Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Depor ja Chelsea olivat mukana välierissä joten hutiKetä vastaan Porto ja Monaco vetivät välierät kun selvittävät tiensä finaaliin?
Depor ja Chelsea olivat mukana välierissä joten hutiKetä vastaan Porto ja Monaco vetivät välierät kun selvittävät tiensä finaaliin?
Ketä vastaan Porto ja Monaco vetivät välierät kun selvittävät tiensä finaaliin?
Olenko huono ihminen, kun nauran Man Cityn putoamiselle?
Yllättävän vähän Guardiola saa kritiikkiä siihen nähden, että nyt neljän kauden aikana tuloksellisesti näytöt ovat Cityn peräsimessä vaatimattomat (2 Valioliigamestaruutta ja 2 Kaljacupin kannua) Varsinkin Euroopassa. Ja nimenomaan pelaajamateriaaliin, resursseihin ja käytetyn rahan määrään suhteutettuna.
Olen vertaaminen tähän on turhaa. Rosteri ei todellakaan ollut samalla tasolla, kun Pepin aloittaessa Cityssa. Ole nyt luotsaa Unitedin rebuildia, kun monta vuotta oli menty eri managereilla suuntaan ja toiseen ilman päämäärää.
Valioliigan puolella Pep on menestynyt hyvin, vaikka tällä kaudella City ei mestaruutta voittanutkaan. Itse asiassa Cityn peli oli Valioliigassa tälläkin kaudella todella hyvää. Maaliero heillä oli Valioliigassa ihan ylivoimainen ja myös xPTS-tilastossa he olivat ihan ylivoimaisia. City kuitenkin alisuoritti vähän pisteissä verrattuna tuohon xPTS-tilastoon nähden ja Liverpool ylisuoritti ihan poikkeuksellisen paljon. Tuon lisäksi voidaan jossitella myös tuolla Laporten pitkällä loukkaatumisella, sillä Cityn suoritustaso oli ihan erilaista Laporten pelatessa. Tuohon päälle vielä Agueron poissaolot, niin City menetti paljon turhia pisteitä sen takia, kun hyökkäyspäästä puuttui parhaan maalintekijän myötä kliinisyys ja puolustuksesta joukkueen selkeän ykköstopparin myötä varmuus. Vaikka Citylla onkin poikkeuksellisen laaja miehistö, niin kyllä se vaikuttaa samalla tavalla heihin kuin kaikkiin muihinkin joukkueisiin, jos ykköstoppari on lähes koko kauden sivussa ja ykköshyökkääjä kärsii myös paljon loukkaantumisista.Kyllä Guardiolan aika Cityssa on ollut mielestäni pettymys, nimenomaan siihen nähden, mitkä resurssit ja panostukset ovat olleet.
Niin, lähtökohdat ovat edelleen erit. Silloin on saavutuksetkaan eivät ole verrannollisia.
Siinä olen samaa mieltä, että neljän vuoden sisällä pitää tuloksia alkaa tulla Unitedissa.
Välierät ilman Valioliiga, La Liga tai SerieA -edustusta - onko koskaan ennen käynyt näin?
Ja silloin ei edes vielä pelattu nykymuotoista Mestareiden liigaa vaan oli vielä se vanha Euroopan cup. Toki sama kannu siitä jaettiin silloinkin, mutta systeemi oli kuitenkin erilainen.1991 viimeksi näin.
Onhan noissa hiukan eroa.
On se kyllä koomista että tulee mikä rutto tahansa, niin Valioliigaseurat aina onnistuu saamaan tollaisen pelitahdin vaikka heinäkuussa.Onhan noissa hiukan eroa.
On se kyllä koomista että tulee mikä rutto tahansa, niin Valioliigaseurat aina onnistuu saamaan tollaisen pelitahdin vaikka heinäkuussa.
Tuskin vaikka Liverpoolin leirissä on hirveästi harmiteltu sitä, että tippuivat UCL:sta.
Mä lupasin itselleni korona-tauon aikana, että jos ja kun jalkapallo palaa niin lupaan etten valita siitä pelimäärästä. Aika saatanasti tuli katsottua futista kesän aikana ja täytyy myöntää että pieni turnausväsymys alkoi iskeä maanantai-illassa UEL-matsissa Kööpenhaminan siilipuolustusta vastaan.Ääh en mä jaksa tällästä edes vitsillä. Mä en tiiä miten te jaksatte.
Mä lupasin itselleni korona-tauon aikana, että jos ja kun jalkapallo palaa niin lupaan etten valita siitä pelimäärästä. Aika saatanasti tuli katsottua futista kesän aikana ja täytyy myöntää että pieni turnausväsymys alkoi iskeä maanantai-illassa UEL-matsissa Kööpenhaminan siilipuolustusta vastaan.
Varmaan osaltaan vaikutti, että Valioliiga oli jo ratkennut ennen tuota taukoa mutta Englannin sarjojen tiukat putoamiskamppailut toi vielä lopussa hyvää piristystä.
Unitedin kausi päättyi sunnuntaina, minkä peleihin siis oma futiksen seuraaminen eniten painottuu ja tuli siinä varmaan itselläkin pieni ulospuhallus, huh, ehkä sitä vois välillä muutakin. Toisaalta Unitedin reservien harkkamatsien aikataulu on jo julkaistu...
Tein eilen sellaisen havainnon, että meillä asuu kotona joku nainen ja kaksivuotias poika, he vaikuttivat mukavilta.
Tein eilen sellaisen havainnon, että meillä asuu kotona joku nainen ja kaksivuotias poika, he vaikuttivat mukavilta.
Hyvä näin. Italialainen jalkapallo on vaan jotenkin vastenmielistä. Liimatukkaiset mammanpojat ja sopupelit.Sevilla meni ja nappasi UEL-pokaalin.
Hyvä näin. Italialainen jalkapallo on vaan jotenkin vastenmielistä. Liimatukkaiset mammanpojat ja sopupelit.
Totuus sattuu, vai kuinka?Ja vielä porilaiselta... Jos ironia olisi tehty mansikoista niin meillä olisi kaikilla pirtelöt kädessä.
Totuus sattuu, vai kuinka?
Italialainen kaatuilupallo ei enää olekaan kuuminta hottia.
Ymmärrän kyllä, että olet Lukko-fanina alkanut gloryhunttaamaan Juventusta, joka voittaa joka vuosi paikallisen mestaruuden. Valitettavasti ei sekään tuota tulosta isoissa kisoissa.
Yhden joukkueen liigassa tietysti tulee mestaruus puolihuolimattomastikin.
Sinä siis aivan tosissasi vertaat yhtä tapausta kotoisesta Liigasta, jossa kieltämättä Ässä-junnu pelasi hölmösti ja italialaisen jalkapallon rakenneongelmaa toisiinsa?Totuus todellakin sattuu, sen takia se onkin ironista että porilainen jaksaa vinkua aiheesta koska kylässä ei osata edes kypäriä laittaa kiinni ja sitten ulvotaan joka paikassa kun mennään silmät kiinni tilanteisiin että vastustajan vika. Tosiaan pirtelöt tulille.