H.Incandenza
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Tuo X-men esitys ja perse oli parhaat.
Kertokaa mikä tuossa Kristassa vetää meikäläistä puoleensa?
Siis helvetin ärsyttävää kuunneltavaa tuollainen positiivinen bimboilu ja lauseet pitää puhua kolmella eri kielellä "Please äänestää nyt kaikki kiva tack tack!", mutta silti siinä joku vetoaa.
Joskus ennenkin täällä asiasta puhuttanut mutta on jotenkin sen oloinen, että on villi sängyssä. Siitäkö tämä outo kihelmöinti johtuu Kristaa kohtaan?
Pikkutytöt itkevät hysteerisenä, kun jotain mopoauto jonneja on lavalla. Huikea päätös esityksille!
Kertokaa mikä tuossa Kristassa vetää meikäläistä puoleensa?
Ulkonäkö on sitten jotain muuta kuin sillä naapurin tytöllä.
Ruotsin trollaamiselle peukkua! Lauri Yrjölä 12 points.
Voin vain kuvitella kuinka viehättävä tapaus on ihan jossain arkisissa farkuissa ja perussiisteissä kuteissa. Siihen vielä tuo luonne ja karisma niin ai että. Ota mut mukaan seuraavalla kerralla.No mulla on ollut tilaisuus muutamia kertoja olla pidempään kyseisen henkilön kanssa tekemisissä, tällä perusteellä hakkaa ulkonäössä minun kriteereillä 99.9% naisista. Enkä tarkoita pelkkiä kasvoja.
Toki karisma ja luonne korostaa tuota viehättävyyttä.
No mulla on ollut tilaisuus muutamia kertoja olla pidempään kyseisen henkilön kanssa tekemisissä, tällä perusteellä hakkaa ulkonäössä minun kriteereillä 99.9% naisista. Enkä tarkoita pelkkiä kasvoja.
Toki karisma ja luonne korostaa tuota viehättävyyttä.