Sogaardin ja Kocketkovin välillä itse pallottelin. Valitsin sitten potentiaalin ennen varmuutta.
Sogaardin ja Kocketkovin välillä itse pallottelin. Valitsin sitten potentiaalin ennen varmuutta.
Nerokas valinta, sanoisin. Karsintasarjassa kaksi voittoa taskuun.
Mietin tota pitkään, mutta Ruotsi tappelee ittensä Ollen pelikiellon jälkeen pronssimitalisteiksi. Kazakeista helppo nollapeli. Mitalit sitten polttavat julkisesti instagram-livessä.
Oliko Olle kaksi vai kolme peliä sivussa?
En muuten ymmärrä, miksi Ollea pidetään edes Ruotsin ykkösmokkena. On pelannut harkkaottelut, mutta herran jumala Ersson pesee lattiaa statseillaan tuolla Ollella. Sama sarjakin. Miksköhän Ersson ei oo ihan lähtökohtainen ykkönen?Kaksi.
Itseä pelottaisi enemmänkin se, että Tanska onnistuisi kaatamaan Sveitsin. Ei meinaan välttämättä kovin kaukana tule olemaan sekään tuota heikkoa sveitsiläisporukkaa vastaan.Jos @Knap ei olisi ottanut tuota Venäjän kakkosmolaria, olisin itse kokeillut sitä. Nyt piti sitten ottaa Sögaard, vaikka toki pohdin myös sitä, josko Kazakit yllättäisivät karsinnoissa. Noh, toivottavasti eivät, mutta Daniyarit hakkaisivat silti pisteitä.
En muuten ymmärrä, miksi Ollea pidetään edes Ruotsin ykkösmokkena. On pelannut harkkaottelut, mutta herran jumala Ersson pesee lattiaa statseillaan tuolla Ollella. Sama sarjakin. Miksköhän Ersson ei oo ihan lähtökohtainen ykkönen?
Sehän meni kivasti. Kiitos organisoinnista @Mängimies , 120 euroa ja kunniaa potissa.