaapit on ihania...:)


Ja täällä myös samaa mieltä. Kyllä miehessä pitää olla kokoa. Ei mikään kukkakeppi! Ja suomalainen sen olla pitää. Ei saa myöskään olla mikään mammanpoika. Eli jos minä huudan niin pitää osata huutaa takaisin, mutta käsiksi ei saa käydä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Jonna79
mutta käsiksi ei saa käydä.
Tulee kuule miehelläsi aika pitkäksi pitemmän päälle.
 

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti sampio

Tulee kuule miehelläsi aika pitkäksi pitemmän päälle.


No mutta totta mooses saa käydä käsiksi sillai kivalla tavalla ja ehkä vähän tuhmallakin;) mutta ei väkivaltaisesti. No ehkä sää ymmärsitkin, kunhan kiusit mua:)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Jonna79

No ehkä sää ymmärsitkin, kunhan kiusit mua:)

Si, si comprendo. Elikkästä leikillänihän minä, tämmönen hupsu kun olen. Tuo hupsu kuuluu ääntää sillei pikkurillipoikamaisesti, mikä ei kylläkään tarkoita sitä, että minä olisin pikkurillipoika.

Tulipas sisältörikas viesti.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jonna79

Ei saa myöskään olla mikään mammanpoika. Eli jos minä huudan niin pitää osata huutaa takaisin, mutta käsiksi ei saa käydä.

Aamen. Ja jos vielä osais laittaa ruokaa ja ja ja, multa kyllä löytyis vaatimuksia, mutta olen mä valmis tinkimäänkin ;). Mutta Sampion ja Parkhurstin kanssa samaa mieltä, uskovainen sen olla pitää, jos mä vaan vielä löytäisin sen...

"Toivossa on hyvä elää", sanoi lapamato. :D
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Saatanapalvoja olis täydellinen. Vois jutella maailmasta ja pitää "In League With Satan"-teepaitoja. Ja jakaa brosareita uskiksille.:D jeps.
 

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Spencer
Saatanapalvoja olis täydellinen. Vois jutella maailmasta ja pitää "In League With Satan"-teepaitoja. Ja jakaa brosareita uskiksille.:D jeps.

Lord have mercy.... :D :rolleyes: :cool:
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Meikäjäppinen muuten valitsi meksikolaisen senoritan. Olis se poekaa saada ensin selkäänsä ennenkuin päästään asiaan:p
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös