Ulkomaalaiset maahanmuuttajat

  • 7 253
  • 25

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Olen sitä mieltä, että mikäli suomeen tullut maahanmuuttaja ei osaa elää suomalaisten tavoin, niin hänet pitää poistaa suomesta, johtuen siitä että hän ei ole sopeutunut suomen tapoihin. Mieli piteeni tähän asiaan johtuu muun muassa Espoon Leppävaarassa tapahtuneesta välikohtauksesta, josssa mm. uskonnolla ei ollut väliä ( vaan ainoastaan kulttuurilla). Tämänkin kirjoituksen jälkeen olen edelleen sitä mieltä, että suomalaiseen kulttuuriin sitoutuneet maahanmuuttajat ovat elämän suola suomelle.

Eli tämä asia kiteytettynä, maassa maan tavalla. sopeutumattomat ryömikööt takaisin sinne mistä ovat tulleetkin.
 

kovalev

Jäsen
Se oli hienosti kiteytetty mielipide.
Minä olen sitä mieltä, että jos Suomeen on syntynyt suomalaisista vanhemmista lapsi, joka ei tunnu sopeutuvan suomalaiseen yhteiskuntaan, vaan onnistuu vain joka käänteessä rikkomaan sen lakeja; ei työllisty, jos työllistyykin, tulee heti irtisanotuksi; häiriköi ja juopottelee, hakeutuu tappeluihin ja kuseksii porttikongeihin, nostaa sossusta rahaa ja käy vielä Hurstilta hakemassa leivän päälle voita; ei osaa oikeaoppisesti puhua maansa kieltä, oikeinkirjoituksesta nyt puhumattakaan.
Minusta tällaiset säälittävät apinat heti pois täältä. Eikö sen sijaan, että lähetetään somaleille Somaliaan asti rahaa, voisikin lähettää näitä urpoja somaleille kaivoja tekemään? Somalit ja urpot pysyisivät pois Suomesta?
Ugh, ugh!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mieli piteeni on se, että kotimaisille maahanmuuttajille pitää avata oma ketju jos niistä ei tässä saa puhua.
 

Kyylä

Jäsen
Mieli piteeni on se, että kotimaisille maahanmuuttajille pitää avata oma ketju jos niistä ei tässä saa puhua.

Pysytäänpä nyt otsikon mukaisessa keskustelussa! kotimaiset maahanmuuttajat ovat sitäpaitsi täysin erilaista porukkaa kuin ulkolaiset. puhumattakaan nyt sitten kotilaisista.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Minun mielestä jos esim Savolainen helsinkiinmuuttaja tekee vääryyden pitää tämä heti laittaa takaisin junaan ja mikkeliin vankilaan. koska miksi pitäisi Helsinkiläisten veron maksajien kustantaa Savolaisen rikos. ja sen seuraukset esim. vankila ruoka liha pullat. ja muussi perunasta.

Savolainen voi olla kulttuuri rikkaus Helsinkiläiselle kun puhuu hauskasti ja kannattaa kalpaa joka on jääkiekko joukkue ja vastustaa Jokeria ja HIVK.ta joka on Ruotsalainen vaikka on Suomalainen ja syö kala kukkoa ja Kapanen oli muuten valmentaja Helsingissä vaikka on samin isä joka pelaa kalpan ykkös ketjussa.

Minun vero markoilla ei kuitenkaan makseta ihan kaikkea kuten Savolaisten rikollisten liha pullia. Perus suomalainen on vastaus Savolaisten hyökkäykseen ja pelastaa Suomalaisen kulttuurin kuten mamba.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Minun mielestä jos esim Savolainen helsinkiinmuuttaja tekee vääryyden pitää tämä heti laittaa takaisin junaan ja mikkeliin vankilaan. koska miksi pitäisi Helsinkiläisten veron maksajien kustantaa Savolaisen rikos. ja sen seuraukset esim. vankila ruoka liha pullat. ja muussi perunasta.

