Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 858 815
  • 11 239

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Miksi helvetissä nykytekniikalla ei saada ääntä ja kuvaa synkattua?
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
No siksi, että kysyisin ehdotuksia mitä tuosta upeasta tölkistä voisi väsäillä kun sisus on nautittu. Antakaa ehdotuksia...en polta eli tuhkista siitä ei tule:D

Istuta siihen joku maukas ja ärhäkkä chili.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Autoiluun liittyvä hieman tyhmähkö kysymys.

Edessä ajava auto ilmoittaa että ohituspaikka olisi tarjolla vilkkua vilauttamalla oikealle, tämän jälkeen suoritetaan tietenkin tyylikäs ja sujuva ohitus ja palataan omalle kaistalle. Jos tästä haluaa entistä edessä ajavaa kuskia "kiittää", tuleeko itse vilkauttaa vilkkua myös oikealle päin vai vasempaan suuntaan?
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Autoiluun liittyvä hieman tyhmähkö kysymys.

Edessä ajava auto ilmoittaa että ohituspaikka olisi tarjolla vilkkua vilauttamalla oikealle, tämän jälkeen suoritetaan tietenkin tyylikäs ja sujuva ohitus ja palataan omalle kaistalle. Jos tästä haluaa entistä ex-edessä ajavaa kuskia "kiittää", tuleeko itse vilkauttaa vilkkua myös oikealle päin vai vasempaan suuntaan?

Itse vilauttaisin hätävilkkuja, mutta en tiedä onko tähän joku bensalenkkereiden kirjoittamaton sääntö.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Itse vilauttaisin hätävilkkuja, mutta en tiedä onko tähän joku bensalenkkereiden kirjoittamaton sääntö.

Itse olen aina vilauttanut vilkkua oikealle kerran palattuani omalle kaistalle, mutta toisaalta olen myös nähnyt monta muutakin tapaa joten ajattelin täältä viisaiden kerhosta tiedustella muita tapoja.

Kunnon bensalenkkarit tuskin mitään valoja vilkuttelee, mutta mitenkäs me aikuiset herrasmiehet tapaamme toimia?
 

#48#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Itse olen aina vilauttanut vilkkua oikealle kerran palattuani omalle kaistalle, mutta toisaalta olen myös nähnyt monta muutakin tapaa joten ajattelin täältä viisaiden kerhosta tiedustella muita tapoja.

Kunnon bensalenkkarit tuskin mitään valoja vilkuttelee, mutta mitenkäs me aikuiset herrasmiehet tapaamme toimia?

Luulisin että käytetyin (ja sitä myöten myös oikea) tapa on vilkauttaa kerran vasemmalle.
Siinähän vilkutetaan jo oikealle kun palataan kaistalle. Kaistalle palaamisen jälkeen vilkku kerran vasemmalla ja takana oleva (yleensä) rekka vilkauttaa kerran pitkiä sanoakseen "ole hyvä".
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Luulisin että käytetyin (ja sitä myöten myös oikea) tapa on vilkauttaa kerran vasemmalle.
Siinähän vilkutetaan jo oikealle kun palataan kaistalle. Kaistalle palaamisen jälkeen vilkku kerran vasemmalla ja takana oleva (yleensä) rekka vilkauttaa kerran pitkiä sanoakseen "ole hyvä".

Nyt täytyy myöntää, että tuli opittua uutta. Siis yleensäkin tästä keskustelusta. Noissa tilanteissa palataan äkkiä kaistalle takaisin ja olen pitänyt käden nostoa riittävänä. Toki se ei pimeällä näy ja aika vähän pimeällä olen moisiin tilanteisiin joutunut. Mutta nyt sopiva tapa on löytynyt, kiitos siitä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No ei kai sitä nyt aleta ajokaistojen puolelle mitään vilkuttelemaan, ihan vaan väärinymmärrysten ja vastaantulijoiden takia.

Parempi että näytät keskaria vaan suosiolla, kun et kuitenkaan tästä tulevasta väittelystä sitä absoluuttisen oikeaa vastausta löydä. Myös jarruvalot lukkojarrutuksen saattelemana on varteenotettava vaihtoehto.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minkä takia poliisit ilmoittaa aina kun on tulossa tehostetut liikennevalvonnat?

Sillä yritetään saada aikaan plaseboefekti. Eli että nyt poliisiautoja riittää joka niemeen, notkoon ja saarelmaan, jotta ajakaahan siivosti.

Eihän niitä oikeasti ole sen enempää kuin muulloinkaan.

Niin, varmaan samasta syystä näitä kameratolppiakin on teiden varsilla enemmän kuin kameroita, ja etukäteen on isot varoituskyltit että alkamassa on kameravalvottu tienpätkä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kun hankkii tällaisen "Mokkulan" tai vastaavan nettitikun, niin onko oltava/hankittava myös puhelinliittymä ko. operaattorilta?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Jos tästä haluaa entistä edessä ajavaa kuskia "kiittää", tuleeko itse vilkauttaa vilkkua myös oikealle päin vai vasempaan suuntaan?
Maanteiden ritari kertoo absoluuttisen totuuden: Palattuasi omalle kaistalle, vilkkua kerran oikealle ja kerran vasemmalle. Ja siten, että olet ensin pitänyt pienen tauon siitä kun olet vilkuttanut oikealle kaistalle palaamisen aikana.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mitä tällä mokkulalla sitten halutaan ymmärtää? Käytännössä mokkulaan kuuluu aina liittymä, eli ei se muovinen patukka ilman SIM-korttia toimi. Tuossa voi toki käyttää mitä tahansa liittymää, jossa toimii data-yhteys.

Niin, ajattelin nyt kuitenkin vastata vain kysymykseen. En saivarrella yksityiskohdilla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Edessä ajava auto ilmoittaa että ohituspaikka olisi tarjolla vilkkua vilauttamalla oikealle, tämän jälkeen suoritetaan tietenkin tyylikäs ja sujuva ohitus ja palataan omalle kaistalle. Jos tästä haluaa entistä edessä ajavaa kuskia "kiittää", tuleeko itse vilkauttaa vilkkua myös oikealle päin vai vasempaan suuntaan?
Itse olen aina kyseisissä tilanteissa morsettanut tööttiä painaen sanan "kiitos".

Koskaan ei ole sanaparia "ole hyvä" morsetettu takaisin. Moukat.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kumpi auttaa paremmin ikävään: parkuminen lattialla mahallaan vai pienimuotoisten lärvien vetäminen?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kumpi auttaa paremmin ikävään: parkuminen lattialla mahallaan vai pienimuotoisten lärvien vetäminen?

Jälkimmäinen saattaa johtaa ensimmäiseen joten aloita sillä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kiintoisalta kuulostaa, jos ikävä slovakkeihin on niin kova, että tarvii ihan parkua lattialla mahallaan. Skitsofreeninen ilta lienee sulla huomenna luvassa.

Aivan juu =)

Taasko sulla on menny suhde poikki?

Kiitos kysymästä, ei tosiaankaan ole. Välimatka tuppaa vaan hajottamaan ajoittain.

Kuten mahdollisesti muistat, se en ollut minä joka alkoi parkua täällä eroaan. Se oli joku muu ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös