Uki-Dise?

  • 978
  • 7

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Tiedän, olen kärsimätön, mutta voisko Kotkafani, Zeitti tai joku raportoida ko. pelistä jos paikalla olitte? Ensimmäinen kerta kun Diskos näyttää tilastojen valossa edes jotenkin tasaväkisesti pelanneen, toisen erän torjunnat jopa Jokela 14 - Vähäsalo 3!

Millainen peli oli?
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Raportti lähti eilen illalla eteenpäin (vahingossa kolmena kappaleena jopa) . :p

Ei ole näköjään vielä ilmestynyt sivulle.

Odotellaan.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Aika heikolta näyttää muutoinkin tuo Mestis-osion päivitys. Jos sellaista halutaan pitää saitilla, olisi sitä myös syytä ylläpitää..:confused:
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Että sellasta tällä kertaa...

Kotkafani:

Voisitko lähettää uudestaan, koska ei ainakaan tuohon minun lootaani ole mitään ilmestynyt.

DAF:

Tämän raportin viivästyminen selviääkin tuosta edellisestä. Edellinen UJK-raportti myöhästyi keuhkokuumeeni takia. Koska Kotkafani on Jatkoajassa vielä koeajalla, menee raportit vasta minun kauttani päivitykseen, normaalistihan Jatkoajan tekijä laittaa itse materiaalinsa sivuille. Tosin tämä muuttuupi varmaan tuossa pikapuoliin.

Sanoit tuossa, että "muutoinkin Jatkoajan Mestis-osion päivitys heikolla pohjalla". Faktaa tulemaan missä riittää parantamisen varaa, panemme katsoen mitä voimme asialle näillä resursseilla tehdä.
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niin DAF. Nyt olisi juttu julkaistuna sivulla.

Nopeaa toimintaa ylläpidolta (yhtä nopeaa kuin Disen eilen Ukissa). :p
Aikaa ei mennyt kuin about vartti.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Lähinnä tuo raportti-osio on tökkinyt, ja kun UJK-repparit tökkivät toistamiseen, tuli fiilis siitä, ettei tähän puoleen oikein panosteta. Syykin tuossa selvisi, joten kiitokset selvityksestä tältä osin. Toivottavasti homma toimii jatkossa. Raportteja voisi toki olla enemmän ja hiukan laajempaa kirjoittelua divarin osalta, mm. itse olen tähän jo aiemmin tarjonnut apuanikin :) muttei siitä nyt sen enempää. Raportoinnin vähäisyys riippuu tietysti siitä, onko joukkueista kirjoittavia henkilöitä riittävästi (tätä en tiedä).
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
DAF,

Vilkaise yksityisviestejäsi. Laitoin sinne postia koskien tässä ketjussa puituja asioita...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös