Me on hävitty tämä(kin) peli.
Ja 39-40 muuta maata myös.
Me on hävitty tämä(kin) peli.
Katsoin nyt kaikki esiintymiset. Kankaanranta ehkä paras, mutta eiköhän se Cicciolina sinne lähetetä. Pelkään että tuota biisiä joutuu kevään sekä kesän aikana kuuntelemaan radiossa.
Ei jumalauta. Näitä katsoo heterotkin Ja spekuloi? Nyt oon jo kaiken kuullut. Ei tulis mieleenkään edes vilkasta.
Mutta kiitos että kävit tämän kertomassa.Ei jumalauta. Näitä katsoo heterotkin Ja spekuloi? Nyt oon jo kaiken kuullut. Ei tulis mieleenkään edes vilkasta.
Ole hyvä vaan.Mutta kiitos että kävit tämän kertomassa.
Ei jumalauta. Näitä katsoo heterotkin Ja spekuloi?
Kyllä, myönnän sen. Muistettakoon, että Eurovision laulukilpailu oli alun perin... kyllä: arvokas ja arvostettu laulukilpailu. Nykyisen kaltainen karnevaali siitä tuli käsittääkseni Israelin Dana Internationalin voiton jälkeen.Näitä katsoo heterotkin Ja spekuloi? Nyt oon jo kaiken kuullut.
Aika heikkotasoinen ensimmäinen semifinaali. Niiku suuhteessa aiempiin vuosiin. Bengtsoni meni finaaliin ansaitusti.Tänään on Ruotsin euroviisukarsintojen Melodifestivalenin ensimmäinen semifinaali. Ensimmäisessä semifinaalissa kilpailee myös Ruotsia vuonna 2017 edustanut Robin Bengtsson.
Tietty muovisuus ja viimeisen päälle tuotteistettu, kliininen konseptointi tuosta kyllä paistaa läpi. UMK on siihen nähden "tohloppisuudessaan" mukavan kotikutoinen ja sympaattinen.Siellähän on kaikkia kammottavia halpoja Thomas Ledin -kopioita mukana, mitä minä noita melodifestivaleja joskus vilkaisin. Sellaisia myötähäpeää aiheuttavia. Toki sitten myös äärimmilleen viritettyjä kiiltäviä poppikoneita ja muovitissejä. Kyllä se työstä käy nuo ruotsalaistenkin pippalot läpi katsoa jos kohta UMK on vielä astetta pahempi.
Aika heikkotasoinen ensimmäinen semifinaali. Niiku suuhteessa aiempiin vuosiin. Bengtsoni meni finaaliin ansaitusti.
Ilman aktiivista kuuntelua ts. sivujorvalla biisit n kertaa kuultuna pitäisi noista valita ehdottomasti edustajaksi Zühlke. Kikkakloonin biisi on aivan karmivaa pasketta vaikka yrittäisi miten huumorilla ja/tai nostalgiapärinöissä kuunnella, eli eiköhän se ole sitten kisoihin lähetettävä.
Näillä ei ole tietenkään Euroviisujen kannalta mitään merkitystä, mutta tässä UMK 2020 kappaleiden näyttökerrat youtubesta:
1. Erika Vikman - Cicciolina: 360885 (27.1.2020 lähtien)
2. Tika - I Let My Heart Break 99379 (24.1.2020 lähtien)
3. Aksel Kankaanranta - Looking Back 92445 (28.1.2020 lähtien)
4. F3M - Bananas 47281 (29.1.2020 lähtien)
5. Sansa - Lover View 35547 (30.1.2020 lähtien)
6. Catharina Zühlke - Eternity 34372 (31.1.2020 lähtien)