UEFA Mestareiden liiga, Eurooppaliiga ja konferenssiliiga 2022–2023

  • 35 683
  • 358

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mun makuun tuo on brittiläisen jalkapalloilun ns. unohdetun folkloren sijalla numero yksi. Hyvänä kakkosena sitten Prestonin kausi 1888-1889. Jostain syystä varsinkin Arsenalin fanit ovat unohtaneet tuon jälkimmäisen.

Juuh. Jock Stein joka lopulta kuoli kentällä. Cloughin Forest. Paisleyn Pool. Hienoja tarinoita.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Juuh. Jock Stein joka lopulta kuoli kentällä. Cloughin Forest. Paisleyn Pool. Hienoja tarinoita.
Jep. Toki Paisleyn Pool nyt ei ihan varsinaisesti sovi tuohon unohdetun folkloren määritelmään.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jep. Toki Paisleyn Pool nyt ei ihan varsinaisesti sovi tuohon unohdetun folkloren määritelmään.

Totta. Mä mietin liikaa nuorempia joille jalkapallo on alkanut Messi/Ronaldo-aikakautena.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Totta. Mä mietin liikaa nuorempia joille jalkapallo on alkanut Messi/Ronaldo-aikakautena.
Juu, ja onhan tämä tosi paljon kiinni siitäkin, kuinka paljon on aiheeseen perehtynyt. Harva tosiaan muistaa FL:n ensimmäisen kauden kuten @Yön Kärppä tuossa nokkelasti huomautti, mutta se folklorekin unohtuu helposti myös mediasta ja muiltakin.

Tietty sitten on näitä, jotka pitävät Cityn triplaa historian kovimpana suorituksena ja Cityä isona seurana. Menee hyvin tähän messironaldofanittajakategoriaan.
 

redpecka

Jäsen
Noh, eikös huomenna (tänään) ole ronssiottelu Kansojen Liigassa Hollannin osalta ja sitten se Epsanja esittää sen loppuottelun illan päätteeksi?

Kaikkia kiinnostaa.

E: Joo katsoin: Países Bajos - Italia 14:00 suomen aikaa.

Ja finaali 19:45

E2 Eiku vissiin väärä ketju.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös