Ulkonäkösi kouluarvosanoin

  • 4 273
  • 45

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jännää kun moni sanoo että iän myötä olisi tullut parannusta. Eikö joskus 15-25 -vuotiaana ihmisen itsetunto ole yleensä huipussaan ja vanhempana sitten vasta huomaa että hitto eihän tässä enää saakaan seksikkäiltä muijilta. Tukka lähtee päästä ja kikkeli ei aina jaksa. Hampaatkin tippuu suusta ja kaljamaha senkun jatkaa kasvamistaan. Ja näkökin on heikentynyt ja päälle vielä jokaviikkoiset krapula-ahdistukset kun tuskissaan makaat suihkun lattialla.

Hitto ketä sitä pitäis miellytellä omalla pärställä?

No niitä seksikkäitä muijia!
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyllähän se vaan niin mennöö että karisma kasvaa monilla miehillä positiiviseen suuntaan. kun tulee vuosirenkaita lisää. Ei kaikilla, mutta useilla kumminkin. Jää semmoinen turha hosuminen pois.

Noh, se ei nyt suoranaista ulkonäköä ole, mutta vetovoimaa kumminkin.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ruplat tiskiin ja housut kinttuihin niin ei tarvitse kuntosaleilla ravata eikä salaatteja syödä eikä tukkaa laitella eikä partoja trimmailla eikä minkään voiteiden kanssa läträtä. Noi miellyttämisjutut on itsetunto-ongelmaisille.

Huorat on itsetunto-ongelmaisille ja reppanoille jotka eivät uskalla muuten ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Normaalisti semmoinen 6-, kännissä 9+ ja krapulassa -4.

Ja nämä kaikki ihan omia arvioita.
 
Huorat on itsetunto-ongelmaisille ja reppanoille jotka eivät uskalla muuten ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Vitut. Moni ei sosiaalisen leiman ja tuomion pelossa uskalla, vaikka haluaisikin kokeilla maksullista kivakivaa.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En osaa antaa ulkonäölleni kiinteää arvosanaa, se vaihtelisi siten, että hyvänä päivänä arvioisin sen yläkanttiin ja huonona taas alakanttiin. Mutta sitä aloin pohdiskelemaan että voiko ihminen olla objektiivisesti kaunis tai komea? Kauneushan on katsojan silmissä ja makuja on monenlaisia mutta miten selitetään se, että mies A on 60 prosentille naisista miellyttävä ulkonäöltään ja mies B vain 1-2 prosentille naisista? Onko esim. jokin silmien väri suositumpi kuin joku toinen? Vai herättääkö jokin tietty hiustyyli enemmän kiinnostusta yleisesti kuin joku toinen tyyli? Ainakin kasvojen symmetrisyyden on sanottu olevan "objektiivisesti" viehättävä piirre? Varmasti tähän vaikuttaa myös se Keskiviivan mainitsema sisäinen hyvä olo, joka huokuisi ulospäin ja tekisi ihmisestä viehättävämmän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huorat on itsetunto-ongelmaisille ja reppanoille jotka eivät uskalla muuten ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.
Oho siellä ollaan humalassa.

Ei mun tuntemat hupakoitsijat ainakaan tuollaisia ole ja tuskin yleinen mielipidekään ihan tuota mieltä on. Mun yhdet maalaisserkut kyllä kummastelee asiaa ja sen takia niille on aina kiva lähettää tekstarilla rapsa kun on bylsinyt jotain. Tai ei sitä muille enää tarvitsekaan kertoa kun noi aina soittaa koko suvun läpi. Naurattaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Oho siellä ollaan humalassa.

Ei mun tuntemat hupakoitsijat ainakaan tuollaisia ole ja tuskin yleinen mielipidekään ihan tuota mieltä on. Mun yhdet maalaisserkut kyllä kummastelee asiaa ja sen takia niille on aina kiva lähettää tekstarilla rapsa kun on bylsinyt jotain. Tai ei sitä muille enää tarvitsekaan kertoa kun noi aina soittaa koko suvun läpi. Naurattaa.

