red.machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Slovakia
Nyt varmistui käytännössä sekin, ettei Antti Pennanen valmenna Leijonia elokuun turnauksessa, vaan Kari Jalonen pääsee luotsaamaan sekä elokuun että vuodenvaihteen kisat.
Aika järjetöntä touhua. Toki kiva, että pelataan.
Ei mitään järkeä aloittaa alusta.Järjetöntä, millä tavalla?
Kerroppa nyt samaan hengenvetoon miksi ei?Ei mitään järkeä aloittaa alusta.
Eiköhän se pitäisi jo itsekin tajuta. Samalla voisi kysyä, mitä järkeä aloittaa alusta?Kerroppa nyt samaan hengenvetoon miksi ei?
Eiköhän se pitäisi jo itsekin tajuta.
Ja jos väkisin pitää perustella (erittäin huono oon jo muutenkin perustelemaan)Eiköhän se pitäisi jo itsekin tajuta. Samalla voisi kysyä, mitä järkeä aloittaa alusta?
Ja jos väkisin pitää perustella (erittäin huono oon jo muutenkin perustelemaan)
- Miten käy pelaajien pisteiden, viedäänkö ne pois historiasta?
- Korona, mites käy jos nyt joku sairastuu? Ei se nytkään ole reilua, jos sen takia tippuu
- Voitot viedään pois ja tilalle voi tulla tappio, ei mitään järkeä
Ja varmasti muutakin
Minun mielestäni mielenkiintoisinta tässä on se, että saako joukkueet mukaan NHL-pelaajansa.
Tuosta on kuukausi NHL:n leirien alkamiseen, joten saa nähdä. Loukkaantumisriski juuri näytönpaikkoja isoja valoja varten antaessa on asia, jota varmasti mietitään. Veikkaan, ettei Reichel ja Peterka tule edustamaan Saksaa tälläkään kertaa, sillä molemmilla on ihan realistiset mahdollisuudet aloittaa seuraava kausi NHL:ssä ja Saksan kiekkoliiton jatkaessa samalla linjalla se päätös voi tulla myös sieltä päästä. Sitten voi miettiä, jos ja kun Power kirjoittaa sopimuksen Sabresiin, päästävätkö kaverin tuonne pelaamaan juuri kauden alla.Minun mielestäni mielenkiintoisinta tässä on se, että saako joukkueet mukaan NHL-pelaajansa.
Saakeli, pitäisiköhän ottaa kesäloma vähän vielä normaalia myöhemmäksi niin voisi vahtia koko kisat.Turnaus pelataan alusta asti uusiksi elokuun puolivälissä Albertassa eli joulukuussa pelattujen otteluiden tulokset mitätöidään.
Iltalehti uutisoi että Ufasta lähdössä oleva Tomi Lämsä olisi tyrkyllä U20-peräsimeen.Kukahan nyt valmentaa Suomea näissä kisoissa? Alunperin 2022 kisojen päävalmentaja oli Antti Pennanen, mutta koska kisat siirrettiin niin tuleekin Kari Jalonen Antti Pennasen valmentaessa Jokereita. Noh, Jalonen meneekin Tshekin päävalmentajaksi ja Pennanen ei Jokereihin, vai meneekö jos Jokerit pelaakin jossain. Onko se nyt sitten toinen noista vai haetaanko jostain kolmas osapuoli.
Monta muuttujaa vaikuttaa Suomen päävalmentajavalintaan.
Jos minulta kysyt, niin vastaus on "ei."Mites olisiko Samu Salmisella mahdollisuutta päästä mukaan näihin kesän uusintakisoihin?
Vertailun vuoksi muita 2000-luvulla samoissa sarjoissa pelanneita Suomen lahjakkuuksia vastaan:
(hyökkääjät)
Huuhtanen PPG 1,28 (WHL)
Petrus Palmu 1,07 (OHL)
Julius Nättinen 1,06 (OHL)
Toni Rajala 1,05 (WHL)
Henri Ikonen 1,05 (OHL)
Janne Kuokkanen 1,03 (OHL)
Linus Nyman 1,00 (OHL)
Juuso Puustinen 1,00 (WHL)
Otto Somppi 0,96 (QMJHL)
Juho Lammikko 0,80 (OHL)
Oskar Osala 0,71 (OHL)
Onkos se kisojen ajankohta vielä selvillä? Elokuussa, mutta missä vaiheessa?