Monia matsejahan voi katsella ihan MediaPlayerilla ilman mitään muita ohjelmia. Hyvin ovat tähän mennessä pelittäneet ainakin SerieA:n osalta.
Ja jos pystyt vielä laittamaan linkin niin olen erittäin tyytyväinen.
Kiitos.
Monia matsejahan voi katsella ihan MediaPlayerilla ilman mitään muita ohjelmia. Hyvin ovat tähän mennessä pelittäneet ainakin SerieA:n osalta.
Huh huh, draamaa heti alkuun. Cristian Ronaldo missasi rankkarin. Jos joku kaipaa hyvää nettistriimiä matsista, niin tuossa varsin toimiva vaihtoehto:
http://soccerstream.de.tl/LIVE_Stream.htm
Oijjoi! Tuhat kiitosta Leiskalle!!. Vitut minä saanu tuolla SopCastilla mitään toimimaan, kuva ja ääni jumitti jatkuvasti.
Oijjoi! Tuhat kiitosta Leiskalle!!. Vitut minä saanu tuolla SopCastilla mitään toimimaan, kuva ja ääni jumitti jatkuvasti.
Jos joku kaipaa hyvää nettistriimiä matsista, niin tuossa varsin toimiva vaihtoehto:
http://soccerstream.de.tl/LIVE_Stream.htm
Niinpä tietysti, ois pitäny tajuta tulla heti tänne.Jos joku kaipaa hyvää nettistriimiä matsista, niin...
Vaikka Eto'o ei saanut pelattua palloa Messille tuosta Brownin virheestä syntyneestä tilanteesta pelasi hän kyllä ihailtavasti!
Kuinka moni huippukärki olisi jättänyt kaatumatta siinä kun Manun pakki liukui jalkoihin ?
Siinä olisi ollut 100% varma rankku jos vaan Eto'o olisi heittänyt kyljelleen nurmelle.
Leiskalle iso käsi! Kiitos tästä. Katselin tuossa hetken jonku todella puuroutuvan striimin kautta. Ei töki lainkaan tämä.
Meikällä ainakin tökkii niin perkeleesti, hitto vieköön. Noh, jos pitäisi taustalla ilman ääniä vaan sitten.
Ei saanut Cristiano tosiaan pilkusta sisään, maalia nyt ManU!
sama. ekan puoliajan loppu toimi moitteettomasti ja nyt tökkii niin perkeleesti. osaako joku fiksumpi sanoa mistä johtuu?
sama. ekan puoliajan loppu toimi moitteettomasti ja nyt tökkii niin perkeleesti.
HIFK ei tule varmasti pelaamaan hallissamme. HIFK ei pysty maksamaan vuokria! - Harry Harkimo
Aika vaisu tämän vuoden CL. Ei ole oikein tunnetta mukana. Puolikuntoinen Barça + kolme ihan skeidaa lädijengiä.
Ketä vittu voi kiinnostaa joku Chelsea-Manu (tosin pool-chelsea on vielä paskempi),