Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 853 190
  • 11 238

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äläs valehtele. Siinä asiakaspalvelupisteen ja Alkon välissä on aina kärryjä. Matkakaan ei ole kuin 15 metriä.

Ai jos tulet autolla? Autohallista sisäänpääsy on toisessa päässä. Toki voin mennä kauppaan sisään siitä alkon vierestä, mutta silloin olen väärällä uralla kun olen tottunut käyttämään reittiä vihannekset, lihat, maito, leivät ja kaljat. Nyt minun pitäisi mennä kaljat edellä ja se voi sotkea keskittymiskyvyn kun reitin päässä odottaa palkintona porkkanaa.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Ai jos tulet autolla? Autohallista sisäänpääsy on toisessa päässä. Toki voin mennä kauppaan sisään siitä alkon vierestä, mutta silloin olen väärällä uralla kun olen tottunut käyttämään reittiä vihannekset, lihat, maito, leivät ja kaljat. Nyt minun pitäisi mennä kaljat edellä ja se voi sotkea keskittymiskyvyn kun reitin päässä odottaa palkintona porkkanaa.

No mutta sähän sanoit, että kärryt on autotallissa --> ei pidä paikkaansa, joten 200m edestakaista matkaa ei tarvitse talsia. Ja sieltä autotallistakin pääse kauppaan siitä Alkon vierestä.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on avaimenperänä sellainen s-kaupan metallinen poletti, kulkee aina mukana ja ei minua ainakaan sellainen häiritse. Luulisi vastaavia saavan jokaisesta kaupasta, ainakin niitä autokauppojen jakamia irroitettava poletti-höskiä saa ihan cittareistakin.
Ja onko sen kolikon pitäminen lompakossa/autossa niin vaikea asia sekään..
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla on avaimenperänä sellainen s-kaupan metallinen poletti, kulkee aina mukana ja ei minua ainakaan sellainen häiritse. Luulisi vastaavia saavan jokaisesta kaupasta, ainakin niitä autokauppojen jakamia irroitettava poletti-höskiä saa ihan cittareistakin.
Ja onko sen kolikon pitäminen lompakossa/autossa niin vaikea asia sekään..

Tungin joskus taskuun sellaisia euron kolikon kokoisia metalliprikkoja, koska se on ihan varma, että jos minulla olisi vain yksi tai edes muutama poletti, se olisi aina väärän housun tai takin taskussa. Nyt samalla entropiaan perustuvalla systeemillä jokaisten housujen tai takin taskussa on ainakin pari prikkaa. Olen nähnyt tätä prikkaa jaettavan jossain kaupoissa ihan polettinakin.
Toisaalta monessa kaupassa olen havainnut poletit poistetun kokonaan käytöstä. Esimerkiksi Kupittaan sittarissa taitaa olla niin, että polettia joutuu käyttämään kun irrottaa kärryn edellisestä, mutta sen poletin voi sitten vetää irti. En tiedä mitä järkeä siinä on.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onko Jouko Turkka taidemaailman Raimo Summanen?

Ei lähelläkään koska Turkan mielipide on aina oikea vaikka olisi väärä. Summasen mielipide on vaan...aina väärä vaikka olisi muka oikea.

"Viimein tulee hännän huippu, pikku Rami, liukas luikku, Jukolan tiuskea rakki".
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis jengi kantaa jotain vitun polettiavaimenperää siksi, että kauppiaan ei tarvitse palkata riittävästi henkilökuntaa. Pidän aina kolikoita taskussa siksi, että kauppias haluaa niin.

Minä voin maksaa vaikka joka kerta euron vuokraa siitä kärrystä, mutta en halua kantaa taskussani mitään poletteja. Olen noita monta kertaa hakenutkin ja jättänyt autoon, mutta ei hajua missä ne nyt on. Haluan kaupassa palvelua, mutta eihän sitä suomessa saa, koska jengi on niin saatanan noloa suorastaan.

Kuten ihan alkuun sanoin, niin välttelen näitä kauppoja ja jos menen, niin otan usein kannettavan korin, enkä osta niin paljoa.

Oikeissa kaupoissa joku pakkaa ostoksesi muovikasseihin valmiiksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Haluan kaupassa palvelua, mutta eihän sitä suomessa saa, koska jengi on niin saatanan noloa suorastaan...

Miksi käyt Prismassa, jonka konsepti ei tosiaankaan perustu palveluun, mikäli haluat kaupassa palvelua? Mene kauppahalliin tai -torille, erikoisliikkeisiin yms. mikäli haluat palvelua.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi käyt Prismassa, jonka konsepti ei tosiaankaan perustu palveluun, mikäli haluat kaupassa palvelua? Mene kauppahalliin tai -torille, erikoisliikkeisiin yms. mikäli haluat palvelua.

Niin käynkin paljon, mutta matka, ajankäyttö yms. seikat pistävät väkisin käymään lähikaupoissa. Toi prisma nyt muutenkin on aika vähän omaan makuun. Paljon odotuksia on stockan uudelle itiksen tavaratalolle, missä ruokapuolen pitäisi olla nykyistä paljon isompi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itä-Pasilassa on kauppa nimeltä 'Eestin herkut' (näkyy olevan kaksi muutakin myymälää Stadissa). Ei ole tullut käytyä, mutta luotan asioissa yleensä ensivaikutelmaan. Eli saako sieltä sekä viinaa että huoria halvalla?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Onko kukaan koskaan ikinä tällä palstalla muuttanut omaa mielipidettään jonkun toisen esittämien argumenttien vuoksi?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onko kukaan koskaan ikinä tällä palstalla muuttanut omaa mielipidettään jonkun toisen esittämien argumenttien vuoksi?

Kaikkihan me teemme sitä, mutta ei siitä yleensä kehtaa juuri julkisesti puhua. Vähän niinkuin helikopterilentäminen.

Tänäänkin kahdesti, kun kukaan ei nähnyt.
 

Ralph

Jäsen
Miksei kirjoittajat tajua, että olen vaihtanut nimimerkkiä?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pitääkö erikseen kertoa, että en ole vaihtanut nimimerkkiä?

Tai mistäs te sen tiedätte, hähää!

Asiaan. Sinä Ralph (ex GaDa) et nyt tuotannoltasi ole varsinaisesti mikään Hemingway, etkä näin ollen voi olettaa, että nimimerkkisi vaihdoksen tunnistaminen olisi meille muille itsestäänselvyys.
 

Ralph

Jäsen
Asiaan. Sinä Ralph (ex GaDa) et nyt tuotannoltasi ole varsinaisesti mikään Hemingway, etkä näin ollen voi olettaa, että nimimerkkisi vaihdoksen tunnistaminen olisi meille muille itsestäänselvyys.

Asia selvä. Suosittelen lukemaan tuosta vasemmalta reunalta kuka viestin kirjoittaa, ettei tarvitse aina arvailla, että kenenköhän tuotosta milloinkin on kirjoitettu. Nimimerkkini on Ralph ja kaikki jotka eivät sitä ymmärrä, voivat kääntää kasvojaan tekstistäni kymmenisen senttiä sivummalle.

Miten vaihdetaan nimimerkkiä?

Lähettämällä viestin Moderaattoreille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös