Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 866 167
  • 11 251

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Palaakohan pippeli helposti auringossa? Ajattelin tuotakin hieman tuulettaa kun rouvakin tässä terasilla aurinkoa ottanut ilman rihman kiertämää.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Miksei Oulu ole suomeksi Uulaja?

Luleå-->Uleå...

Tai Uulajanlinna?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Onko kukaan tehnyt viiniä niistä ruokakaupan viinirypäleistä? Saako niistä juotavaa kamaa?
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Onko kukaan tehnyt viiniä niistä ruokakaupan viinirypäleistä? Saako niistä juotavaa kamaa?
En osaa vastata kysymyksiisi, mutta haluan silti kommentoida. Olen siinä käsityksessä, että syötävät viinirypäleet ovat ihan eri tavaraa kuin ne viinirypäleet, joista viiniä tehdään. Itse en lähtisi kokeilemaan viinintekoa syötäväksi tarkoitetuista viinirypäleistä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi Tiketin haku palauttaa viiden ensimmäisen tuloksen joukossa kolme FC TPS:n kausikortteihin tai irtolippuihin liittyvää osumaa, kun hakukenttään kirjoittaa "tuska"?

Vastaus lienee tässä, mutta omituista.
KAUSIKORTIN TOIMITUS
Ka
ikki kausikortit toimitetaan postitse ....
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onkohan eduskunnassa jotain tyhmiä tiktok-haasteita? Miksi muuten joku Arhinmäki piirtelisi seiniin tai Vornanen ammuskelisi kadulla?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itse en ole koskaan koskenut yhteenkään naiseen hänen tahtomattaan joten vedäpä vittu päähäs tuon kommentin kanssa.

Käskeekö Murkula tässä nyt häirintää käsitellessään puuttumaan jonkun naispuolisen itsemääräämisoikeuteen?
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jokaisesta Suomen kaupungista aina sanotaan, että on se vaan hieno kesäkaupunki. Sanotaanko mistään kaupungista, että on se vaan hieno kaupunki varsinkin talvisin? Onko Suomessa siis yhtään hienoa talvikaupunkia?
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Jokaisesta Suomen kaupungista aina sanotaan, että on se vaan hieno kesäkaupunki. Sanotaanko mistään kaupungista, että on se vaan hieno kaupunki varsinkin talvisin? Onko Suomessa siis yhtään hienoa talvikaupunkia?
Rovaniemi ehkä?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Rovaniemi ehkä?

Kemi kanssa yrittänyt ainakin brändätä lumilinnalla jne itseään talvikaupungiksi.

Kouvolaa ei kyllä yleensä kukaan kutsu hienoksi kesäkaupungiksi (vaikka täällä taitaakin olla kesämökkejä kuin missään muussa Suomen kaupungissa).
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kouvolaa ei kyllä yleensä kukaan kutsu hienoksi kesäkaupungiksi (vaikka täällä taitaakin olla kesämökkejä kuin missään muussa Suomen kaupungissa).
Serkkuni järjesti 40v bileensä Kouvolassa siellä jossain ns. laskettelukeskuksessa. Olin todella yllättynyt että siellä ylipäänsä on moinen paikka ja ihan lähellä keskustaa. Olen sentään serkkuni luona Kuusaalla viettänyt monet lapsuuteni kesät, mutta tuommoinen paikka oli minulle ihan tuntematon. En ole ikinä nähnyt Kouvolaa niin kauniina.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kemi kanssa yrittänyt ainakin brändätä lumilinnalla jne itseään talvikaupungiksi.

Kouvolaa ei kyllä yleensä kukaan kutsu hienoksi kesäkaupungiksi (vaikka täällä taitaakin olla kesämökkejä kuin missään muussa Suomen kaupungissa).
Olet oikeassa. Tuossa Hesarin juttua Kouvolasta. Juttu luokattoman vanha sekä maksumuurin takana, mutta ilmeisesti Kouvolassa ei ole parempaankaan päin menty.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Serkkuni järjesti 40v bileensä Kouvolassa siellä jossain ns. laskettelukeskuksessa. Olin todella yllättynyt että siellä ylipäänsä on moinen paikka ja ihan lähellä keskustaa. Olen sentään serkkuni luona Kuusaalla viettänyt monet lapsuuteni kesät, mutta tuommoinen paikka oli minulle ihan tuntematon. En ole ikinä nähnyt Kouvolaa niin kauniina.

Mielakka on jees, siellä on monet lapsuuden seikkailut seikkailtu. Ja nykyään tosiaan ihan aktiivisessa kesäkäytössäkin, eli on alamäki- ja maastopyöräilyä. Taannoin oli alamäkiautotkin, joilla sai kyllä tuon kokoisesta kukkulastakin melkoiset kyydit.

Mutta olihan siellä Kuusaallakin laskettelurinne. Tuliko Roska-Ruka sinulle tutuksi?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mielakka on jees, siellä on monet lapsuuden seikkailut seikkailtu. Ja nykyään tosiaan ihan aktiivisessa kesäkäytössäkin, eli on alamäki- ja maastopyöräilyä. Taannoin oli alamäkiautotkin, joilla sai kyllä tuon kokoisesta kukkulastakin melkoiset kyydit.

Mutta olihan siellä Kuusaallakin laskettelurinne. Tuliko Roska-Ruka sinulle tutuksi?
Eipä ole tuttu. Mutta kuten sanoin lähinnä kesällä tuolla tuli aikaa vietettyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös