Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 854 905
  • 11 238

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ehkä tyhmä kysymys, mutta kuka on tämä jääkiekkoilija Tuomas joka on Totuuden hetkessä tällä hetkellä tyttöystävänsä "yleisönä"?
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voiko olla koneesta kiinni, kun 24 meganen yhteys ja Soneran nopustesti ei anna kuin max. 16,5 megaa? Paljon tietty on, mutta hukassa kuitenkin melko paljon.....
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Voiko olla koneesta kiinni, kun 24 meganen yhteys ja Soneran nopustesti ei anna kuin max. 16,5 megaa? Paljon tietty on, mutta hukassa kuitenkin melko paljon.....

No voi voi tietysti. Mutta todnäk syy on sonerassa, joka ei lupaamaansa nopeutta ole toimittanut yhdellekään tuntemalleni asiakkaalle. Jos noin paljon antaa latausnopeutta niin...lainaa mulle puolet jooko? Ja luepas vielä kerran soneran nopeuksia koskevat tiedotteet!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie oon pitkään muistellut sitä, että kuka tunnettu immeinen on Tapparassa pelaavan Niclas Luceniuksen faija. Olen kuullut sen joskus, en vaan muista. Sukunimi ainakin on eri.

Nyt sitten luettuani erästä musiikkilehteä sain vihjeen. Lehti on puolisentoista vuotta vanha, ja siinä eräs mies sanoo sivulauseessa että poika pelaa Tapparassa lätkää.

Olenko laskenut yhteen 2+2 oikein? Kertokaas tarkemmin tietävät.

Se mies on Peer Güntin Timo Nikki. Onko Lucenius Nikin poika?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei biologisesti, mutta Nikki on Lucen isäpuoli.
OK, kiitos.

Vaivasi oikeasti mieltä, kun olin kuullut tuon ja unohtanut... "Joko mulla noin pahasti pätkii?" Siis jo vuosi-pari sitten. Nyt sitten sattumalta luin vanhaa Soundia ja palaset asettuivat paikoilleen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En pidä senlaisista lajeista, siis jos itse harrastaisin, joissa syyttä suotta riskeerataan oma nussimalla saatu henkiparka. Ei minun tarvitse osoittaa joitenkin tuolla tavalla spedeilemällä, että olen muka kova jätkä, koska tiedän sen muutenkin, että olen.

Onko tietoa, olisiko joskus käynyt niin, että laskuvarjohyppääjää kuljettavaan lentokoneeseen olisi tullut ilmassa vika ja lentäjä olisi sitten syöksynyt koneensa kanssa maahan ja kuolemaan, vaan laskuvarjohyppyä vartonut omasta mielestään kova jätkä olisi sitten pelastunut, kun olisi kerinnyt sen varjonsa avulla pelastautua?

Siinä kohtaa nimittäin laskuvarjohyppelu olisikin ollut kelpo harrastus.

Ei varmaan ole kenelläkään tietoa mutta tyhmänä kuitenkin kysyn.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Parasta ois muuttaa ketjun nimeksi 'Tyhmät kyselevät'. Eikö oliski? Nyt tässä oli vaan tyhmä kysymys, viksulta nisäkkäältä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tossa vapaan puolella on onpi ketju 'Kalamiehiä?'. Onko muillekin horoskooppimerkeille omat ketjunsa? Ja nimenomaan miehille? Kalatha miekii oon, hittolainen. Ja mieski.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tossa vapaan puolella on onpi ketju 'Kalamiehiä?'. Onko muillekin horoskooppimerkeille omat ketjunsa? .
Leijonille ainakin näkyy olevan. Kaikkien aikojen leijonaakin saa näemmä äänestää. Ja "paras salibanby leijona". Tuosta yhdyssanavirheestä kumpuaakin seuraava tyhmä kysymykseni, koska vastaus lienee ilmeinen.

Tyhmenevätkö salibandyä pelaavat vai meneekö lajin pariin jo alkujansa se tyhmempi ihmisryhmä?

Ja sitä paitsi onhan tämä jo "tyhmät kyselevät" -ketju, kun tuon otsikon voi niinkin ymmärtää, kuten Simonkin on kertonut jo aiemmin havainneensa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Leijonille ainakin näkyy olevan. Kaikkien aikojen leijonaakin saa näemmä äänestää. Ja "paras salibanby leijona". Tuosta yhdyssanavirheestä kumpuaakin seuraava tyhmä kysymykseni, koska vastaus lienee ilmeinen.

Tyhmenevätkö salibandyä pelaavat vai meneekö lajin pariin jo alkujansa se tyhmempi ihmisryhmä?

Vesimiehille löytyy ainakin "Selvinpäin ja asiallisena" -ketju.

Joukkueurheilun evoluution päähaarahan on suunnilleen "jääkiekko-kaukalopallo-salibandy-puuttuva lenkki-jalkapallo".
 

Rocco

Jäsen
Voiko olla koneesta kiinni, kun 24 meganen yhteys ja Soneran nopustesti ei anna kuin max. 16,5 megaa? Paljon tietty on, mutta hukassa kuitenkin melko paljon.....
24M on ehdoton maksimi 24M yhteydelle, johon päästään korkeintaan puhelinkeskuksessa, eikä edes sielläkään. Jokainen sentti kaapelia ja johtoa keskuksen ja tietokoneen välillä syö nopeutta pois. Nopeutta voi koittaa lyhentää kotonaan ohutta puhelinpiuhaa niin lyhyeksi kuin mahdollista ja ottaa välistä pois kaikki mahdolliset jatkojohtot ja liitokset. Itsellä on vajaan kilometrin matka lähimpään keskukseen, ja silläkin matkalla laajakaistan nopeus putoaa lähes 50% maksimista.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jos syö sanansa, niin millä mausteilla se kannattaa tehdä? Paljonko sanoissa on kaloreita?

Chili-keskustelussa vilahtelee usein maustekastike nimeltä Blair's Mega Death. Suosittelen tuota, vaikka en sitä itse olekaan maistanut. Sanojen syömisen ei pidä olla helppoa, ettei siitä tule tapaa, ja tuon maun kuvausten perusteella sanansyöjää ei kiinnosta paskan vertaa, paljonko kaloreita on, koska huomio on täysin keskittynyt elossa pysymiseen.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Paljonko sanoissa on kaloreita?

Riippuu siitä paljonko sun sanalle annetaan painoa.

Saako töissä rikkinäisenä välkkyvän lampun ampua pumppuhaulikolla katosta paskaksi, kun ei jaksaisi alkaa enää näin lähellä joulua trapetsitaiteilemaan tikapuiden kanssa sen vaihtamiseksi? Hermot menee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saako töissä rikkinäisenä välkkyvän lampun ampua pumppuhaulikolla katosta paskaksi, kun ei jaksaisi alkaa enää näin lähellä joulua trapetsitaiteilemaan tikapuiden kanssa sen vaihtamiseksi? Hermot menee.
Ammu ihmeessä. Jos vittuilevat, sano että "Evil made me do it".
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lemmy Kilmister on sanonut nauttivansa aamiaiseksi votkaa ja muroja. Kysymys kuuluukin, että sekoittiko Lemmy murot lautaselle ja kaatoi votkaa sekaan, vai söikö hän muronsa esimerkiksi maidon kanssa ja joi sitten votkaa normaalisti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös