Ponneton biisi, ei jatkoon.On tää kyllä mitäänsanomaton biisi :D Todennäköisesti jumboksi jää
Eipäs unohdeta SIG-yhteyttä Raisiosta :)Onko Varsinais-Suomesta tullut Matin ja Tepon, Baddingin ja Bocartin jälkeen yhtään relevanttia musiikkiartistia?
Niin hyvä, että Costee itekin unohti senCosteen biisi kerkee unohtua jo ennenkuin päästään edes loppuun.
Neea River näyttää häiritsevän paljon mun exältä. Ehkä se on syy miksi ei ole lähtenyt tää biisi itsellä
Sen unohti jo ennen ku se loppu.Costeen biisi kerkee unohtua jo ennenkuin päästään edes loppuun.
The CrashOnko Varsinais-Suomesta tullut Matin ja Tepon, Baddingin ja Bocartin jälkeen yhtään relevanttia musiikkiartistia?
Biisi ei ainakaan jaksanut kannattaaEn tiedä kannattaako.
Se todellakin lähti!Mutta exähän lähti?
Mun eksä näyttää Adelelta ja ei tykännyt, kun mainitsin siitä.Neea River näyttää häiritsevän paljon mun exältä. Ehkä se on syy miksi ei ole lähtenyt tää biisi itsellä
Siis mä säikähdin oikeasti kun artistit paljastettiin kun en ollut kuullutkaan Neea Riveristä että onko exä vaihtanut nimeä ja alkanut laulamaan. :DMun eksä näyttää Adelelta ja ei tykännyt, kun mainitsin siitä.
Laulavista Leijonista osa oli Turusta.Onko Varsinais-Suomesta tullut Matin ja Tepon, Baddingin ja Bocartin jälkeen yhtään relevanttia musiikkiartistia?