Tykkäätkö työstäsi?

  • 6 907
  • 37

Tykkäätkö sinä työstäsi?


  • Äänestäjiä
    234

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllä viihdyn hyvin työssäni, itse asiassa erittäinkin hyvin!

Ennen tämän duunin alkua oli pieni pelko, että homma ei ehkä ole ihan oikeanlainen itselleni, mutta hienosti on mennyt.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Pidän ja en. Työskentelen todellisten tosikko uraohjusten keskellä, joka tuottaa ehkä minulle eniten vaikeuksia. Kyllä toiminnassa pitää olla vähän huumoria ja ironiaa mukana tai ei koppa kestä. Sen lisäksi työpaikalla ollaan totuttu 50-60h työviikkoihin ja nämä 37.5h:n päälle menevät tunnit katoavat sinne kuuluisaan saldotaivaaseen. (Josta ne "aivan varmasti" voi joskus pitää vapaana) Itse työ on haastavaa, monipuolista ja sosiaalista - ja täysin koulutusta vastaavaa. Sinänsä kaiken pitäisi siis olla ok, siltikin tilanteeseen johtanut keväinen työpaikan vaihdos oli kyseenalainen veto. Edellinen työ ei ollut yhtä haastavaa, vaikka koulutusta vastasikin, henkilökemiat sentään koko työyhteisön kanssa toimivat loistavasti.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kesätyö on armeijan palvelukseen verrattuna varsinainen kukkaisonnela! Työkaverit ovat oikeasti todella mukavia ja ilmapiiri hyvä, eikä töiden määräkään paina harteita. Lisäksi työaika on selkeästi kahdeksasta neljään ja kun kellokortti on leimattu ja ovi naksahtaa kiinni selän takana, on loppuilta vapaata, eikä kukaan tule kyselemään, valittamaan tai nakittamaan yhtään mitään. Mikäs tässä on ollessa!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tykkään. Toki on hetkiä, jolloin inhoan, vihaan ja halveksin työtäni.

Pidän kuitenkin siitä, koska olen tavallista tallaajaa, hieman vastuullisemmassa roolissa. Tyhmänä ihmisenä pidän vastuusta ja siitä, että teen fyysisesti suhteellisen raskasta työtä. Eipä tarvitse salilla rehkiä ja silti lihakset kasvaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tykkään tykkään, kovastikin. Harmi vain, että tykkään myös netissä roikkumisesta. Ehkäpä olen kuitenkin saamassa jatkoaika-addiktiooni pakkohoitoa lähipäivinä, ken tietää. Tutzballekin tuo taitaisi tehdä ihan hyvää.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tykkään tykkään, kovastikin. Harmi vain, että tykkään myös netissä roikkumisesta.

Sama täällä, jotenkin keskittyminen herpaantuu ja jatkoaika tms aukeaa kuin vahingossa...

Työstäni nautin pitkästä aikaa. Piristi kummasti, kun keskusteltiin tällä viikolla jälleen toimenkuvan laajentamisesta. Käytännössä tarkoittaa, että saisin kouluttaa jonkun jannun hoitamaan omia hommiani - ei paha. Helpommalla pääsee, ja lähinnä riittää varmaan sen yhden perään katsominenkin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jep. Todella mukava työporukka ja muutenkin kaikki ok. Hikinen liksa korvaa hikisen duunin sanotaan, eli tietty toivois parempaa liksaa vähemmällä duunilla.

Ihmisiä saa duunin puolesta tavata siinä määrin, et monesti illalla haluaa kotona vaan olla möllöttää. Hankalat asiakkaatkin kuittaantuu niillä mukavilla, joita on onneksi enemmistö.

Plussaa vielä siitä, et duunia ei todellakaan tarvii viedä kotio ja koskaan ei aamuisin harmita lähteä duuniin. Edellissä työpaikassa oli todella ahdistunut ilmapiiri ja nyt on todella huomannut, et kuinka paljon hyvä ilmapiiri merkitsee.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tykkään mä. Ei ole mitään säännöllisiä työaikoja, vaan on töitä jotka pitää tehdä silloin kun on sellainen aika. Ja parasta on, että olen itseni pomo, joten työt sujuu kun ei ole kukaan määräilemässä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tykkään työstäni kuin hullu polkasta. Aloitin uudessa työssäni vuosi sitten eikä työelämä ole koskaan maistunut näin hyvältä. Palkka on huono nykyisellä mittatikulla mitattuna, mutta ruhtinaallinen kesäloma kompensoi osan siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös