Daniel Nieminen @red.machine
eilen klo 22.11 #101 L Lösönen Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko, Bill Armstrong Daniel Nieminen @red.machine
eilen klo 22.13 #103 B Bread Boy Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, Kookoo ja Hull City Wilhem Hallquisth @Dragunov
eilen klo 22.15 #104 D Dragunov Jäsen Suosikkijoukkue Tampa Bay Lightning Maalivahti valinnassa menin sillä kenellä jäljellä olevista oli paras nimi Hampton Slukynsky @Zohan
eilen klo 22.23 #107 S Salming Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, Vegas Golden Knights, Silver Knights Jack Berglund. @Zigmund
eilen klo 22.28 #110 L Linjatuomari Jäsen Suosikkijoukkue JYP Toivotaan, ettei auto syty tuleen... Carlos Händel @LostHorizon
eilen klo 22.29 #111 L LostHorizon Jäsen Suosikkijoukkue Colorado Avalanche, Real Madrid Austin Burnevik Viggo Gustafsson @Linjatuomari
eilen klo 22.30 #112 L Linjatuomari Jäsen Suosikkijoukkue JYP Sebastian Soini @Knap Täydentelen mun vikan hyökkääjän aamulla.
eilen klo 22.35 #114 Z Zigmund Jäsen Suosikkijoukkue Minnesota Wild Knap ottanu kaikki mun fiilistelyhaut aina ennen, toki onneks siellä enään vaan pelataan yks karsintapeli, eli eipä sieltä pisteitä tuu. Lars Steiner @Salming
Knap ottanu kaikki mun fiilistelyhaut aina ennen, toki onneks siellä enään vaan pelataan yks karsintapeli, eli eipä sieltä pisteitä tuu. Lars Steiner @Salming
eilen klo 22.36 #115 S Salming Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, Vegas Golden Knights, Silver Knights J. Ahokkaan muovaama Jakub Chromiak. @fourtyone jatkaa tuosta noin vain.
eilen klo 22.37 #116 K Knap Jäsen Zigmund kirjoitti: Knap ottanu kaikki mun fiilistelyhaut aina ennen, toki onneks siellä enään vaan pelataan yks karsintapeli, eli eipä sieltä pisteitä tuu. Lars Steiner @Salming Laajenna klikkaamalla Ai perkele, mä elin siinä maailmassa missä niitä pelattiin parhaimmillaan kolme.
Zigmund kirjoitti: Knap ottanu kaikki mun fiilistelyhaut aina ennen, toki onneks siellä enään vaan pelataan yks karsintapeli, eli eipä sieltä pisteitä tuu. Lars Steiner @Salming Laajenna klikkaamalla Ai perkele, mä elin siinä maailmassa missä niitä pelattiin parhaimmillaan kolme.
eilen klo 22.43 #119 D Dragunov Jäsen Suosikkijoukkue Tampa Bay Lightning David "Robert" Lewandowski @Bread Boy
eilen klo 22.43 #120 B Bread Boy Jäsen Suosikkijoukkue Jokerit, Kookoo ja Hull City Daniil Ustinkov @red.machine
eilen klo 22.49 #122 L Lösönen Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko, Bill Armstrong Rafael Meier @Abdel
eilen klo 22.50 #123 A Abdel Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät Vojtech Cihar oli kait vapaana vielä. @Toby Dammit
eilen klo 22.53 #124 T Toby Dammit Jäsen Suosikkijoukkue New Jersey Devils Cole Beaudoin Kohta vielä toinen.