Niin, taitaa Savossakin olla Helsingistä tullutta porukkaa jotka tekee rikoksia siellä?
Montako suomalaista on esim. Somaliassa tekemässä rötöksiä, raiskaamassa naisia jne?
 

kovalev

Jäsen
Ei Somaliaan huolita kuin muukalaislegioonan tai vähintään RUK:n käyneitä; elinkeino täytyy kyetä hankkimaan itse luonnosta.
Mutta jos ne kriteerit täyttyvät, AK-47:n ja viidakkoveitsen saa käteen heti maahanmuuttovirkailijalta. Ainakin, jos osaa vielä vastata oikein kysymykseen: Kenen joukoissa seisot?
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Niin, taitaa Savossakin olla Helsingistä tullutta porukkaa jotka tekee rikoksia siellä?
Montako suomalaista on esim. Somaliassa tekemässä rötöksiä, raiskaamassa naisia jne?

Mistäs tiedät että Savossa on Helsinkiläisiä rikoksen tekijöitä senenempää kuin Somaliassa SUomalaisia rötös telijöitä? Olisiko heittää jotain linkkiä tutkimukseen ( ja tähän ei kelpaa mikään stat tai helsingin sanomat vaan jotain muita kuin kukka hattu täti vasuri tukimuksia!)

P.S. Kaikki rikol liset Ciperiaan!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ketä ottaa tällä hetkellä huomioon Ruotsinsuomalaiset? Eikö hekin ole ulkomaalaisia maahamnuuttajia? Miksei ketään huomioi heitä?
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Hyvä ja tärkeä ketju, asiallinen mieli pide. Näin todellakin pidetään yllä se korkea keskustelutaso palstalla. Minustakin ulkomaalaiset maahanmuuttajat ovat Suomessa paljon isompi ongelma, kuin kotimaiset maahanmuuttajat.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
on selvää että osa ulko maalaisista on tullut viemään meidän työt ja ne joilla ei ole työtä tulivat vaan loisiksi elämään meidän kustannuksella. lisäksi vievät kaikki naiset ja isäm maan kunnia on vaarassa!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Täällähän pursuaa analyyttista tekstiä sellaisena kymenä, etteivät pikselit meinaa mahtua kehyksiin. Mukavaa huomata, että Jatkoajan Platonit ovat siirtyneet joonialaispylväidensä varjoista edes ohikiitäväksi hetkeksi tänne rahvaskansan pariin. Näin me muutkin pääsemme osallisiksi filosofisen viisauden valosta.

Rumasti keskeneräisen väitöskirjan kirjoittajana mietin hetken, tohtisinko perin vajavaisilla akateemisilla näytöilläni osallistua tähän debaattiin. Jospa käykin niin, että minut tuijotetaan vihamielisen hiljaisuuden vallitessa ulos ketjusta, ikään kuin olisin kussut vihkiveteen tms. No, elämässä pitää ottaa riskejä.

Itseasiasta elikkä Maahan muuttajista , täällä EI ollenkaan ole vielä puhuttu Karialan Evakoista ketä asutettiin Koto-Suomeemme sillon Puna kapinan jälkeen. kyllä Karialan Evakot olivat kaikki kotimaisia maahan muuttajia ja niitä on suomessa vieläkin elossa sillä kaikki ei ole vielä ehtinyt kuolla. Sillon Puna kapinan jälkeen ei puhunut Kukaan mistään KOTOUTTAMISESTA mitään, paska talikko vaan kouraan ja pelto Hommiin ,taikka tehtaaseen valmistamaan sota korvauksia eikä ollut pekkas Päiviä sillon keksitty vielä . Onko täällä jatko Ajassa Evakkojen lapsia ??
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
jotain tolkkua maahan-muuttoon

Maahan-muutto-kielteisesti suhtautuviin täällä systemattisesti esiintyvä Provosoiminen lienee on jo ylittämässä normaali kansalaisen sietokyvynrajat. Yrittäkää ymmärtää että ei voi tänne meidän Kotimaahan tulla laiskat nuoret miehet, ja niiden 1000:t isoäidit elämään veron maksajien rahoilla päivästä toiseen, ja yhä enemmän.

