Sv veinikretski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sanoisin näin aluksi että tällä hetkellä ei ole ongelmia kyseisten herrojen eikä rouvien kanssa, nimittäin ulos-ottomiehet ja naiset. Yleisesti aina puhutaan että työtään ne vain tekee, minun mielestäni ne saisi suurimmalta osalta ampua koko porukan. No niin, sitten joku tietysti on sitä mieltä että jos itse tarvitset heidän palvelujaan, niin mitäs sitten. Käyn kysymässä että onko rahaa vai ei, ja kun rahaa ei ole niin sitten ei ole. En ole vielä heidän palvelujaan tarvinnut ja uskoisin että en tässä elämässä tarvitsekkaan.
Minä en ymmärrä ihmisiä jotka alkavat tälläisiin hommiin, täytyy olla lapsena ollut koulukiusattu tai jonkinlainen muu alemmuuskobleksi lapsesta lähtien, tai sitten oikein saatanan ruma. Kokeista elikkä omasta ammattiryhmästäni uskotaan että he ovat lihavia, joka osaltaan pitääkin paikkansa, mutta uskoakseni ulos-ottomiehet ovat kuitenkin valtaosaltaan jo ulkonäöltään erin-näköisiä ja jotenkin omituista sakkia koko poppoo, ajatelkaapas vain jos jonkun tiedätte ja tunnette, vaikka työtään he vain tekevätkin !
Onko mielikuvia tai ajatuksia tästä porukasta ?
Ps. Lumihankeen vaan saatana, ja jos on lapsiperhe sen mieluisampaa !!
Minä en ymmärrä ihmisiä jotka alkavat tälläisiin hommiin, täytyy olla lapsena ollut koulukiusattu tai jonkinlainen muu alemmuuskobleksi lapsesta lähtien, tai sitten oikein saatanan ruma. Kokeista elikkä omasta ammattiryhmästäni uskotaan että he ovat lihavia, joka osaltaan pitääkin paikkansa, mutta uskoakseni ulos-ottomiehet ovat kuitenkin valtaosaltaan jo ulkonäöltään erin-näköisiä ja jotenkin omituista sakkia koko poppoo, ajatelkaapas vain jos jonkun tiedätte ja tunnette, vaikka työtään he vain tekevätkin !
Onko mielikuvia tai ajatuksia tästä porukasta ?
Ps. Lumihankeen vaan saatana, ja jos on lapsiperhe sen mieluisampaa !!