Tylsä sunnuntai??!?

• 4 873
  • 29

Sprot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Viestin lähetti girlzilla15

Ok...Sovitaan näin. :)
En tosiaan ymmärrä miehen mieltä, en minäkään kiihotu jos joku jatkoaikalainen mies kertoo istuvansa alasti saunassa...:D

Edit:Tosin, jos joku teistä myöntäisi olevansa Antti Törmänen, niin...

Törmänen on hyvän ystäväni parhaita kavereita. Olen siis aika lähellä;) .

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No äh... En mä nyt yliherkkä ole!:)
Kyllä tämä "Pojat ovat aina poikia"-lause on tullut todistettua jo monta kertaa aikaisemminkin, viimeksi eilen Jokerit-TPS pelissä TPS:n fanikatsomossa...:)
Ja siihen pitää vain tottua, että jos puhuu alle 18-vuotiaan pojan kanssa, niin pojan katse ei ole silmissäsi vaan niistä noin 30cm alaspäin...:p

Mutta sehän teistä pojista/miehistä niin ihania tekeekin.

Niin tekeekin!:)

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Nyt sunnuntait on vielä ihan mukavia, telkkarista tulee salkkareita ja simpsoneita. Mutta auta armias kun kesä/syksy/talvi 2002 koittaa... silloin se on varmaan koko päivä sitä " voihan ***tu, enää 8/5/3/pari tuntia kun pitää lähteä sinne kasarmille/leirille" :(

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sunnuntai on kiva, jos tietää, että maanantai on myös vapaa! Muuten kyllä vituttaa ja rankasti. Sitten vielä pitäisi joskus vääntäytyä kyläilemään jonkun luokse ja esittää kiinnostunutta, vaikka ei yhtään nappais.

Silti, mikään ei voita sitä sunnuntai-illan vitutuksen määrää, kuin lähteminen Niinisaloon. Onneksi se aika on sentään jo takana.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena

Täällä ei kyllä voi sanoa mitään, ilman että joku syyttää heti pervoksi...
Niin, eihän nyt pervoksi, mutta...

Minä muistan keskustelusi n. viikko takaperin, oliskohan ollu JHagin ja jonkun muun kanssa, kun villitsit nuo miehet... Eli taidat härnätä tahallasi, mmmm....

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy