Työsulkupakolaiset Jokereissa

  • 259 717
  • 662

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Viimeksi muokattu:

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Pidetään nyt jalat maassa, jottei tulisi samanlaista "yleistä pettymystä" kuin Raskin tapauksessa. V. Filppulan ja T. Selänteen tulo ei sinänsä olisi yllätys, mutta heidän lisäksi katselisin joukkueesssa mielelläni jotain uutta puolustajaa.

Viime työsulun/lakon aikana Campbell oli oiva esimerkki minkälaista puolustajaa sieltä suunnalta voisi yrittää etsiä. Ei ihan supertähtiluokkaa, mutta eteenpäin pyrkivää ja uutta nostetta uralleen hakevaa pelaajaa. Mieluiten sellainen, joka voisi tehdä myös loppukauden kestävän sopimuksen, jos se näyttää mahdolliselta toteuttaa.
 
Laitas nyt ne värikynät takaisin penaaliin. Veikkaisin myöskin ettei tulisi suoralla lennolla amerikoista, kun Ottawa taitaa kuitenkin olla Kanadan puolella. Eiköhän Ottawasta pääse suoraan johonkin Keski-Eurooppaan ja sieltä vaihdolla Helsinkiin.

No älä viitti.. Sul on varmaan saletti tieto, että missä Herra majailee tällä hetkellä. Katoin vaan, et ootteko te Jokerifanit niin typeriä, mitä teistä annetaan ymmärtää. Syytäkin ois tulla vahvistuksia. Näyttää meinaan hienolta toi teidän sarjatilanne. 0 voittoo ja 3-10 maaliero. :D Ai vi**u mä nautin! Mut sitä tosiasiaa en vedä takaisin, etteikö Jokereiden auto olisi ollut lentokentän parkissa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
No älä viitti.. Sul on varmaan saletti tieto, että missä Herra majailee tällä hetkellä. Katoin vaan, et ootteko te Jokerifanit niin typeriä, mitä teistä annetaan ymmärtää. Syytäkin ois tulla vahvistuksia. Näyttää meinaan hienolta toi teidän sarjatilanne. 0 voittoo ja 3-10 maaliero. :D Ai vi**u mä nautin! Mut sitä tosiasiaa en vedä takaisin, etteikö Jokereiden auto olisi ollut lentokentän parkissa.

Pakko kyllä sanoa että on sulla pienet nautinnot elämässäs, jos narrilauman menestymättömyyden takia lataat hetkut parketille!
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hihoissa näkyy jo valkoista, eli ei ainakaan ole tuo aikaisemmin linkitetty kuva Filppulasta.
Onhan siellä esillä melkein täysin jo se kutonen oikeassa hihassa. Selkeästi siis tuo kuva kyseessä. Ei ollut kovin jännä juttu tämä, mutta eipä haittaa kunhan saadaan kaveri tiistaina askiin.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hihoissa näkyy jo valkoista, eli ei ainakaan ole tuo aikaisemmin linkitetty kuva Filppulasta.

Hihoissako ei sinun mielestäsi tosiaan ole valkoista? :D

Vallehan se siellä legendaarisessa Pirkkolan jäähallissa lymyilee.
 

ilveksenmiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kesytetty kissimirrilauma & joukko puuhastelijoita
Työsulkupakolaisten vakuutukset on törkeän kalliita, joten mistä rahat niihin? Kasvaneista yleisömääristä? tämän takia luulen, että Jokereissa luistelee vain 1-2 pakolaista.

Pakko lainata tätä ja tulla huuteleen vieraisiin pöytiin. Työsulkupakolaisethan maksavat usein itse osan vakuutuksestaan. Muunmuassa Anze Kopitar meni Moraan pelaan ilmaiseksi. Tämä on sitä rakkaudesta laijiin, periaatetta. Teemuhan ei saa vakuutusta suomeen, mutta olisi ilo nähdä hänet vielä kotoisassa liigassa. Lisäksi on sellaisia vatipäitä (lue: Ilari Melart), että en usko Teemun ottavan riskiä saada viimeinen aivotärähdys. Olisi hienoa, että liiga tekisi jonkinlaisen max. 3-5 pakolaista/joukkue säännön. Tuohon joukkueilla on rahkeet, jos pelaajat itse osallistuvat vakuutusmaksuihin. Mutta pointtini siis oli, että ihan mahdollista tuo 3-5 pelaajaa saada änäristä.
 
Viimeksi muokattu:

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onneksi olkoon vaan Filppulasta, vaikka vähän outo mediatempaus, kun oli jo kaikilla tiedossa muutenkin. Ja kun tämän ketjun paria viimeistä sivua lukee, niin kyllä HIFK:n tiedote- linja on paljon parempi;)

Nyt sitten odotellaan, milloin Teemu kyllästyy istuskelemaan kotona, vai? Sikäli en kadehdi, että Jokereihin nuo pelaajat kuuluvat ja jos saisin noista kolmesta pääkaupunkiin tulleesta/tulossa olevasta valita, niin Lennu totta kai meille edelleen. Vähän tylsää tietysti, ettei meillä ole nyt tuollaisia megatähtiä lainassa NHL:ssä. Joku OJ on kai kuumin nimi, jolla voi spekuloida enää.
 

ludvig

Jäsen
No älä viitti.. Sul on varmaan saletti tieto, että missä Herra majailee tällä hetkellä. Katoin vaan, et ootteko te Jokerifanit niin typeriä, mitä teistä annetaan ymmärtää. Syytäkin ois tulla vahvistuksia. Näyttää meinaan hienolta toi teidän sarjatilanne. 0 voittoo ja 3-10 maaliero. :D Ai vi**u mä nautin! Mut sitä tosiasiaa en vedä takaisin, etteikö Jokereiden auto olisi ollut lentokentän parkissa.

Moi, mä oon Pönttinen riksusta radan varrelta ja tulin kertomaan kuinka en oikeastaan erota Kanataa ja yenkkejä tai SaiPa ja Jokeri-fania toisistaan, mut kuulin et te ootte typeriä. :D:)

Valle toimii tiistaista lähtien elävänä oppikirjaesimerkkinä muille senttereille miten keskikaistalla pelataan loistavasti molempiin suuntiin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Teemuhan ei saa vakuutusta suomeen, mutta olisi ilo nähdä hänet vielä kotoisassa liigassa.
Mistä vakuutuksesta nyt on kyse? Ainakin suomen lain mukainen ammattiurheilijan vakuutus on pakko ottaa kun kyseessä on vielä alle 43-vuotias pelaaja.
 

Rauta85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onnea Jokerit! Hienoa että saadaan pelimiehiä kotoiseen liigaan. Raskin takia Jokerien kiinnostavuus on itselleni ollut korkeammalla tällä kaudella kuin aikaisemmin, eivätkä nuo änärihankinnat yhtään heikennä tilannetta. Olkoonkin "rahajoukkue", mutta kyllä tuolla kokoonpanolla kelpaa pelailla.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
No älä viitti.. Sul on varmaan saletti tieto, että missä Herra majailee tällä hetkellä. Katoin vaan, et ootteko te Jokerifanit niin typeriä, mitä teistä annetaan ymmärtää. Syytäkin ois tulla vahvistuksia. Näyttää meinaan hienolta toi teidän sarjatilanne. 0 voittoo ja 3-10 maaliero. :D Ai vi**u mä nautin!.
En nyt haluaisi masentaa, mutta kyllä siellä sarakkeessa yksi voitto jo on, ja hankittu ilman Filppulaa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Jos oli Jussi Jokisen siirto Kärppiin kova hankinta, niin eipä tämä jää yhtään huonommaksi. Onnittelut Jokereille, ja mahtavaa kun NHL-pelimiehiä saadaan Suomeenkin!

Kyllähän tämä tekee SM-liigan vetovoimallekin hyvää, kun Jokisen ja Filppulan tasoisia pelaajia tänne saadaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt se on sitten virallista ja hienoa saada vielä nähdä Vallea Jokeripaidassa, tulee vastustajan pakeilla olemaan kiirettä Vallen kikkojen kanssa. Erinomainen vahvistus joka vahvistaa Jokereita kaikilta muilta osa-alueilta paitsi maalivahtipelin osalta, eniten toki hyökkäysuuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös