ULUVFC - Uskomattoman Libor Ustrnulin Virallinen Fan Club

  • 73 893
  • 271

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
hieno kerho

Punainen kolmonen oli aikanaan suuri idolini ja juhlaottelussa Kärppia vastaan lähes tippa silmassa kuuntelin Lallin haastattelua, ja Lallin kommenttia siitä ettei nykyään kaukaloissa oikein ole väriä (vai miten hän sen muotoilikaan).

Tämä klubi ei olisi täydellinen ilman minun jäsenyyttäni vaikka en ole kaveria vielä jäällä nähnyt. Mutta pian näen.

Anon jäsenyyttä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mjaah, numero 14 painettiin meikäläisen pelipaitaan/jäsenkirjaan. Olihan postimies Krykovkin kelpo pelaaja, mutta ehkä haen esikuvani ison veden takaa, missä #14 selässään tuhoa kaukalossa kylvää Brendan Shanahan.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Osoitin kunnioitukseni kyseistä mutanttia kohtaan jo Ustrnulin omassa ketjussa ja täten anon pääsyä klubiin.

Pro Ustrnul!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jäsenhakemus

Niinhän minä vannoin, etten laajojen maailmanmatkojeni aikaan eli pariin viikkoon käy Jatkoajassa julkisen keskustelun puolella, vaan ainostaan kliinisesti raportit ja yv:t tsekkaamassa. Mutta nyt piti tehdä poikkeus. Kyllä, anon jäsenyyttä. Bangkokissa viime yönä rekisteröitiin maanjäristys täsmälleen samalla kellonlyömällä, kun Libor jyräsi Wilmin. Erittäin vaikuttavaa. Ja veli Carlosille: ÄTPPOMK-jäsenyys on ikuinen, sorry vaan. ULUVFC toimii onneksi toisella sektorilla eli urheilun parissa, ei näissä mitään ristiriitaa ole.

Tarkkaan ottaen nimenomaan Takatukkahan tämän vonkaleen nappasi tunnetulla vonkamiestaktiikallaan. Eli kun yrittää vaan aivan sairaasti yhtä aikaa kaikkialla, niin joskus se nappaa kohdalleenkin, vaikka alkuedellytykset saada toimiva kontakti aikaiseksi ovatkin samaa luokkaa kuin eräällä Kasapanokseksi kutsutulla gaiffarilla. Hänen nimensä juontaa siitä, että hän näyttää elävästi kaverilta, jonka kasvoilla on juuri räjähtänyt kasapanos.

Pentti, jos luet: Älä treidaa Liboria narreihin, vaikka aikaa on melkein viikko vielä tehdä kauppoja ja Masalta lienee jo tullut faxi! Marko Kauppinen ei ole vastaavanlainen kaveri, vaikka Virmis näin väittääkin. Ei, ei myöskään Samuli Jalkanen. Ylitä itsesi ja pidä Libor. Tai ylitä itsesi ylimaallisella tavalla: pidä Libor ja tee lisäksi jatkopahvi hänelle.
 
Viimeksi muokattu:

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Kaveri antoi haastattelussa itsestään sellaisen vaikutelman ettei halua olla kirkkaimmassa valokeilassa vaan saa kicksinsä muualta. Silti minusta olisi hyvä asia, jos joku kertoisi kaverille HIFK-fanien luonteen ja hengen.
Esim olisi hyvä kertoa että -98 tähtisikermästä fanit äänestivät suosikkipelaajakseen Bobin, joka teki koko kaudella puolivahingossa yhden maalin. Olin muuten silloin paikanpäällä: se oli aivan runkosarjan lopussa ja koko katsomo antoi suosiota seisaallaan. Jos oikein muistan niin Bob nakkasi hänelle noudetun kiekon lahjaksi katsomoon jollekin onnelliselle fanille.

Punaisissa voit olla stara 0+0 tehoilla.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän se Liborille selvinnyt jo eilen. Hämillään näytti kaveri olevan 'ottelun vakuuttaja'-palkinnosta ja hallissa kaikuneista 'Libor!Libor!'-huudoista.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hakisin myös jäsenyyttä tähän hienoon henkilökulttiin. Lisäksi ehdottaisin nöyrimmin, että kaikkien jäsenien jäsennumeroa jäsennumerosta kolme lähtien siirretään yhdellä eteenpäin. Näin saisimme jäädytettyä jäsennumeron kolme.

Kaikella kunnioitksella sinulle The Hockey Handbook, katsotko olevasi tavallisena kuolevaisena jäsennumeron kolme arvoinen?

STOP! STOP! STOP !
Minulle lohkosi # 10. Prkl. Sitä en annan pois!

Nyt puheenjohtajalta vaaditaan kovia otteita!
Muutoksia jäsenluetteloon ei tehdä noin vaan.
# 3 voidaan toki jäädyttää, mutta sekin tuntuu hassulta. Eihän sitä voi kuitenkaan "The Liberator" käyttää ja sitä kautta olla oman faniklubinsa jäsen.

Penamaisesti siis: "Näillä mennään"
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertakaikkiaan uskomaton äijä! Tahtoo viralliseksi fäniksi ensitilassa, joten mitä nöyrimmin anon jäsenyyttä Teidän Korkeudeltanne.

Kaikki muu on Liboristamme tullut jo sanottua, paitsi se, että hänen komeutensa saa sukat pyörimään jalassa ja hameenhelmat hulmuamaan. Tätä seikkaa ei missään nimessä sovi aliarvioida, kun arvioimme herran vahvuuksia, myös maalin edessä. Rumia ei kukaan huomaa, komeat kylläkin.

Gredua lainatakseni: "Ihana".
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkkaan ottaen nimenomaan Takatukkahan tämän vonkaleen nappasi tunnetulla vonkamiestaktiikallaan. Eli kun yrittää vaan aivan sairaasti yhtä aikaa kaikkialla, niin joskus se nappaa kohdalleenkin, vaikka alkuedellytykset saada toimiva kontakti aikaiseksi ovatkin samaa luokkaa kuin eräällä Kasapanokseksi kutsutulla gaiffarilla.

Höh! Päinvastoin tämä hankintahan oli vain ajan kysymys. Kaikki merkit puolsivat sitä. Miettikää nyt! Mistä Pena Suuri on kotoisin? Liperistä (tai Joensuusta, mutta nehän ovat vierekkäin). Joten onhan selvää, että Liperin mies löytää Liborin ennemmin tai myöhemmin. Ja yhtä selvää oli, että Liboria ei voinut löytää kukaan muu kuin Liperin mies. Tätä hankintaa ei siis voinut estää mikään. Ei edes Penan normituuri.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kaikki muu on Liboristamme tullut jo sanottua, paitsi se, että hänen komeutensa saa sukat pyörimään jalassa ja hameenhelmat hulmuamaan.

Tällä kohtaa ymmärrän naisen logiikkaa hyvin. Minusta olisi karmeaa katsoa, jos kaksi susirumaa naista harrastaisi mutapainia. Mutta kaksi kaunotarta - toimii! Joten ulkonäkö on plussaa tappeluhommissakin.

Viherpuiston Ruoska: Luulen, että Pena on pikkuhiljaa heräilemässä Tsekin reissun huuruista ja ottaa kohta vihaisen puhelun tsekkiagentille: "Vitun vittu, mua on kusetettu! Mä luulin, että saan kaksi pakkia näillä kiloilla ja senteillä, mutta täällähän pyörii vaan yksi hirveä mutantti! "
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viherpuiston Ruoska: Luulen, että Pena on pikkuhiljaa heräilemässä Tsekin reissun huuruista ja ottaa kohta vihaisen puhelun tsekkiagentille: "Vitun vittu, mua on kusetettu! Mä luulin, että saan kaksi pakkia näillä kiloilla ja senteillä, mutta täällähän pyörii vaan yksi hirveä mutantti! "


Ehkäpä Korhosen ja Kovasen tulo HIFKiin selittyy sillä että Pena tilasi 230 senttiä ja 150 kg puolustusvoimaa. Näitä lukuja lähellä ollaan kun Kovanen hyppää Korhosen harteille ja Korhonen astuu vaa'alle.

Nyt Pena osasi spesifioida mittojen koskevan yhtä henkilöä.
 

trigger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC member #24
Arvoisa ULUVFCn Hallitus.

nn jsntt klbn,mt nrmmn. lman vklj,ttt..
Shrk rls!

Ja sama toisella kotimaisella:
Anon jäsenyyttä klubiin,mitä nöyrimmin. Ilman vokaaleja,tietty..
Shrek rules!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Arvon herra puheenjohtaja, anon myös jäsenyyttä ja sertifikaattia olla ULUVFC:n pohjois-Suomen jaoston vetäjänä (ainoa jäsen ilmeisesti allekirjoittanut, vielä toistaiseksi).

Toki voisin aktiivisemmin osallistua keskusteluun,mutta uskon että LU:n mukaantulon myötä alkaa täältä myös kommenttia tulemaan.

On se vaan miesten mies! Vapise, Herra47!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mutantit rules! Eli anon jäsenyyttä. Milloin pidetään pikkujoulut?

Who the f*ck is Vopat?
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Täytynee neuvotella morningstarin kanssa vielä treidistä... Jäsen 6 olisi sopiva numero minulle :)
Turha toivo, valitan. ULUVFC:n jäsennumeron pienuus on ensisijainen tekijä sitten, kun Viimeisenä Päivänä Ivan Hlinka puhaltaa pasuunaan ja paikkoja konsonanttitaivaassa jaetaan. Tästä kutosesta pidän kiinni kuin poikuudesta.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Myös minä anon jäsenyyttä. Jos kunnianairvoinen ylidiktaattori hyväksyy hakemukseni niin minkä jäsen numeron saan? #3 on jo varattu/jäädytetty/laitettu kehyksiin.
Iloitsin eilen The Hallissa kun tämä Vapauttaja tsekinmaalta tuli kentälle. Minun pelipaitaani nimittäin koristaa nimimerkin mukainen numero (ilman nimeä tietysti). Ainakin ensivaikutelma oli hyvä, on ainakin numeronsa ansainnut.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turha toivo, valitan. ULUVFC:n jäsennumeron pienuus on ensisijainen tekijä sitten, kun Viimeisenä Päivänä Ivan Hlinka puhaltaa pasuunaan ja paikkoja konsonanttitaivaassa jaetaan. Tästä kutosesta pidän kiinni kuin poikuudesta.

No jos jotain noin arvokasta on vielä tallella, niin ymmärrän kyllä. Voi olla, että hengeilen kuitenkin varmuuden vuoksi lähietäisyydellä ja pasuunan törähtäessä vedän sut katolleen... Jos meillä on sama numero uskon kyllä Ivan Hlinkan henkilökohtaisesti tavanneena, että hän päästää naiset ensin :)
 

BigRedKoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anon jäsenyyttä

perustelulla että olen samaa mieltä jokaisesta kirjoitetusta konsonantista tässä ketjussa poislukien ehdotetut jatkopahvin pituudet (5+5 ja 10+10).

Ehdotan kuvaavaa 5+20.
 

jylppy

Jäsen
Suosikkijoukkue
kerran hifk...aina hifk... vuodesta 1977....
Anon jäsenyyttä...

oli mielenkiintoista huomata että kun Ustrunal sai kiekon niin ei käynnyt niin kun aikaisemmin tällä kaudella, pakkien kanssa...

Ei lähtenyt peruttelemaan maalin taakse vaan katsoi hyökkääjiä kohti et minne syötän..

jatkoa innolla odotellen, yksi syy lähteä hallille taas!
 

Krisu-74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moi!

Arvoisat Ustrnulin kannattaja jäsenet. Kyllä mies eilen jakeli muutamia kunnon pommeja Narri Pelaajille kuten Wilm lensi komeassa kaaressa ja muutamat selvästi pelkäsivät meidän isoa pahaa kolmosta. Joten tästä hyvästä haluaisin liittyä tähän fan clubiin. Oli Libor sen verran kunkku eilen että oksat pois.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Tekisi mieleni sanoa että minä Liborin skouttasin The Penalle täällä Tshekinmaalla, mutta en kuitenkaan sano. Kantakoot kunnian yksinään.

Anon kuitenkin nöyrimmin Prahan alajaoston merkeissä jäsenyyttä.

Olen puhunut.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Arvoisa ULUVFC hallitus,
täten anon jäsenyyttä tästä kunniakkaasta fan clubista sillä Liberator jos kuka on tämänkaltaisen hehkutuksen arvoinen. Ustrnulin kanssa nakkikattilaan nostamaan!

- Tinke-80
 
Hei, minäkin haluan osani "Liberaattorista"! Näin ollen anon uuden "Jumalamme" (Ilkkapoika on pudonnut tuolta pallilta kyyneleidensä mukana) fanclubiin liittymistä!
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Jäsenanomus.

Mitä nöyrimmin anon jäsenyyttä tähän uljaaseen kerhoon. Perusteena se, että jos turkulainenkin päästetään, niin minä myös!!

Libor on Jumala, jota suostun palvomaan.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Okei, tuli Penailtua jäsennumeroiden kanssa. Tosin tätä on IFK:ssakin tapahtunut kun Strömberg(?) vetäisi matsin luukkuvahtina ja selässä #1. Jäsen #3 saa siis uudeksi numerokseen #17.

Hallitus on hyväksynyt seuraavien nimimerkkien jäsenyyden

#18 Bruno
#19 Beagle Boy
#20 Lalli68
#21 Swift
#22 JHag
#23 BoredOldLady
#24 trigger
#25 Sir von Aulis
#26 punaiset_lasit
#27 #3
#28 BigRedKoff
#29 Krisu-74
#30 archieG
#31 Tinke80
#32 punasydän
#33 Suolakuningas
#34 HJL

Kertonee jotain onnistuneesta hankinnasta ja aika selkeää viestiä seuralle halutusta pelaajatyypistä kun pelaaja joka on uudessa jengissä pelannut yhden ottelun saa aikaan tällaisen suosion näinkin pienessä yhteisössä kuin Jatkoajan keskustelupalsta. Miettikää minkälainen vaikutus tällä hankinnalla on koko kohderyhmään, eli kaikkiin IFK-faneihin. Ei hajuakaan paljonko niitä on, mutta varmasti lähemmäs sataatuhatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös