Ei kyllä erotu millään tavalla massasta. Noita on viisuissa 13kpl tusinassa.Harmi, että tämä Akselin biisi junnaa vähän paikallaan. Tuo on melkein hyvä biisi, mutta lopputulos on kuitenkin vähän vaisu. Biisinä selvästi paras kuitenkin näistä.
Itse harkitsen siirtymistä vahvoihin. SaiPan pelitkään ei saa tätä reaktiota yleensä aikaan. Miulla muisti menee, kun kosken viiniä vahvempiin, nyt saattaisi olla paikka.Okei. Vitusti lisää kaljaa.
Ja tällä tavalla pilata hyvän Tammerkosken?Se kuka on käsikirjoittanut nuo välivitsit voisi kanssa heittää Tammerkoskeen.
Voi kun oliskin vahvoja.Itse harkitsen siirtymistä vahvoihin. SaiPan pelitkään ei saa tätä reaktiota yleensä aikaan. Miulla muisti menee, kun kosken viiniä vahvempiin, nyt saattaisi olla paikka.
Niinpä. Ensimmäinen säkeistö oli hyvä, mutta ikävä kyllä biisi ei lähtenyt sen jälkeen mihinkään nousuun, vaan junnasi vain paikallaan. Biisinä kuitenkin mielestäni selvästi paras näistä. Huumorivaihtoehto Cicciliona varmaan pärjäisi parhaiten itse kisoissa.Ei kyllä erotu millään tavalla massasta. Noita on viisuissa 13kpl tusinassa.
No totta puhuen vaikka Cicciolina biisinä onkin se, jonka tämä pitäisi voittaa niin ei se lavashow suuremmin vakuuttanut. Vähän liikaa yritystä ja lopputulos samanlainen sekasotku kuin Saara Aallolla. Tuossa Kankaanrannan biisissä oli otettu mallia ruotsalaisilta ja toimikin todella hyvin. Siis se lavashow.
Onkohan Danny tuolla toisessa karhupuvussa?
Ns. ”asiantuntijapiireissä” tiedetään nämä.Olit oikeassa. Ei vittu.