Real taas nousee historiaan tällä voitolla suurien legendaaristen joukkueiden seuraan.
Kyllähän Real Madrid on tuossa seurassa ollut jo ennen tätä nykyistä Euroopan dominointia, nyt lähinnä on omassa ylhäisessä yksinäisyydessä muita korkeammalla.
Real taas nousee historiaan tällä voitolla suurien legendaaristen joukkueiden seuraan.
Olisi mielenkiintoista kuulla, mitkä joukkueet tässä legendaarisessa ryhmässä olivat jo ennen Realia?Real taas nousee historiaan tällä voitolla suurien legendaaristen joukkueiden seuraan.
Minä en ole kehitellyt mitään. Kunhan linkkasin videon tänne kun nyt näyttää herättävän keskustelua. Jos jotain vammaa tuossa tuli, olisi Kariuksen pitänyt jäädä maahan eikä jatkaa peliä.Liverpoolin puolustaja tönäisee Ramosia, joka osuu maalivahtiin. Kehitelkää nyt vielä lisää salaliittoja Ramosiin liittyen.
Voittajat eivät selittele, eivätkä selittelijät voita.
Liverpoolin puolustaja tönäisee kaksin käsin selästä Ramosia, joka osuu maalivahtiin. Kehitelkää nyt vielä lisää salaliittoja Ramosiin liittyen.
Ja Ramos tietysti tyylilleen uskollisena tekee kaikkensa, jottei vaan sattuisi pahemmin.
Tuollaiset eilisen kaltaiset veskarin henkilökohtaiset kammovirheet laittavat alun huvittuneisuuden jälkeen kyllä säälittämään, ei noita kenenkään uran kohokohtaan soisi.
Kyllähän Real Madrid on tuossa seurassa ollut jo ennen tätä nykyistä Euroopan dominointia, nyt lähinnä on omassa ylhäisessä yksinäisyydessä muita korkeammalla.
Olisi mielenkiintoista kuulla, mitkä joukkueet tässä legendaarisessa ryhmässä olivat jo ennen Realia?
Katso nyt vielä kertaalleen se Ramosin ja Salahin välinen tilanne. Molemmilla on toistensa kädet pihtiotteessa, Ramos vain sattuu olemaan se, joka kaatuu alimmaiseksi ja Mon käsi jää tästä syystä pahempaan pihtiin. Valitettava tilanne, mutta eiköhän Salah kuitenkin Venäjällä nähdä.
Mulla on ämpärin pelikäsitys ja juustohampurilaisen silmä liikkeelle, mutta mä edelleen näen tässä YouTube-klipissä, että Ramos kaatuu kumman sopivasti juuri niin, että Salahin käsi jää tuonne alle ja pahasti. Ja miten sattuukin kääntymään noin, että toisen käsi on vielä siellä käsikynkässä ja koko touhu menee tuollaiseksi ukemiheitoksi.
En minä sitä tarkoita, että minuuttia ennen on ollut jo selvää Ramosille, että: "Paskon muuten Salahin käden/olkapään tuossa pian", vaan että tilaisuus tekee Pepen. Totta kai kovaotteinen pakki pelaa helvetin kovaa vastustajan ykköspyssyä vastaan.
Että hupsista vaan ja vaihteeksi taas Ramos. On se kyllä kova puolustaja ja maailman eliittiä, mutta myös sangen...Ramos.
Mikä mukavinta, Cristiano Ronaldo (33 vuotta) on nyt voittanut Mestarien liigan yhtä monta kertaa kuin FC Barcelona (118 vuotta).
Jämämiehet Bale ja Benzema joutuivat tekemään maalit Christinan ollessa tehoton Realin kauden tärkeimmässä pelissä.
Niin, siksi kai se onkin joukkuelaji. En minä nyt Benzemaa tai Balea puolileikilläänkään kutsuisi jämämiehiksi. Bale ei ehkä ollut Zidanen ykkösvalinta avaukseen, mutta se johtui enemmän joukkueen systeemistä kuin Balen vireestä. Iscon avauspaikka Balen sijaan antoi Rellulle avaimet hallita keskikenttää. Ja onhan walesilainen ihan kiva vaihtomies heitettäväksi tunnin pelin jälkeen viheriölle.
Benzema taas on Benzema. Sai eilisellä esityksellään paljon hukattuja avopaikkoja anteeksi. Ei Madridissa siis ajatella, että nämä olisivat jämämiehiä. Ei edes puolivakavissaan.
No puolivakavissani minä tuon kirjoitin - ehkä se ei rivien välistä tullut esiin.
Christinan
Mä oon vissiin vanha, kun en oikein jaksa näitä:
Ja/ tai tosikko. Vielä kun eletään tällaista moniarvoista aikaa.
Ja aivan ihmeellisellä tavalla se on jälleen kerran Ramos ja yhtä ihmeellisellä tavalla ojentaa kyynärpäänsä kohti Kariuksen päätä. Yhteensattuma? Ei ikinä. Aivan tarkoituksellinen temppu. Jos se kävelee kuin ankka ja näyttää ankalta, se on Ramos ja tahallinen temppu. Normaali ihminen pystyy olemaan vetämättä kyynärpäällä tuossa tilanteessa.Nyt ne foliohatut löysemmälle. En tiedä katsoitko edes peliä, mutta jo livenä tuo tilanne tuli sellaisesta kulmasta, ettei syytä saa mitenkään Ramokselle. Poolin Van Dijk antaa kunnon pusun selkään tilanteessa.
UEFA Champions Leaguen vuoden joukkueesta puuttuu esimerkiksi finaalissa maalin tehnyt, ja koko UCL-kaudella 10 maalia (jaettu 2. sija) viimeistellyt Sadio Mané. Sen sijaan puolivälierissä nolosti pudonneen Barcelonan Lionel Messi mahtui mukaan, joka iski 6 maalia, ollen jaetulla 9. sijalla. Ai maaleja ei lasketa, kun Messi syötteli ja teki peliä? No ei syötellyt eikä tehnyt. Ei tehnyt mitään koko UCL-kaudella. Voisiko joku selittää minulle tämän yhtälön?
On tämä helkutin huvittavaa tämä UEFA:n peittelemätön Messi-rakkaus. EIkä sillä että näillä squadeilla olisi sinänsä mitään merkitystä, mutta soisi niiden olevan edes jollain tavalla rationaalisia.