Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä
Mistä ostaisit, jos kukaan ei huonoa tuuriaan kiroten lypsäisi lehmiä ja ajaisi traktoriaan keskelle jorpakkoa?
Tölikasta , Eino Leinon kadun Sestosta.
Mistä ostaisit, jos kukaan ei huonoa tuuriaan kiroten lypsäisi lehmiä ja ajaisi traktoriaan keskelle jorpakkoa?
Hieno juttu, ja onnittelut siitä! Tässäkin ketjussa on yksi tapaus, jolle jalostus olisi tehnyt enemmän kuin hyvää, mutta huonot kortit sai. Koska emme mainitse nimiä, käytämme hänestä koodinimeä "Kere".Viestin lähetti Brewer
Myönnän , että minun ( meidän ) tapauksessa on todellakin käynyt näin ! Haluan kiittää tätä " case 1987 " tapaustani vielä kerran . Kiitos !
Viestin lähetti Prof. Puck
Löysätkää Karamahti, Ilmestyskirjanpitäjä & Co pipoa. Tän ketjun tarkoituksena oli arvatenkin ihan vain 'veljellinen naljailu' meidän parempiosaisten ja noiden agraarisuomessa elävien maatiaisten välillä. Ei mitään sen vakavampaa... Relax - muuten kaiken maailman ervatsalotkin nauraa teille...
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, tätä ei kyllä uskoisi, jos ajelee minä tahansa kesäperjantai-iltapäivänä vaikkapa kolmostietä kohti pohjoista.
Omakohtaisena kokemuksena voin mainita, että autoja painaa molemmat kaistat täynnä vuolaana kymenä kohti pohjoista. Sunnuntaina sama ruljanssi toimii etelän suuntaan.
Itse poikkean tuosta kolmostien perjantaisesta liikennevirrasta jo Hämeenlinnan kohdalla pois, mutta muu letka jatkaa käytännössä etenemistään kohti pohjoisempia maisemia.
Sama tilanne on käsittääkseni muillakin Tzzadin ulosmenoteillä.
Asian tässä valossa kysynkin, että ei kai nuo kaikki autot voi Vanthaaltakaan olla? Vanthaalaisethan eivät yleisesti ottaen edes omista autoa, koska eivät ole koskaan ajokunnossa, eikä sossukaan nyt yleensä valkoihoiselle autoja osta.
Viestin lähetti Karamahti
Mä
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, en haluaisi alkaa paasaamaan äidinkielemme kieliopista, mutta jos kysytään "mikä on pelimies", niin ohjesäännön mukainen vastus ei ole "mä", koska ensinnäkään se ei vastaa ko. kysymykseen ja toisekseen "mä" on epäkurantti slangi-ilmaisu.
Mikäli olisin kysynyt "Kuka on pelimies?" olisi vastauksesi ollut rimaa hipoen oikea, olettaen, että olet ko. "pelimies."
Korostan kuitenkin kohteliaimmin, että en ole veljeni vartija, josta johtuen päädynkin vain paheksumaan suoltamaasi kieliopillista rikkaruohoa.
Täältä tähän
Viestin lähetti Holocaust
. Missä kulkee muuten Tzzadilaiset se alkuperäisen tzzadilaisen raja. Kuinka pitkälle historiassa pitää mennä? Mikä vuosikymmen/tai vuosisata erottaa sinne paenneen ihmisen/ alkuperäisen "tzzadilaisen"? Jonnekinko 1500-luvulle pitää mennä, jolloin Tzzadissa asui n. 500 "ihmistä"... Jotka muuteen pakkosiirrettiin sinne mm. Raumalta!
Viestin lähetti scholl
Nyt EU-aikana landet ovat samalla tavalla ulkomaalaisia kuin EU-kansalaiset, jotka eivät ole Suomen kansalaisia. Savolainen tai hämäläinen on yhtälailla muukalainen kuin tukholmalainen tai napolilainen.
Viestin lähetti Holocaust
Ai jaa, että sitä ollaan ulkomaalaisia =). En ole passistani huomannut sitä seikkaa. Lukeeko landelaisten Suomen passissa Lande-Suomalainen ja tzzadilaisilla Tzzadi-Suomalainen.
Pitäis varmaan ruveta lukemaan...
Viestin lähetti Maple Leaf
Toisaalta on kyllä myönnettävä, että maalaisetkin osaavat olla kekseliäitä. Olen kuullut eräästäkin maanviljelijästä, joka vuokrasi naapuriltaan peltoa, jonka pisti sitten pakettiin saaden tästä maksamaansa vuokraa suuremman korvauksen. Eipä ole stadilaisilla tällaista oivalluskykyä silloin, kun toisten lompakolla pitäisi käydä - ihan tylsästi palkkatöissä tässä vaan.
Viestin lähetti Johannes
Stadilainen tekee saman, kun ensin vuokraa asunnon, nostaa siihen asumistukea, vuokraa oikeasti asunnon pimeästi eteenpäin voitolla ja jättää tietysti ilmoittamatta veroilmoitukseen vuokratulot.
Iisiä kuin heinäkengän dokaaminen.
Viestin lähetti Brewer
Tölikasta , Eino Leinon kadun Sestosta.
Viestin lähetti Prof. Puck
Löysätkää Karamahti, Ilmestyskirjanpitäjä & Co pipoa. Tän ketjun tarkoituksena oli arvatenkin ihan vain 'veljellinen naljailu' meidän parempiosaisten ja noiden agraarisuomessa elävien maatiaisten välillä. Ei mitään sen vakavampaa... Relax - muuten kaiken maailman ervatsalotkin nauraa teille...
Viestin lähetti Karamahti
Taitaa olla mä ja Tapparan miehellä oma lehmä ojassa tai pihalla...
. En omista lehmiä, enkä tule koskaan ikinä omistamaankaan. Hevosia on, mutta en jaksa niitä lypsää.
Viestin lähetti tombraider
Jaa mitäköhän miehiä ilmestyskirjanpitäjä oikeen on? Minä nimittäin omistan lehmän ja oikeen pappikin oli paikalla kun luovareita tehtiin.
No makunsa kullakin, mutta pidä kuitenkin oriistasi huolta tai se lähtee toise Stallionin perään, noin niiku kirjaimellisesti.
Hevosia on, mutta en jaksa niitä lypsää.