Tästä kyllä vahvasti eri mieltä. Mailapelaaminen todella heikkoa . Ei saa päädyssä pysäytettyä kiekkoja, ja ruotsin maalissa tuikkauksen yritys todella heikko.
Toki Hugo Hävelidiin nähden ollut epävarma, mutta ihan eri meno kuin Kanadaa vastaan.
Tästä kyllä vahvasti eri mieltä. Mailapelaaminen todella heikkoa . Ei saa päädyssä pysäytettyä kiekkoja, ja ruotsin maalissa tuikkauksen yritys todella heikko.
Vai että kakkoskierroksen varaus Kiviharju. Täällä jaksetaan aina vetää alakanttiin. Lundell ja Heiskanen pelaa AHL:ää ja Kemell menee EHKÄ ekalla kierroksella. Ja sen jälkeen pelaa vielä 3 vuotta liigaa.
Tästä jengistä Halttunen ja Kiviharju on aikas varmoja ykköskierroksen varauksia.
Oliskohan @spaceman kuitenkin tarkoittanut vuoroa kierroksen sijaan?Vai että kakkoskierroksen varaus Kiviharju. Täällä jaksetaan aina vetää alakanttiin. Lundell ja Heiskanen pelaa AHL:ää ja Kemell menee EHKÄ ekalla kierroksella. Ja sen jälkeen pelaa vielä 3 vuotta liigaa.
Tästä jengistä Halttunen ja Kiviharju on aikas varmoja ykköskierroksen varauksia.
Mielestäni Leinonen on pelannut riittävällä tasolla tähän mennessä. Ruotsin maali tuli kuitenkin ensisijaisesti pakin kohtalokkaasta avausvirheestä.Tästä kyllä vahvasti eri mieltä. Mailapelaaminen todella heikkoa . Ei saa päädyssä pysäytettyä kiekkoja, ja ruotsin maalissa tuikkauksen yritys todella heikko.
Noh, ainakaan vielä ei olla katsottu Grönmannin lapsen piirustuksia.
Toki Leinonen olisi voinut tuon tilanteen pelata paremmin, en minä väittänytkään että Leinonen virheettömän matsin olisi pelannut. Näissä otteluseurannoissa hän on vain mielestäni saanut ajoittain kohtuuttomastikin rapaa niskaan, ja on välillä hyvä antaa positiivistakin kommenttia hänen otteistaan kun siihen on aihetta.Tästä kyllä vahvasti eri mieltä. Mailapelaaminen todella heikkoa . Ei saa päädyssä pysäytettyä kiekkoja, ja ruotsin maalissa tuikkauksen yritys todella heikko.
Mä syytän Niinimaata.Olen jo valmis syyttämään Ruusua mahdollisesta häviöstä.
Toki Leinonen olisi voinut tuon tilanteen pelata paremmin, en minä väittänytkään että Leinonen virheettömän matsin olisi pelannut. Näissä otteluseurannoissa hän on vain mielestäni saanut ajoittain kohtuuttomastikin rapaa niskaan, ja on välillä hyvä antaa positiivistakin kommenttia hänen otteistaan kun siihen on aihetta.
Äänensävyssä jotain samankaltaisuutta. Puhetempo vähintään kaksinkertainen. Vertailukohde suoritti selostuksen lähes pelkästään kiekossa olevien pelaajien kautta pelin ollessa käynnissä. Ei ollut silloin tapana paljon hassutella television puolella. Huutaminenkin oli täysin poissuljettua, toki Salminen ei ole tästä mikään ääriesimerkki.Tuleeko muille tästä Juhavaltteri Salmisesta vahvasti eräs lähinnä 80-luvun urheiluselostaja mieleen? Salminen ihan ok selostaja ja tuleepahan nostalginen tunnelma.
Tämä on ainakin varman päälle ennustamista, kun on kysymysmerkkikin perässä.On kyllä kova. 1-2. kierroksen varaus?
No niin, no. 86.8% ennen tätä peliä, eikä ole tarvinnut pelata USA:ta vastaan. Hyvistä maista vain Tsekin ja Kanadan maalivahdit huonompia, mutta molemmat on joutunut murskajaisiin Yhdysvaltojen toimesta.Toki Leinonen olisi voinut tuon tilanteen pelata paremmin, en minä väittänytkään että Leinonen virheettömän matsin olisi pelannut. Näissä otteluseurannoissa hän on vain mielestäni saanut ajoittain kohtuuttomastikin rapaa niskaan, ja on välillä hyvä antaa positiivistakin kommenttia hänen otteistaan kun siihen on aihetta.
Taisin unohtaa oleellisen eroottista taidetta hipovan hyppy maskin muistikuvieni mukaan."Ja kukapa muukaan kuin Tuomo Ruutu portsarina maalilla"
Junnupelit on aina sähläämistäRönnin tapa pitää paitaa on hauska, erottuu kentällä kun pöksyt näkyy.
Mahdollista sekin, jolloin meitsin viesti on tietty hölmö :DOliskohan @spaceman kuitenkin tarkoittanut vuoroa kierroksen sijaan?