Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Kovin laulu tässä lähetyksessä oli just 2080-luvulla SANNIlta. Se on sukupolvikokemus parisuhdekokemuksesta. Mahtavasti sanoitettu.
Suomen Coldplay.Koska se sopii lähes kaikille.
Mökkitie Recordsille vaan molemmat vetämään suomihumppaa!
Mutta minun sukupolvi on se paras!!! Ja nuoriso on ihan oikeasti pilalla!!!
Ainoa joka Vikmanin biisissä häiritsee on se, että kuulen sen aina "Transujumala", vaikka sanoo kai "trancejumala". Ja millä mittarilla Erika Vikman on Trancea? Kohta collab Above and Beyondin kanssa?
Ai että, sivullinen "mitä vitun paskaa tämä nyt on"-viestejä incoming.Milloin Riitta Pukari esiintyy?
Osaan kyllä käyttää Googlea, kiitos vain. Tämä taisi olla keskustelupalsta niin silläkin verukkeella esitin kysymyksen. Toki jos antisi on tasoa "kvg" niin itse jättäisin ainakin vastaamatta.Tää on vähän jännä kun ihmiset ei osaa Googlesta katsoa 10 sekunnissa vastausta. Itsekkin vähän väliä joudun näitä nykyteinien sanastoa googlettaa mitä ne meinaa.
En ole ikinä tykännyt yhdestäkään Chisun biisistä, joten ei yllätä ettei tämä Erikan biisi iske myöskään. Niin Chisu paistaa tuosta tekeleestä.
Mä en muutne välitä Chisusta, mutta tää on kova:En ole ikinä tykännyt yhdestäkään Chisun biisistä, joten ei yllätä ettei tämä Erikan biisi iske myöskään. Niin Chisu paistaa tuosta tekeleestä.