Ulos joukkueestani, Ströba

• 8 580
  • 28
Suosikkijoukkue
Hpk, HcRaPo
Tervetuloa joukkueeseeni, Ströba!

Olin peliä katsomassa, ensimmäistä kertaa n. kuukauteen, ja ilokseni huomasi Störperin "kehittyneen" alkukaudesta huimasti! Jo pelkästään miehen olemus, kun kiekko on lavassa, on muuttunut ja paniikin savu hälvennyt ympäriltä. Luulenpa, että suurin syy tähän löytyy tietysti reenamisesta, mutta toinen suuri syy on mitä luultavammin pelitavan muutos; Ns. kiekollisena pakkina Störperi ei oikein ollut enään niin terävä, mutta tämän pelin fyysinen pakki olikin jo ihan muuta.
Vapise Jokela Störperi vie sun viittas... Hirvee pommi keskialueella sai mut tuulettaan A4 katsomossa kuin maalia, yksin tosin. Vastustajan alistamista voimalla omassa päädyssä pariin otteeseen. varmaa kiekollista pelaamista ja vain, VAIN yksi virhe minun nähdeni ja sekin avaussyötöstä eli ei paha..

Eli tervetuloa joukkueeseeni, uudistunut Ströba!

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Parantaahan tuo jatkuvasti, mutta kun pohjalta lähtee, niin eihän siitä voi kuin parantaa. Muutamia kertoja on päässyt taklaamaan vastustelijoita ihan kunnolla ja sitä tahtoo nähdä jatkossakin minä. Mikä ihme siinä on, että edes ne helpot syötöt eivät tahdo löytää kaverin lapaan millään, ei oikeastaan edes lähelle lapaa? Ei voi olla niin vaikeaa, saatana.

Kyllä tästä kuitenkin vielä ihan hyvä loppujen lopuksi tulee, uskon.

nastamuumio

Jäsen
Suosikkijoukkue
TIIKERIT (kovin junnuseura ikinä!)
Kyllä Strömbergin juna kääntyi jo vähän aikaa sitten. Kestää tietysti vielä jonkin aikaa ennen kuin enemmistö tämän faktan huomaa.

Mika on käsistään yhä helvetin hyvä ja painavana taklausten antajana halutessaan huippuluokkaa. Ei ollenkaan huono paketti! Vähän tuntuu sille, että Strömberg ei jaksa vielä oikein keskittyä kaikkeen tekemiseen ja vetelee puolivaloilla aina kevääseen asti. Voi olla, että toinen motivaatiopiikki on rakennettu ECC-turnaukseen.

Itse olen tyytyväinen (ja jopa ylpeä), että Mika Strömberg pelaa Kerhossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy