No sentäs mun ykkösvaraus Dumais jäi tämän myötä kahteen pisteeseen. Hieno suoritus.
Oli kyllä varsinainen suoritus ykköskierroksen #9 varauksen kanukilta Dumaisilta. Tosin minun ykköskierroksen #4 varaukseni Bostonin NHL-jengin kakkossentteri Poitrasin tekemät neljä pinnaa tuntuvat samoin aivan naurettavalta.
Sinun jälkeesi ei muuten paljon paremmin varattu ekalla varauskierroksella. Olisit voinut nimittäin valita kisoissa tasan yhden pinnan tehneen varauksen. Joko Buffalo Sabresin NHL-kokoonpanossa käyneen Matthew Savoien tai tehottoman pörrääjän Konsta Heleniuksen.
Älä huoli
@Zohan. Et ole ainoa joka löytää vihkon, johon voi vetää vähän reilummin. Me onnistuttiin nimittäin siinä yhdessä, kuten alta voit lukea.
En tiedä mistä alelaarista löysit ja osasit varata USA:n Aram Minnetianin, mutta veikkaan täysin samaa Göteborgin lähipubia mistä löysin jo vitosvarauksenani USA:n Carey Terrencen!?
Nämä kaksi sankaria ovat nimittäin kävelleet käsi kädessä läpi turnauksen kukkaseppeleet päässään heiluen ja laulaneet Kumbayaata tutustuen Göteborgin yöelämään täysin rinnoin. Luistimia tai varaluistimien varaluistimia näiden herrojen ei ole edes tarvinnut kasseistaan etsiä koko kisojen aikana.
Minulle nimittäin valkeni juuri näin finaalin alla yksi asia.
Tehokaksikko Terrence & Minnetian ovat olleet koko kisojen ajan jenkkien mukana Göteborgissa, mutta pelkästään kotiinjäävän varapelaajan roolissa.
Mä luulin vielä tähän päivään asti, että kotiin jäävät varapelaajat jätetään kotiin varalle, mutta jenkeissä kaikki on näköjään toisinpäin.
"Mulla on tässä tää varapelaaja joka ei voi pelata, missä sulla on varapelaajan varapelaaja joka voi pelata? Tuu nyt jenkkien GM itte selittää..."
Tulostaulukon kärki - eli vielä saamme jännittää
20 p. Zohan
22 p. Mazaa
23 p. Salming