http://sherdog.com/news/rankings/sherdogcoms-pound-for-pound-top-10-15658
Tuo lista jäi ärsyttämään minua!
Millä perusteella Anderson Silva on ykkösenä??? Kova jätkähän anderson on mutta että kaikista paras maailmassa ? Voiko joku selittää miten nuo sherdogin ranking listat oikeen lasketaan, kun tuntuu vähän siltä että muutkin listat ovat rankattu tavalla joka ei mene minulle jakeluun. Esim mitä helvettiä Lesnar tai Overeem tekee koko heavyweight top kympissä.
Niin no...Ehkä Lesnar ei olisi jos ei sattuisi olemaan sitä vyötä jota en myöskään satu käsittämään että millä perusteella hän sen sai.
Sillä perusteella, että heittelevät vain. Aika selvähän se on, että Fedorin pitäisi olla ykkönen. Miksi? Koska Fedor ei ole oikeasti hävinnyt koskaan, voittanut kaikki sarjansa kovimmat kaverit, useammankin kerran, dominoinut ottelunsa ja voittanut melkeinpä kaikki erätkin otteluissa jotka otellut ja tämän lisäksi otellut todella paljon(lähes aina) isompia kavereita vastaan. Voisi otella hyvin esim. LHW:ssä kokonsa puolesta. Anderson Silva kärjessä on vitsi, koska kaveri on ottanut 4 tappiota urallaan, ei ole kohdannut läheskään parhaita kavereita sarjassaan(UFC:n MW on heikoin UFC:n divisioonista varmaan HW:n kanssa), ottelee sarjassa johon on reippaasti isokokoisempi kun suurin osa vastustajista, jne.
Naurettavaahan tuo lista on, eikä edes Anderson Silva itse koe olevansa paras. Kysyy lähes keneltä vain MMA-ottelijalta, niin Fedorin sinne pistäisivät, varmasti Silvakin.
Sherdogin listoilla nyt muutenkin kyllä kieli niin syvällä UFC:n tietyssä reiässä, ettei noita tosissaan voi ottaa kukaan. Korneinta kyllä, kun painotetaan sitä kuinka Fedor ottanut vain yhtä kovaa ottelijaa vastaan viime vuosina, samalla kun Anderson Silvan kaksi viimeisintä vastustajaa ovat sarjoissaan jossain 30+ paikkeilla maailmassa varmaankin.