Ei tarvitse olla edes humalassa tuota sanoakseni, vaikka hiukan nyt olenkin. En tiiä osuko siellä päässä, mutta kyllähän se nyt yleinen kanta on melki aina ollut ainakin minun elinaikanani että jossei muuten saa niin sitten maksullisia, eikä siihen tarvitse olla edes "maalainen" :D Toki varmaan sitten siellä isolla kylällä "stadissa" varmaan toisin, ja maksullisissa käyminen on uusinta hottia kaikkien 20-40v normi jamppojen keskuudessa.

Lisätään nyt sen verran, että on mielestäni ymmärrettävämpää jos joku 45v vaimoonsa kyllästynyt perus jamppa käy sit huorissa "salaa", kuin se että nuorehko sinkkumies hakee seksiä säännöllisesti maksullisilta jos muutenkin irtoaisi.

Ps. @pernaveikko viestisi oli vissiin sarkasmia, oletan.
 
Viimeksi muokattu:

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Ei sitä käy kaunisteleminen. 4.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Jännää kun moni sanoo että iän myötä olisi tullut parannusta. Eikö joskus 15-25 -vuotiaana ihmisen itsetunto ole yleensä huipussaan ja vanhempana sitten vasta huomaa että hitto eihän tässä enää saakaan seksikkäiltä muijilta. Tukka lähtee päästä ja kikkeli ei aina jaksa. Hampaatkin tippuu suusta ja kaljamaha senkun jatkaa kasvamistaan. Ja näkökin on heikentynyt ja päälle vielä jokaviikkoiset krapula-ahdistukset kun tuskissaan makaat suihkun lattialla.

Hitto ketä sitä pitäis miellytellä omalla pärställä?

Mun mielestä tää menee päinvastoin, eli 15-25 -vuotiaana se itsetunto oli ihan kellarissa ja ulkonäkö parhaimmillaan mutta ensin mainittu piti huolen ettei naismarkkinoilla pärjätty. Joskus 30+ -vuotiaana itsetunto oli kehittynyt huippuunsa ja alkoi kantti riittää sanoa ja tehdä ihan mitä huvitti ja halusi, mutta 30+ -ikäisenä taas ulkonäköpuoli alkoi lasketella jyrkkää alamäkeä mahan kasvaessa ja tukan harvetessa. Viimeksi mainittu piti huolen ettei naismarkkinoilla pärjätty.

Nooh, tää on vaan elämää, ei sen enempää. Älkääkä tuomitko maksullisien naisten asiakkaita. Kyllä se on ihan jokaisen oma asia jos panettaa muttei jaksa nähdä valtavaa vaivaa päästäkseen piirakan pariin. Maksuton nainen muuten on monesti paljon kalliimpi kuin se maksullinen ja silti on saanti epävarmaa vaikka olisit tarjonnut ja ostanut sille mitä tahansa. Sitten jos lopulta päästään itse asiaan ja sattuu ehkäisyt pettämään syystä tai toisesta niin se vasta kalliiksi tulee.Jopa seuraavat 18 vuotta. Maksullisella tuskin on useastikaan tietoa kuka se pukki oli jonka siemenet iti.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Älkääkä tuomitko maksullisien naisten asiakkaita. Kyllä se on ihan jokaisen oma asia jos panettaa muttei jaksa nähdä valtavaa vaivaa päästäkseen piirakan pariin.
Noo jokainen tuhlatkoon rahansa juuri siihen mihin itse haluaa, mutta minä itse en koskaan alistuisi menemään maksulliselle naiselle koska minulle seksi on ns. rakkauden sivutuote, yksi läheisyyden muotoja. Ei se seksi itsessään ole niin ihmeellistä että siitä suostuisin mitään maksamaan. Henkisesti se tuntuu hienolta kun sen on saanut tehdä rakkaan ihmisen kanssa mutta fyysisesti se nautinto ei ole rahan arvoista. Muutenkin vastustan sitä ajatusmaailmaa että pillu olisi niin arvokas että siitä pitäisi maksaa tai sitä ajatusta että nainen antaa ja mies saa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä se on ihan jokaisen oma asia jos panettaa muttei jaksa nähdä valtavaa vaivaa päästäkseen piirakan pariin.

Yritetään vielä kerran, mutta miten tämä nyt pitäisi sanoa, että se menisi perille? Monetkaan tavalliset ihmiset eivät pääse piirakan pariin, vaikka näkisivät valtavankin vaivan.

Tässä maassa on ihan tavallinen lauantai ja menen jalkapallo-otteluun minne tulee noin 8000 katsojaa. Ei mitään mahdollisuutta saada, vaikka on kai siellä joku tyttökin. Mitä sitten pelin jälkeen? Tulen ehkä kotiin tai jos kävisi jonkun pubin kautta ihmettelemässä maailman menoa.

Vaikka näkisi mitä vaivaa, niin saamisen todennäköisyys pyöristyy tasan nollaan. Ei se ole mikään itsetunto-ongelma tai mahdoton rumuus. Se on vain miten se on.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tarvitse olla edes humalassa tuota sanoakseni, vaikka hiukan nyt olenkin. En tiiä osuko siellä päässä, mutta kyllähän se nyt yleinen kanta on melki aina ollut ainakin minun elinaikanani että jossei muuten saa niin sitten maksullisia, eikä siihen tarvitse olla edes "maalainen" :D
Mutta eikö toi ollut silloin kun luultiin että maapallo on littana tai jotain. Miten teillä penskana puhuttiin kotona seksistä ja ilotytöistä? Seksuaalisuus ja sukupuolivietti kun kuitenkin on maailman luonnollisin asia. Ilman sitä meitä ei olisi täällä. Joo mä muistan kun faijan kaveri kävi kylässä ja me usein istuttiin kolmestaan keittiössä ja mä kuuntelin kun ne jutteli sen naisseikkailuista Venäjällä tai neukkuaikaa se varmaan oli, mutta kyllähän sitä väkisinkin piti sitä tyyppiä tosi kovana jätkänä. Hienot kiikaritkin toi mulle ja sellaisen lähes metrin pituisen muovisen sotilaslaivan leluksi tai koristeeksi. Mun mielestä on tärkeää että lapset kanssa otetaan jo varhain mukaan noihin juttuihin ettei ne totu elämään missään nynnykuplassa. Vähän kuin nyt vappuna näyttää niille miten ihmiset dokaa vaikka vanhemmat olisikin jotain raivoraittiita. Niin ja noin muutenkin kyllähän jo ala-asteella puhuttiin kavereiden kanssa Viron ilotytöistä ja siellä vierailevista tyypeistä ihailevaan sävyyn. Viru hotelli, KGB, Lada, sukkahousut jne.

Mulle toi kun sanoo että jos ei muuten saa on lähes vastaava kuin että jos joku sanoisi että 1+1=3. Niin kaukaa haettu ajatus. Miten kieroutunut oman ajatusmaailman pitää olla? Seksin halu ja koko seksuaalisuus on maailman luonnollisin asia. Kissat ja koiratkin nylkyttää. Ei ne muuten lisääntyisi ja niitä ei olisi enää. Kyllä mä voin puhua runkkaamisestakin suoraan. Ei mun tarvitse sitä salailla. Joo tietenkin ihmisellä on muitakin tarpeita. Kaikkien pitää syödä ja välillä nukkua jne. Sitten on jotain paljon pienempiä tarpeita kuten esimerkiksi yhteenkuuluvuuden tunne ja tarve saada miellytetyksi joku, jos on vaikka kokenut jotain tiettyä juttua penskana. Psykiatrit voi varmaan kertoa tosta enemmän.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Vaimon mielestä komistun vaan jatkuvasti ja omasta mielestäni arvosana on nyt siinä 11 pintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös