Tämmöstä paskaa ei pitäisi mihinkään UMK:n päästää, täysin tyhjänpäiväinen turaus joka unohtuu päivässä. Tosin tekeepähän valinnasta helpompaa jos edes yksi biiisi on hyvä
Kuuntelin Costeeta 10sek ja se riitti. Jestas mitä sontaa.
Tämmöstä paskaa ei pitäisi mihinkään UMK:n päästää, täysin tyhjänpäiväinen turaus joka unohtuu päivässä. Tosin tekeepähän valinnasta helpompaa jos edes yksi biiisi on hyvä
Sehän tässä kisassa odotuksia nimenomaan nostaa että tällä kertaa biisistä eivät ole vastuussa millään muotoa nuo Mökkitie Recordsin tyypit, kenen käsialaa Vikmanin soolotuotannon biisit ovat.Itse olen tuota Erika Vikman hypeä ihmetellyt Cicciolinasta asti. Tuohan on aivan karmeaa ja geneeristä Suomijuntti-iskelmäpoppia, tai mitä lie. Ei mitään räjäyttävää ja biisit täynnä tönkköjä riimejä ja ei mitään soljuvuutta ole laulussa. Tuollaisella jäätäisiin todennäköisesti karsintaan. Ei millään muotoa voi kuulostaa hyvältä ulkomaalaisten korvaan, kun se ei ole sitä edes suomalaiselle.
Tämä Pilven Piirtäjien kappale (olivat siis hakeneet tällä UMK:hon) olisi kyllä ansainnut paikkansa näiden radiobiisien joukossa .
Toinen artisteista on tunnettu biisinkirjoittaja Axel Ehnström, joka edusti Suomea Euroviisuissa vuonna 2011 artistinimellä Paradise Oskar. Toinen taas myöskin biisinkirjoittajana ansioitunut Kaisa Korhonen.
En aio kysyä kumman biiseistä edelle costeen rankkaat, mutta väitän itseni lisäksi valtaosan olevan kanssasi hieman eri mieltä. Costeen biisi on näistä kolmesta ylivoimaisesti heikoin, jos mietitään puhtaasti biisin viisukelpoisuutta.Costeen Sekaisin tuli nyt nähtyä ja täytyy todeta heti ensi alkuun, että tämä on toiseksi heikoin kolmesta biisistä.
Jaa no sitten,no kuitenkin pitäis jtn meininkiä saada balladien ja pop biisien väliin. Onpahan ainakin loppupäässä sitten _ehkä_ tykitystä. Toki nämä ei varmaan ole esiintymisjärjestykset lähetyksessä (toivottavasti).@Siwankassa Muistaakseni Viivillä on balladi. Toki varmasti tosi popahtava sellainen.