Yksi lohko voisi olla vaikka, Arsenal,Schalke,Ajax,Celtic.
Mikä joukkue on ottamassa Fenerbahcen paikan Eurooppa-liigassa? Ensin ajattelin, että Mestarien liigan 3. kierroksella sille hävinnyt joukkue olisi looginen valinta, mutta Salzburg on muutenkin menossa omasta paristaan jatkoon.
Kayserispor oli viime kauden paras turkkilaisjoukkue, joka ei eurokentille päässyt, joten tuleeko heille yllätyskutsu, vai meneekö paikka jollekin playoff-kierroksen häviäjälle?
Tätähän tässä jännitetään, eli minkälainen hirmulohko FC Kööpenhaminalle kohta arvotaan ja samantien miettimään järjestyykö reissu Parkenille kauden mittaan.Voi sitten alkaa kahtomaan pääsisiko johonkin matsiin paikan päälle.
Real Madrid ja Juventus samaan lohkoon.
Miksei Leverkusen voinut mennä kuin lohkoon A? Esimerkiksi lohkoissa F, G ja H ei ole saksalaista joukkuetta.
Eikä enää edes huhuttu. Siirto on jo varmistettu.Teemu Pukin huhuttu tuleva seura Celtic kanssa kovassa kyydissä, vastassa FC Barcelona, Milan sekä Ajax.
Oon mukana, oon jo Tanskaan alkanu kattelee lippuja, viime vuonna pääs sen verran halvalla. Nytkään tuskin kustannukset nousee pilviin. Juve-Real matseihin jos saa lipun, nii pitää aika paljon rouva fortunan hymyillä.Tanskalaiset Juven kanssa samaan lohkoon. Ehkä paikan päälle tanskaan ja Juve-Real matsiin Torinoon. Hyvä idea.
Mielenkiintoisia Saksa - Englanti -pareja neljässä lohkossa. Ennakkoon tasaisin lohko on F: Arsenal, Marseille, Dortmund, Napoli josta veikkaan jatkoonmenijöiksi PSG:stä ja BvB:tä. Tykkimiehet jäävät lohkojumboksi.
Astunko miinaan kun sanon tässä viestissä olevan jotain mätää. Eikös Marseille ja PSG, Paris Saint-Germain, ole eri asia - tai tässä yhteydessä eri joukkue. Eli veikkaatko Marseillen jatkavan tästä lohkosta PSG:n sijaan? Joka muuten pelaa C-lohkossa.
Oon mukana, oon jo Tanskaan alkanu kattelee lippuja, viime vuonna pääs sen verran halvalla. Nytkään tuskin kustannukset nousee pilviin.