Mainos

Tyhmyydestä sakotetaan...

• 1 891
  • 5

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Sain kaverilta mailissa alla olevan tekstin ja ajattelin laittaa sen tänne. Onko kenelläkään muulla vastaavia hyviä ideoita/ohjeita;)

Siinä tapauksessa ettet ole vielä vakuuttunut siitä, että ihminen on
tuomittu
tyhmyyteen, tässä on muutama esimerkki. Ohjeet ovat aitoja,
kulutustavaroissa
nähtyjä.

Hiustenkuivaajassa: "Älä käytä nukkuessa."
(Hitto, se onkin ainut aika jolloin laitan hiuksiani.)

Saippuapalassa: "Ohjeet: käytä kuten tavallista saippuaa."
(Eli?)

Sipsipussissa: "Voit olla voittaja! Ei ostopakkoa. Ohjeet pussin sisällä."
(Myymälävarkaan erikoinen)

Pakaste-valmisruoka-annoksessa: "Tarjoiluehdotus: sulata."
(siis "ihan vaan" ehdotus)

Silitysraudan pakkauksessa: "Älä silitä vaatteita päälläsi."
(Mutta eikö se säästäisi paljon aikaa?)

Tiramisu-jälkiruuan POHJASSA: "Älä käännä ylösalaisin."
(Liian myöhäistä...)

Nukahtamislääkkeessä: "Varoitus: saattaa aiheuttaa uneliaisuutta."
(Toivoa sopii)

Uunivanukkaassa: "Tuote on kuuma lämmityksen jälkeen."
(eikös se yö seuraa päivää?)

Maapähkinöissä: "Varoitus: tuote sisältää pähkinää."
(Kuka oli näin fiksu?!!)

Lasten yskänlääkkeessä: "Älä aja autoa tai käytä muita koneita."
(Liikenneonnettomuuksia voitaisiinkin vähentää rutkasti, kun saataisiin
kaikki
ne 5-vuotiaat hurjapäät pois ratista)

Lentokoneessa tarjoiltavan maapähkinäpussin kyljessä: "Ohjeet: avaa pussi,
syö
pähkinät."
(3. Lennä Deltaa.)

Useimmissa jouluvaloissa: "Vain sisä- ja ulkokäyttöön."
(Ja muita vaihtoehtoja on?)

Lapsen Supermies-asussa: "Tämä puku ei mahdollista lentämistä."
(No tästä nyt ei voi yhtiötä syyttää.)

Japanilaisessa tehosekoittimessa: "Ei saa käyttää siihen toiseen
tarkoitukseen."
(Nyt nimittäin heräsi uteliaisuus, täytyy tunnustaa.)

Ruotsalaisessa moottorisahassa: "Älä yritä pysäyttää sahaa käsilläsi tai
sukupuolielimilläsi."
(Onko sellaista tapahtunut paljonkin?!!)

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Laitetaan vaikka tähän hyvin lyhyeksi jääneeseen ketjuun, vaikka sopisi paremmin otsikoksi tyhmyydestä kärsii koko ruumis.

Itselläni on vähän huono tapa olla firman mies siinä mielessä, etten ihan kovin helpolla suostu kotiin lähtemään. Välillä vedetty esim. viikko linkaten töissä, kun polvilumpio mennyt yli vapaa-ajalla. Toki aina flunssa- tai vatsatautioireisena jään kotiin etten tartuta muita. Viime viikolla esimieheni laittoi keskusteluissa miinuksen palautteeseen, etten suostu saikkua hakemaan kuin vasta pakon edessä ja vittuilua saa kuulla työkavereiltakin "firman miehenä".

Tänään olin sitten erityisen tyhmä ja todellakin saa koko ruumis kärsiä nyt TYKSin päivystyksessä jonottaessa, jos olisin heti kipujen alkaessa mennyt suosiolla tutkimuksiin niin olisin todennäköisesti ollut seuraavana päivänä työkuntoinen. Nyt annoin homman mennä niin pitkälle, että ainakin viikko pakkolepoa. Vastuutakin olisi ollut normaalia enemmän tarjolla ja nyt stressaa saadaanko hommat töissä tehtyä.

Onko muita palstalaisia, jotka myöntää samaa syntiä?

Glove

Jäsen
Laitetaan vaikka tähän hyvin lyhyeksi jääneeseen ketjuun, vaikka sopisi paremmin otsikoksi tyhmyydestä kärsii koko ruumis.

Itselläni on vähän huono tapa olla firman mies siinä mielessä, etten ihan kovin helpolla suostu kotiin lähtemään. Välillä vedetty esim. viikko linkaten töissä, kun polvilumpio mennyt yli vapaa-ajalla. Toki aina flunssa- tai vatsatautioireisena jään kotiin etten tartuta muita. Viime viikolla esimieheni laittoi keskusteluissa miinuksen palautteeseen, etten suostu saikkua hakemaan kuin vasta pakon edessä ja vittuilua saa kuulla työkavereiltakin "firman miehenä".

Tänään olin sitten erityisen tyhmä ja todellakin saa koko ruumis kärsiä nyt TYKSin päivystyksessä jonottaessa, jos olisin heti kipujen alkaessa mennyt suosiolla tutkimuksiin niin olisin todennäköisesti ollut seuraavana päivänä työkuntoinen. Nyt annoin homman mennä niin pitkälle, että ainakin viikko pakkolepoa. Vastuutakin olisi ollut normaalia enemmän tarjolla ja nyt stressaa saadaanko hommat töissä tehtyä.

Onko muita palstalaisia, jotka myöntää samaa syntiä?
Pitää hyväksyä se asia, ettei ole korvaamaton. Jos vaikk kuolla kupsahdst kesken työpäivän niin joku ne sinun hommsdi kuitenkin tekee ja joku tulee tilallesi. Minäkin olen nyt saikulla, eikä minua kiinnosta yhtään, miten töissä menee. Toki siihen vaikuttaa sekin, että sopimus loppuu huhtikuun lopussa eikä jatkoa ole tulossa.

Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitää hyväksyä se asia, ettei ole korvaamaton. Jos vaikk kuolla kupsahdst kesken työpäivän niin joku ne sinun hommsdi kuitenkin tekee ja joku tulee tilallesi. Minäkin olen nyt saikulla, eikä minua kiinnosts yhtään, miten töissä menee. Toki siihen vaikuttaa sekin, että sopimus loppuu huhtikuun lopussa eikä jatkoa ole tulossa.
Mulla on ollut tapana tehdä ns vesilasitesti. Vettä lasiin ja sormi sinne. Ota sormi pois, jos jää kuoppa, olen korvaamaton. Tähän mennessä en ole ollut.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mulla on ollut tapana tehdä ns vesilasitesti. Vettä lasiin ja sormi sinne. Ota sormi pois, jos jää kuoppa, olen korvaamaton. Tähän mennessä en ole ollut.
Aikoinaan TVL:n työmaalla Pohjoisessa, kun joku erehtyi ruoka- tms. tauolla puhumaan jostakin korvaamattomasta työ-, peli-, naistenmiehestä, vanha työnjohtajani siihen murahti: "Hautuumaat on täynnään korvaamattomia..."

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy