Mainos

Tyylikkäin joukkue...

• 4 841
  • 42

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kerhoa nyt ei saa tyylikkääksi, kuin pelityyliltään(tyylikäs kahvaaminen:D ). Ensinnäkin halli on vanha ja ruma, sikakatsomo, pelipaidat......jne.

Minulle se on yksi ja sama kuka on tyylikkäin, kiekkoa siellä pelataan!

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti neilikka
Blues

Tyylikkäät, suht "mainosvapaat" peliasut
Tyylikäs halli
Liigan paras tanssiryhmä

IFK:n punainen peliasu on kylläkin myös tyylikäs.

Tanssiryhmästä puheenollen kyllä nuo TPS:n Showtime lollot voittaa kaiken.

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
HIFK, perusteluna hyvä musa, hallin hyvä meininki, peliasu ja silmäniloissakaan ei ole valittamista!

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Jos kysytään,että mikä on tyylikkäin joukkue,ei kai millään halli musakilla tai hodareitten maulla voi olla mitään merkitystä.Pelipaita on niillä rajoilla,ettei mene kysymyksen vierestä.Tyylikkäin joukkue siis kai pitäisi valita joillakin missikisamaisilla kriteereillä, mutta mitkähän ne olisi?Ne eivät voi olla halli tai seura ja sen herättämät mielikuvat,vaan siis itse joukkueesta pitäisi löytyä vastaus.Olisiko se pärstävärkin komeus,tai ehkä minkälaisen vaatehenkarin kyseinen pelaajisto muodostaa?Saattaisiko se olla joukkueen sisältä löytyvä supliikki-ja esiintymistaito vai voisiko se jopa tarkoittaa joukkueen pelikonseptia so.pelitapaa? Kysymyksiä ankarasti pyöritelleenä päädyn väistämättä miettimään alimpien,jopa puulaakidivarien raflaavankarheiden urhojen tiedostamatonta asialle omistautunutta tyylikkyyttä:Harjoittelu on lahjattomille,mitä sillä valmentajalla muka tekee,pelataan eikä pelleillä,jos kaadutaan niin saappaat jalassa,kaikki oli omissa käsissä ja sitten peli alko ja saunaillassa löytyy vasta todellinen taito ja taktiikka.Yhdessä tekeminen luo tyylin,jota ei markkinapellet sotke!

karttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
IFK se taitaa olla jos mittareina halutaan pitää hallia, tsiekkareita ja pelipaitoja. Olin katsomassa IFK-Pelicans peliä piippuhyllyllä, ja siellä osattiin arvostaa myös vieraskannattajia ja -joukkuetta.

Pelicans on varmasti tyylikkäimpiä joukkueita, jos mittarina halutaan pitää koko imagoa.

Peach

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa ja hallista toiseen: Blues, Jokerit, Hifk
Viestin lähetti #12
Cheerleaderitkin ovat ihan söpöjä, mutta minkä takia ne pitää pukea johonkin neonverhoihin?

Edelleenkään Bluesilla, Jokereilla ja Tps:llä EI OLE CHEERLEADEREITA vaan tanssijoita, siinä on aikamoinen ero, joka ei näytä menevän jakeluun.

Ja mitähän mahdoit tarkoittaa tolla neonverhoilla, eipä ole sellaisia ainakaan vielä näkynyt Espoossa, ainut neonverhoa muistuttava on Kobrien neonkeltainen Auria mainosmekko. Mielestäni mainosasut ovat mauttomia ja siksi on hienoa, että Espoossa on kunnon showasuja, joita ei ole mainoksilla pilattu. Sana söpö sopisi yleistäen ehkä teinityttöihin jotka huiskuttaa, mutta ei tanssijoihin. Söpö Cheerleader = teinityttö ( 90 % tapauksista) :)

spesu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk ja mestisjengit
Tyylikkyydessä kokonaisuus ratkaisee

1. Blues (halli, peliasut, tanssijat kaikki liigan eliittiä)
2. Hifk
3. Kärpät

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Ns. suurjoukkueilla on tietysti mahdollisuudet järjestää oheisshouta enemmän kuin muilla.Jonkun mielestä se on tyylikästä ja parhaimmillaan onkin.Siis fyffe ratkaisee tämänkin asian,vai?

Jääkiekko on kuitenkin muutakin kuin tyttöjen peppuja.Jos joku tulee pelkästään niitä katsomaan jääkiekkohalliin niin parempiakin vaihtoehtoja löytyy.Ja ilman niitä...

Omasta mielestäni tyylikkäin on juuri nyt HPK..Joukkue menestyy,halli on pieni,tunnelma hyvä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Peach
Edelleenkään Bluesilla, Jokereilla ja Tps:llä EI OLE CHEERLEADEREITA vaan tanssijoita, siinä on aikamoinen ero, joka ei näytä menevän jakeluun.

Okei sorisorisori. Mitä ne muuten lätkämatsissa tanssii?
Olen ymmärtänyt asian niin että cheerleadereillä on jonkinasteinen "tehtävä" peliin, fiiliksen luontiin ja kannustukseen liittyen, mutta onko siis niin että nää tanssijat nyt sitten vaan on sattunut sinne halliin tanssimaan just matsin aikaan?

Peach

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa ja hallista toiseen: Blues, Jokerit, Hifk
Joo, ne on eksynyt sinne bilettämään samaan aikaan ;)

Vai oisko ne siellä pelaajien toiveesta?

Ei no, kaipa se on sellaista oheisviihdettä ja ilmeisesti aika pidettyä sellaista.

Femma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Huoh...olettekos panneet merkille tähänastisista viesteistä sen, että miljoona lato jossa pelata, peliasut, PALJON kahisevaa ja huiskatypyt ovat se miksi siitä joukkueesta tulee silmissänne tyylikkäin... Onko nämä mitään perusteita? Minä ainakin arvostan mielestäni tyylikkäimmässä joukkueessa ihan toisia arvoja.

Minulle ei merkitse se, että onko joukkueella paljon rahaa vai liigan suurin pelaajabudjetti, kuinka hyvä kotihalli on tai kuinka paljon se on maksanut... Minulle on tärkeintä on joukkue joka todella on jokaisen kirjaimen ansainnut.

Minä en mene hallille koskaan sen takia, että saisin kokea komean hallin hienouden, nähdä rivin kalliita, kuuluisia pelaajia tai huiskatypyjä. Menen sinne aina ja vain joukkueen takia, vaikka pelaisi tunkiolla raahaudun sinne. Minun perheeni seuraan. Sinne minä kuulun. Viis mukavuuksista.

Sitten vielä lopuksi, älkää vetäkö tästä hernettä nenäänne. Jokuhan tattusti keksii, että haukun kaikkia "rikkaita" sm-liiga joukkueita ja olen kateellinen siitä kun minulle ei ole tuollaisia ylellisyyksiä suotu. En suinkaan. Ilmaisin vain omanmielipiteeni ja se ei muutu miksikään. Ja tämä ei sitten liity pelicanssiin mitenkään.

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Femma
Huoh...olettekos panneet merkille tähänastisista viesteistä sen, että miljoona lato jossa pelata, peliasut, PALJON kahisevaa ja huiskatypyt ovat se miksi siitä joukkueesta tulee silmissänne tyylikkäin... Onko nämä mitään perusteita? Minä ainakin arvostan mielestäni tyylikkäimmässä joukkueessa ihan toisia arvoja.
No eikös tämä ole vähän sama asia kun vertaisi jotain asunnotonta alkoholistia Hakaniemestä, miljardööriin Kulosaaresta?

Tyylissä on mielestäni aika pitkälle nimenomaan kyse rahasta.
Ei tässä kysytty, että minkä joukkueen otteluita käyt mieluiten katsomassa, tai mikä joukkue on sympaattinen.

Jääkiekossa tätä tosielämän spurgua voisi karkeasti verrata joukkuesiin Lukko,JYP etc.
Ei sillä, että nämä joukkueet olisivat huonoja, mutta tosiasia lienee, että rahalla saa ja hevosella pääsee. Rahalla saa tyyliä, ei välttämättä tulosta.

