Ulkoavaruus/elämä?

• 4 403
  • 34

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä en tiedä kumpi loppujen lopuksi on pelottavampi ajatus, se, että jossain tuolla on jonkinlaista elämää (joka saattaa vaikka tarkkailla meitä suurella mielenkiinnolla), vai se, että tämä armas pöhköpallomme olisi ainoa älyllinen pilkahdus koko maailmankaikkeudessa.

Ja jos lätkästä puhutaan, mun mielestä rakettiin etsintäretkelle voisi laittaa vaikka Kalervo Kummolan, Marko Kiprusoffin, Timo Jutilan ja Janne Ojasen. Eipä ainakaan ulkoavaruuden örkit tulis tänne katsomaan että mitä muuta kauheuksia meillä on varastossa.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Juhaht
Kun yhtälöön lisää tuhannet(?) muut galaksit, saadaan aikamoisia todennäköisyyksiä aikaan.

Maailmankaikkeudessa arvioidaan olevan miljardeja muita galakseja.

Omassa galaksissamme Linnunradassa on taasen on Auringon ohella noin puoli biljoonaa muuta tähteä. (lähde www.ursa.fi)

vlad.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad
Maailmankaikkeudessa arvioidaan olevan miljardeja muita galakseja.

vlad.

Yes, Mister Konstantinov, mutta jotenkin minulle tuli fiilis, että tässä ketjussa nyt pohditaan ongelmaa hieman "viihdepohjalta"??

Joten tässä on nyt tuotu esille "mahdollinen" galaxien välinen lätkäliiga.
Noh, otetaanpas nyt ensin esille se KAIKKI mitä me ihmispolot ihan oikeasti Hollywoodin mukaan tiedämme muiden planeettojen asukkaista:

- on olemassa rotu nimeltä Araknidit, ovat sellaisia jättimäisiä koppakuoriaisia ja niitä johtaa jokin JÄTTIMÄINEN ÄLYKÄS YKKÖSÖTÖKKÄ - syövät huvikseen ihmisiä aamiaisella, lounaalla, illallisella ja snackseina- sitten on olemassa Klingonit - soturirotu, jonka suurin ylepys on kuolla taistelussa vihollista vastaan. Klingoneilla ei ole huumorintajua ja tuska saa ne hurmioon.
- sitten on olemassa BORGIT, jengi joka assimiloituu hetioitis mihin tahansa mihinkä näppinsä edes ohimennen kiinni iskee
.... sitten tulevat ne kaksi vaarallisinta jengiä... limaiset Alien-liskot ja Predator-saalistajarotu.

Onhan näitä tietysti muitakin, kuten koko Babylon Fiven konkkaronkka.
Ja NÄITÄ vastaan pitäisi muka ruveta jotakin galactista hokiliigaa pykäämään?

Count me out! Koska lähtee eka bussi Jupiteriin? Siellä meinaan on huomattavasti turvallisempaa kuin Telluksella... siis siinä vaiheessa kun Hartwall Areenalle saapuu vierasjoukkueena Nostromo Originals..... IIIIIIIIKKK!

-

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Predator
Yes, Mister Konstantinov, mutta jotenkin minulle tuli fiilis, että tässä ketjussa nyt pohditaan ongelmaa hieman "viihdepohjalta"??

Tiedän sen ilman rautalankaakin, korjasinpa vaan lainaamani viestin virheet.

vlad.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad
Tiedän sen ilman rautalankaakin, korjasinpa vaan lainaamani viestin virheet.

vlad.

Noh, milläs Telluksen Red Wings/ tai vaikka IFK panisi hanttiin Nostromon Pahiksille?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Predator
Noh, milläs Telluksen Red Wings/ tai vaikka IFK panisi hanttiin Nostromon Pahiksille?

Keskelle pistäisin ehdottomasti nimimerkki veinikretskin...

Ilman häntä ottelun voitosta olisi turha haaveillakaan, tuollainen jokapaikan höylä lataa taatusti vastustajan verkkoon kumilätkän (mikäli tätä kiekkoa lätkällä edes pelataan, ettei vaan jonkin olin pää kyseessä tai itse oloilla) kulmasta kuin kulmasta.

Oikealle laidalle pistäisin viilettämään nimimerkki cobolin. Hän väittäisi mustan valkoiseksi ja puhuisi vastustajan suohon aivan kuten tulee puhuumaan NHL:n ja NHLPA:n edusmiehet ja kausi sittenkin pelataan muista puheista huolimatta.

Vasempaan laitaan istuttaisin nimimerkin varjo. Siitä ei kukaan menisi läpi hänen teilatessa vastustajan keikenmoiset yritykset jääräpäisellä pelillään. Mitään harhautusta olisi turha yrittää sillä matemaattisiin kaavioihin turvautuva varjo estäisi niiden onnistumisen jo ennalta.

Puolustuksessa luutisivat pyörätuoliin sidottu nimimerkki vlad (hän hakkaisi ja raastaisi kaikki hyökkääjät ohittaneet vastustajat seipäällään silpuksi), toisena puolustajana (mikäli sellaista edes tarvitaan) hääräisi joku konsonanttihirviöinen nimimerkki.

Maaliin seisottaisin kolmanneksi tolpaksi nimimerkki Predatorin. Siinähän yrittäisivät vääntää kiekon (lue pelivälineen) maaliin, sikäli mikäli kyseinen väline kertaakaan maalin lähelle edes päätyisi.

Joukkueen valmennuksesta vastaisi Korkeasaaren Repe - vai mikäs sen paviaaniuroksen nimi nyt olikaan.

Mikäli tällä kokoonpanolla tulisi turpaan, seuraavaan otteluun joukkue koottaisi muista kuin arvon jatkoaikalaisista. Silloin vaihtopenkin juomapullojen täyttäjäksi saattettaisi huolia jopa eräs maitopoika Jaffalan suunnalta.

vlad.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti veinikretski
Uskotko että muilla planeetoilla kuin maa on elämää
Sielä ketäänoo.

Kapo

Jäsen
Minä lähtisin Predatoreja ja muita öhkömörgöjä vastaan seuraavalla koostumuksella.

Kivenruma ykkönen
Janne Ojanen - Anna-Kaisa Hermunen - Aira Samulin
Antero Mertaranta - Marko Kiprusoff

Poliitikkokakkonen
Arja Alho - Kauko Juhantalo - Ulf Sundquist
Tony Halme - Oras Tynkkynen

Turkulaiskolmonen
Melomo - Skoivu -Telomo
JKoivu - Mkoivu

"Artisti"nelonen
Piggu Kee - Raimssi - Eminem
Lenita Airisto - Samuli Edelmann

Uskaltaistkos muuten Predator kyykistyä aloitukseen tuota ykköstä vastaan?

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olipas hyvä juttu että tuli katsottua vanhoja ketjuja, melkein meinasin mennä aukaisemaan uudestaan. Olen tässä päivänä muutamana miettinyt, miksi ulkoavaruudessa olevat olennot pitäisivät näyttää erinlaisilta ? Ja olisiko se välttämättä huono asia, ajatellaanpa vaikka Sammy Davis junioria ja oletettuja kuvia ja hahmoteltuja luonnoksia enpä menisi sanomaan kummat ovat kauniimpia. Ahaa meinasi tulla yhdenvärisistä ihmisistä vain esimerkki, no vaikkapa Esa Pakarinen kumpi olisit mieluummin sileä vihreä mies suurien silmien kera vai näistä jompi kumpi. Tärkeimpänä asiana kuitenkin pidän että molemmissa tapauksissa olisi samanlainen sukupuoli-elämä tai sitten parempi ?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy