Europa Leaguen jatkopelien arvonnat menivät seuraavasti:
Napoli - Arsenal
Villareal - Valencia
Benfica - Frankfurt
Slavia Praha - Chelsea
Jatkoon boldatut joukkueet.
Ralph:lta lainattuna, välieräparit menevät seuraavasti:
Arsenal/Napoli vs. Villarreal/Valencia
Benfica/Frankfurt vs. Slavia Praha/Chelsea
Mielenkiintoisia pareja täälläkin kyllä ja ennakkosuosikkeja pareista löytyy, mutta josko joku yllätyskin tapahtuisi. Napoli on tietenkin suosikki Arsua vastaan, mutta Arsulle hyvä tulos vieraista ja Emiratesilla voivat olla yllätysvalmiita. Villarreal on nyt saanut muutaman hyvän tuloksen alle ja nousivat pois putoajan paikalta ja nämä keskinäiset voivat olla nihkeitä tasurivääntöjä, mutta Valencia silti suosikki. Chelskin pitäisi mennä kyllä kaiken järjen mukaan välieriin Slavian yli, joten olisi kunnon pommi, jos tuon parin ryssivät.
Arsulle ja Chelskille EL avaa toisen portin ensi kauden CL:aan, ja kun tuo taistelu Valjun sijoista 3-6 on melko tasaista, niin voisin olettaa näiden taistelevan EL:n voitosta ihan tosissaan. Tai mistäs minä tiedän, kiinnostaako niitä tuollainen kannu.
Itse nostan kyllä Eintracht Frankfurtin suosikiksi Benficaa vastaan. Frankfurtilla on Jovic(15+5 BuLissa) ja Haller(14+9) aika myrkyllinen kärkipari ja siinä on vielä nyt loukkaantuneena oleva Rebic(8+3) kolmantena pyöränä, joten maaleja on odotettavissa. Frankfurtilla on vielä toisen pelin kotietu, joten se on hyvä asema heille. Nyt kaatui Inter matkalla kvartseihin, vaikkakin vain 0-1 vierasvoitolla, ja Frankfurt on hävinnyt viimeksi kilpailullisen ottelun 22.12. kotonaan Bayernille. Pidän Frankfurtia todellisena mustana hevosena EL:n puolella ja välierässä voi Chelskillä olla ihan tiukka vastus edessään. Benfican tehot lepäävät laajemmalla rintamalla ja ovat paukutelleet hirmulukemia Primeirassa, mutta nyttenkin hävisivät 1-0 vieraissa Zagrebille ja kotonaan voittivat vasta jatkoilla 3-0. Mun papereissa Frankfurt on suosikki.