On kyllä Tohrsin ihannointi ja muu suurpäisyys kyllästyttänyt tämänkin palstan aivan täysin.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
En ole racisti vaan maahan muuttoriittinen. Valtiovarain ministeri-Katainen myös sanoi että Suomalaisten oikeus tajua on loukattu kun on viety työ paikat ja tultu laiskottelemaan meidän rahoilla myös kaikki viety naiset kun ollaan Homoja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko täällä jatko Ajassa Evakkojen lapsia ??
On!!!! Voin ilokseni kertoa saaneeni Alkuni, kun tuolla kaukana toisaalla käytiin Hyvän-ja-pahan taisteluja laasereiden ja valo miekkojen voimin. Taistojen tuoksinassa Isukkini, Hans Olo, löysi mitä viehkoimman Ewokki-tyttösen ja pani väkisin paksuksi, vaikka tuo tuleva Äitini ois antanu muutenkin. Levottomien tapahtumien vuoksi äiskä ja iskä halusivat mulle turvalli semman lapsuuden ja lähettivät munakapselissa Maahan, suoraa päätä Suomi-Finlandin mamu virastoon. Napa nuorani roikkui vielä ilmassa mutta sen leikkasi skoonelainen puoskari Helmu Orawa taidokkaasti. Nyt olen onnellinen, koska olen saanut jo vuosien ajan flekuilla Maassanne, viedä naisenne ja miehenne sekä nostaa monen tuhannen Markan avustusta kk-sittain. Olen Ewokki-lapsi ja ylpeä siitä!!!!!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Koskeeko tämä myös niitä ulko maalaisia maahan muuttajia, jotka asuvat ulko mailla? Minä kun tein joskus aikoinani palveluksen yhdelle suoma laiselle, muuttamalla ulko maille. Näin hänelle jäi sitten valittavaksi yksi työ paikka lisää, yksi tyttö ystävä lisää (tai kaksi.. minulla on aina ollut myös jalka vaimo), yksi asunto, yksi auto ja yksi koira.

Ainoa joka jäi kaipaamaan, oli verottaja. Tykkäsi kyttyrää, kun me lähdettiin.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Maahanmuuttokriittiset perustavat mielipiteensä faktoihin, eivätkä anna tunteiden ja pelkojen vaikuttaa niihin. Sen huomaa myös siitä, kuinka he suhtautuvat ennakkoluulottomasti esim. seksuaalivähemmistöihin, kunhan ne vain eivät ole maahanmuuttajia. Itse olen myös kriittinen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minun iso äiti siirrettiin Antreasta terva Koskelle ja sinne se sitten jäi asumaan iso isän kanssa. Ne asui maa tilalla mutta en kyllä muista että ne siellä olisi koskaan mitään töitä tehneet ainakaan sillon kun olin sielä käymässä. Eli nytten aion kysyä että onko se meiltä oikein haukkua tännetulevia pummeiksi kun meidän omat iso vanhemmat on olleet tuolaisia pummeja kanssa?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mu1t4 M44hanmuutt4ja4n v44v14 k4nt4v14 ? N3 k3tä h4ukkuu n44k4r41tä 0n 1tt3 r44515te1!¤! T. - -1l0na 97-
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehdotan ettei tummimpia maahanmuuttajia kutsuta enää Yön-Timoiksi. Sanonta on varsin kulunut.

Mielestäni Etelän Kimmo kuvastaa paremmin kyseistä kansanryhmää, eikä sitä voi tulkita rasistiseksi, vaan pikemminkin sympaattiseksi kutsumistavaksi.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Nyt pitää kaikkien nousta parrikaadeille koska isäm maan etu vaatii sitä. Heil Hitlerikin sai kansan taakseen kun jutalaiset raiskasi arjalaista-rotua. somalilaiset raiskaa äitimme tyttäremme siskomme mummomme ja nauravat pääle. sitäkö haluam-me. lisäksi ne vievät työpaikkam-me ja saavat työttömyys turvaa isäm maaltamme. maaham-muutto on estettävä!!!11!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Maahan muuttajille pitää hankkia asunnot. Ei ole oikein että pohjois maisessa hyvin vointi valtiossa ihmiset ja neekerit joutuvat kodittomiksi ja muuttamaan maahan vaikka taloissakin voisi asua. Vain hautaus maiden maahan muuttaneet eivät ole valittaneet. Varsinkin routa aikana maassa on kylmää eikä kunnon lapioitakaan maahan muuttajille löydy ellei ole tilannut keikkaa piltemasta tai jostakin muualta kuin halpa-alepoista joiden lapiot ei sovi kuin tielaitoksen nojailioille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös