Eesti Laulun voitti Mikael Gabrielinkin kanssa esiintynyt Tommy Cash ja "Espresso Macchiato".. Itse toivoin Ann-Marlen voittoa. Harmi.
Niinpä olikin kai.Eikös se ollut Nublu, joka Mikael Gabrielin kanssa osallistui UMK:hon vuosi-pari sitten? Tommy Cash puolestaan on tehnyt Käärijän kanssa biisin.
Omalaatuisen liveshown varassa tuo biisi elää. Ja veikkaan, että sen avulla menee myös finaaliin.Ei oikein uponnut itselle tämä biisi. Ikävä kyllä finaaliin pääseminen tekee tiukkaa.
On oikeasti surkea biisi. Hullujussi ja Viktor Kalborrek pesee tuon kahvinjuojan 6-0.Omalaatuisen liveshown varassa tuo biisi elää. Ja veikkaan, että sen avulla menee myös finaaliin.
Italian Sanremon voitti Olly kappaleella "Balorda nostalgia". Vielä ei ole varmaa, että edustaako Olly Italiaa Euroviisuissa.
Tommy Cash siis odotetusti edustamaan. Oddsit näyttävät nyt top10 sijoitusta. Muutaman ennakkosuosikin edustaja on vielä auki, mutta pitäisin edelleen Eestiä täysin varmana finalistina. Itse laittaisin nykytietojen valossa jopa top femmaan.
Melodifestivalenissa nähtiin eilen tämmöinenkin esitys.
Itsekin olin aika negatiivinen tämän biisin suhteen, mutta nyt alkaa ymmärrys loppumaan, kun Palestiina pitää vetää tähänkin mukaan.
![]()
Erika Vikman uuden ryöpytyksen keskellä
Palestiina-aktivistit ovat vedonneet Erika Vikmaniin, jotta hän ei osallistuisi lainkaan Euroviisuihin.www.is.fi
Italia tuskin jää semeihin, kun eivät viitsi edes vaivautua niihin osallistumaan.Oma arvio on tuon perusteella että semeihin jää, riippuu toki muista. Biisi ei ollut mistään kotoisin ja Cash oli hieman ylimielisen oloinen. Parantaa pitää kun tuollainen hihhulointi ei kiinnosta jos kappale on sontaa.
Eihän tuo Italiaa edusta?Italia tuskin jää semeihin, kun eivät viitsi edes vaivautua niihin osallistumaan.