Nyt kun pahimmat tunnekuohut rauhoittuneet eikä vastaile nopeasti matsien välissä pikaisesti luettuihin viesteihin, niin esitetään pahoittelut käyttäjälle
@WarWas parista kärkkäämmästä viestistäni. Myös luetun ymmärtämisessäni oli tosiaankin osin vikaa, termistökin tosin sekoitti. Alasviennin alustuksella minä olen vaparisalilla oppinut käsittämään nimenomaan yhdessä hyökkäyksessä/tilanteessa tapahtuvan hämyn, jotta saadaan tarvittava tila sinne jalkoihin. Itse olen tällaisen pidemmän aikavälin pohjatyöstä taas käyttänyt termiä pohjustus, joka tosiaan Makulla jäi tässä puuttumaan.
Itse shootin toteutuksessa ja sen ajoituksessa ei mielestäni (edelleenkän) ollut vikaa, mutta sen olisi tietysti voinut hoitaa eri tavalla, että annettiin kaverille tilaisuus hengittää ja käydä mielessään läpi sitä, mitä tuleman pitää. Toki gameplan oli Murphylle heti alusta lähtien selvä, eikä Makun mitään pystynakuttelua olisi kannattanut lähteä toteuttamaan. Enemmänkin olisi ehkä kannattanut kokeilla välillä sylin ja häkkipainin kautta, ja suora shootti sitten jostain jälkitilanteesta, jossa kaveri vielä vetää henkeä ja palautuu edellisestä tilanteesta. Tosin jos se shootti olisi kohdistunut (ajatellusti) etujalkaan, niin ei Murphy olisi ehtinyt sitä tööttiä polvella antaa.
Siitä en vieläkään osaa oikein yksiselitteisesti olla samaa mieltä, etteikö heti erän alkuun kannata shoottia yrittää. Nähtiin tänäkin iltana, miten samankaltaisessa asetelmassa olevat Chimaev ja Makhachev suorittivat homman maaliin asti aika näppärästi heti erän alkuun. Näissä vain nähtiin se, että shootti tuli tarpeellisella tavalla hiukan yllättäen, vaikka Hooker ja Li varmasti niitä osasivat odottaa.
Mutta noin niin kuin yleisesti, niin olipa kertakaikkiaan kova kortti. Usein nämä erityisen nimekkäät numerokortit ovat olleet hiukan lässähdyksiä tasoltaan, mutta tämän kanssa pysyi kyllä liimattuna ruutuun sen 7-8 h putkeen. Ehkä paras kortti (esiottelut mukaan lukien), mitä olen koskaan nähnyt. Erityisesti Yanin robottimainen tekeminen on aivan käsittämättömän vakuuttavaa, eikä kaverille ole tuosta sarjasta ihan heti tulossa ketään "oikeaa" haastajaa. Sandman oli tyylillisesti varmaan se vaikein haaste ja ei riittänyt pidemmän päälle oikein mihinkään.