Miljardööriä verrattaisiin joukkueisiin Blues,Jokerit (ehkä jopa HIFK).
Eli pistetään rahaa siihen, että joukkue näyttää hyvältä.
Peliasuissa ei ole turhia mainoksia, halli on edustuskunnossa, tanssijoilla ei ole t-paitaa ja tennissukkia vaan kunnon esiintymispuvut.

Jääkiekossa tyyli on hankala määrittää, mutta aika pitkälti rikkaat joukkueet ovat tyylikkäämpiä.

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Tyylikkäin joukkue: TPS!

Tyylikkäimmät Cheerleaderit, muiden joukkueiden cheerleadereista ei voi puhua edes samalla viikolla! Hunajata, Dirlandaa yms. luo parhaimman fiiliksen, lisäksi Elysee-halli on loistava peliareena. Kaiken kukkuraksi Turku on Suomen kaunein kaupunki ja turkulaiset ihmiset mukavia.

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Äidinkieli oli vaan M... Kyllä ne on tosi juttuja, nuo jotka mahdutin kahteen lauseeseen...;) Tässähän kysyttiin omaa mielipidettä ja se siis on minun mielipide.

Femma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti narri #42

Eli pistetään rahaa siihen, että joukkue näyttää hyvältä.
Peliasuissa ei ole turhia mainoksia, halli on edustuskunnossa, tanssijoilla ei ole t-paitaa ja tennissukkia vaan kunnon esiintymispuvut.

Niin mutta jos huonoa sisusta peitelläänkin juuri tuollaisella toiminalla? Ulkokuori hohtaa, mutta sisus pelkkää "paskaa"?:confused:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti KalleK

St. James, hei! Kuinka saa ujutettua noin monta valhetta kahteen lauseeseen. Täytyty olla vissiinki L:n paperit äidinkielessä:D !

:D :D :D Koko kirjoitus täynnä valhetta, varmaan kirjoitti koko jutun ihan jokena...

jokerimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, jäällä ja nurmella...
Tyylikkäin joukkue vai? Paha sanoa. Kärkiryhmään kuuluvat ainakin Jokerit, Blues ja HIFK. Kaikilla näillä on hyvännäköset paidat. Bluesilla ja Jokereilla on upeat hallit. Ilvekselläkin on hyvät paidat. Muilla joukkueilla onkin sitte aika tilkkutäkki paidat. No jaa, kyllä töpselin paidat on ihan kohtuulliset. Ehkä hieman tylsät mustavalkosineen värineen. En muuten tajua mikä niis Turun tytöissä mukamas on niin erityisen kaunista. Esim. Espoon naiset on kyllä paremman näköisiä. No, taitaa olla makukysymys. Valitettavasti Jokereiden ja Hifkin tanssijat/cheerleaderit ei oo kovin kummosia, anteeksi nyt vaan.
Nyt siis puhuttiin siis ulkonäöstä tyylissä. Jos ruvetaan puhumaan tyylistä asenteessa, niin se onkin jo aivan toinen juttu. Mutta siitä en jaksa nyt ryhtyä vouhottamaan.
Kukas hullu muuten kirjotti että Turku on muka kaunis kaupunki. Herra Jumala! Sehän on (valitettavasti) arkkitehtonisesti niin pahasti raiskattu (anteeksi kielenkäyttöni) että tulee itku silmään. Sama meininki on valitettavasti myös Stadissa, mutta ei niin rajusti. No, makuasia kai sekin.
JOS Turku olisi jätetty rauhaan ts. vanhat rakennukset olisi jätetty rauhaan, niin se olisi VARMASTI Suomen kaunein kaupunki. Pelkästään sijainti, saaristoranta, on jo sykähdyttävän kaunis. Mutta historiaa ei voi muuttaa. Itse pidän kauneimpana kaupunkia Suomessa Helsinkiä. EIKÄ TÄMÄ JOHDU SIITÄ ETTÄ OLEN HELSINKILÄINEN: ;)

Jään odottamaan vihaisia vastauksia

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy