Jotenkin olen saanut sen käsityksen, että nuorten sm-liighassa tehot eivät noin kovia olisi?
Eipä ole Kasper Kapanen pelannut yhtään ottelua nuorten SM-liigassa. B-junnuissa on tehoja tullut 17 ottelussa 3+8=11.
Jotenkin olen saanut sen käsityksen, että nuorten sm-liighassa tehot eivät noin kovia olisi?
Eipä ole Kasper Kapanen pelannut yhtään ottelua nuorten SM-liigassa. B-junnuissa on tehoja tullut 17 ottelussa 3+8=11.
Lainataanpas tätä ketjua, kun ei sattunut omaa vastaan.
Suomi näytti menevän Finaaliin nuorten olympialaisissa. Minkähän tasoiset joukkueet esim Kanadalla ja USA:lla on tuolla karkeloissa? Pelaako tuon ikäluokan parhaat sarjojaan ameriikoissa?
Siinä Kasperi Kapasen ja Tomi Lämsän mietteitä välierä-ottelun jälkeen (leijonat.fi)
Toivottavasti finaalissa Venäjä sitten kaatuisi.
Englanti ainakin hallussa Kasperilla, kuten odottaa saattaa..
Voitko antaa esimerkkejä? Tuon ikäiset eivät kuitenkaan vielä CHL:ssä pelaa.Kanukeilta ainakin puuttuu paljon pelaajia jotka olisivat varmasti joukkueessa jos haluaisivat/pääsisivät tulemaan.
Voitko antaa esimerkkejä? Tuon ikäiset eivät kuitenkaan vielä CHL:ssä pelaa.
Jep, näyttää siltä, että tosiaan esimerkiksi yksikään World Hockey Challengessa provinssiaan edustaneista ysikutosista ei syystä tai toisesta ole tuolla mukana. (Ekblad on muuten mielenkiintoinen tapaus: vasta toinen "erityislaatuinen" 15-vuotias, jolle on annettu lupa pelata OHL:ää.)Aaron Ekblad(38gp ohl), Joshua Ho-Sang, Matthew Highmore, Jake Virtanen(5gp whl), Daniel Audette siinä on nyt aluksi. kyllä sieltä laatukentällisiä riittäisi vielä vaikka toiseenki joukkueelliseen. Valintaperusteista ei sen tarkempaa tietoa ole mutta tuskinpa siellä on kovin kiivaasti yritetty saada parhaita kasaan.
On muuten ihan Samin näköinen tuo Kasper (vai onko se Kasperi, kahdenlaista kirjoutusasua näkee?).
Todella! Jotenkin ollut ihan pimeennossa tämä koko turnaus, mutta onhan tuolla kovia joukkueita mukana, vaikka mm. Ruotsi puuttuikin.Suomi meni sitten voittamaan Venäjän 2-1 rankkareilla, joissa kaikki suomalaiset osuivat ja venäläisistä taas kukaan ei osunut. 1-1 tasoitus tuli vasta reilu minuutti ennen varsinaisen peliajan loppua ilman maalivahtia, maalintekijänä Waltteri Hopponen. Hienoa pojat!
Tässä Samin mietteitä pojasta, itse uskon että viimeistään ensi kaudella nähdään debyytti liigassa yksittäisessä pelissä.
Näkyyköhän koostetta finaalista missään?