Tylsää??

  • 3 991
  • 45

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Onko tylsää siinä tietokoneen ääressä?? En tiedä, piristääkö tämä, mutta pistetään nyt kuitenkin tänne tällainen pikku geimi, eli http://www.vectorinternet.co.uk/games/kick-ups.html

laitellaan sit tänne noita ennätyksiä, itse vasta sain tietää saitista kärppien keskustelupalstan kautta ja rupesin testaamaan, joten paras tulos on vasta 21.

EDIT: pieni parannus ennätykseen, nyt 39

ja jälleen EDIT ja tulosparannus, nyt 64
 
Viimeksi muokattu:

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ylös...

Löysin tämän todellakin addiktiivisen pelin täältä ja päätin nostaa ketjun ylös...
Oma enkkani on tällä hetkellä 35 mutta parempaa yritetään koko ajan.

Minkälaisia enkkoja te saatte? Laittakaapa niitä tänne.
Ja kysehän on tosta Ensimmäisestä viesti pelistä jossa pomputellaan palloa.
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Paras tulos on nyt 62. Koitetaan parantaa.

Nyt tuli 205 ja sitten ei jaksanu käsi enää pysyä perässä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP
85 tuli kolmennella yrittämällä. Niin kauan helppoa kun jaksaa keskittyä osumaan mahdollisimman keskelle palloa hiirellä. Jossain vaiheessa se keskittyminen kuitenkin herpaantuu...
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Huikea peli.

111

Aina kun ennätys kun lähestyy alkaa pallo singahtelemaan vaarallisesti sinne tänne. Ihan kuin oikeastikin.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Ja juuri kun olin päässyt siitä helikopteripelistä irti, niin johan tänne taas ilmestyy näitä addiktoivia pelejä.

Tällä hetkellä 70 paras tulos, mutta kokoajan paranee.
 

ace

Jäsen
Viestin lähetti Hese
Ja juuri kun olin päässyt siitä helikopteripelistä irti, niin johan tänne taas ilmestyy näitä addiktoivia pelejä.

Tällä hetkellä 70 paras tulos, mutta kokoajan paranee.



Mikä helikopteri peli?? Kertokaa mullekin. Se keihäänheitto oli mulle liian addiktoivaa, mutta nyt menee jo paremmin.


Palloa pomputtelin 111 kertaa ja yritän hillitän itseni etten enää aloita sitä uudelleen.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six

MissCool

Jäsen
Viestin lähetti AnA79
Onko tylsää siinä tietokoneen ääressä?? En tiedä, piristääkö tämä, mutta...

Noniin, ja kiitos vain.
Pitikin vilkaista tämä sivu, ja koukkuunhan tuohon jäi.
Ja vielä kun tuossa lajissa on noin onnettoman huono, ettei siinä saa millään ilveellä kuin sen 13.:(

Noniin - alkoihan tuo luonnistua. 205.
 
Viimeksi muokattu:

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Tulee sormet vahvaan kuntoon:D , kuka mihinkin niitä käyttää mutta alle 5min harjoittelun 142, pahus kun jäin vain 1:den klikkauksen murmelista.
 

Aksu

Jäsen
Re: Re: Erittäin hyvä peli

Viestin lähetti 1900


Tossa pelissähän tulee oikeen paniikki välillä; takatuuppareita rynnii perässä ja ase on tyhjä. Paha paikka ja kohtalo epäonnistuessa on todella julma.

Siis tuo pelihän on ahdistava. Kävin jo hetken miettimään miten helvetin liemessä sitä olisikaan jos joutuisi vaikkapa ruotsalaiseen viidakkoon (niitähän on siellä paljon) ainoastaan 5 panoksen kera ja alastomia ukkoja rynnii puskista päälle. Ei saamari sentään.
 

JanJ

Jäsen
Täältä niitä hiiriä rikkovia pelejä löytyy lisää.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
8370 takatuuppariammuskelupelissä. Ahdistava tunnelma siinä.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Re: Re: Erittäin hyvä peli

Viestin lähetti Aksu
Siis tuo pelihän on ahdistava. Kävin jo hetken miettimään miten helvetin liemessä sitä olisikaan jos joutuisi vaikkapa ruotsalaiseen viidakkoon (niitähän on siellä paljon) ainoastaan 5 panoksen kera ja alastomia ukkoja rynnii puskista päälle. Ei saamari sentään.

Suomen Vietnam?

"Siinä me maattiin pusikossa jätkien kanssa kytiksellä. Siellä viidakossa just Tukholman yläpuolella. Oli vähän huono oli, minkä malarian olin saanu. Sitte ne tuli. Kamalat sotahuudot kaiku ympäri pusikkoa. "Heja pojkkar, vi kommer!" kaikui vaan. Lataa ja varmista, tähtää rauhassa. Ensimmäiset 15 pudotettiin suoraan tarkoilla laukauksilla. Sitte alko tulla kiire kun ne pääsi turhan lähelle. Jyrkillä petti pokka ja se yritti juosta. Kolme sai sen kiinni ja ennen kuin me ehdittiin auttaa, ne sai sen. Mä muistan ne huudot aina. Sitte ilmavoimat päätti saada jotain aikaan ja pudotti 20 tonnia napalmia. Siinä meni Pellet ja Håkanit. Kuumaa menoo..."
 

Lint

Jäsen
Viestin lähetti Hese

Tämä peli.


Voi luoja mikä peli!

Kaks kynää katkennut ja kaiutin tippunut maahan 25 minuutin pelisession aika.

Ja pidemmälle kuin 914 ei olla päästy.

Hermot todella lujilla.

"miks h********ä yrittää sen esteen yli kun ali pääsee paljon nopeammin?"

"älä ikinä kato kesken pelin mikä on sen hetkinen distance!"
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Nyt tohon helikopteripeliin jäi sitten koukkuun, prkl. No paras tulos tällä hetkellä 880, ja eiköhän näitä peliminuutteja tässä vielä tule jokunen kappale.

EDIT: 912

EDIT: 1631!!! Nyt tuli kyllä erittäin kova tulos. Voisi sitten joku jatkoaikalainen yrittää pistää paremmaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Lint

Jäsen
Viestin lähetti n0lla

EDIT: 1631!!! Nyt tuli kyllä erittäin kova tulos. Voisi sitten joku jatkoaikalainen yrittää pistää paremmaksi.

Toi ei yhtään helpottanut mun oloa.

Ite liitelin 1204, helpossa maastossa.

Niissäkin tuntuu olevan eroja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös