Työsulkupakolaiset Jokereissa

  • 258 971
  • 662

Gamesaver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Joe Thornton
PA tarkistaa tällä hetkellä NHL:n tarjousta ja nyt vaikuttaa siltä, että sopu voisi hyvinkin syntyä. Se tarkoittaisi sitä, että Valle, jonka oli määrä pelata 8.1. lähtisi vetämään kuntoutuksensa loppuun Detiin varmaan aika lailla samantien. Toisaalta se tarkoittaa sitä, että itseni ei auta kuin ottaa nöyrästi hattu pois päästä ja todeta, että hilkulle jäi, mutta ei taida TS Suomeen saapua. Niinpä jäi se Ducksien 8-paita saamatta siinä samalla, mikä olisi voinut allekirjoittaneelle Teukan mukana tulla. Mm. tästä oli kyse huhussa, jota täällä viljelin.

Pettyneen katkera anteeksipyyntöni kaikille, joiden odotukset turhaan nostin.

Ei hätää, et nostanut odotuksiani.

Tilanne on silti edelleen aivan auki. Yhtä hyvin se Valle voi pelatakin 8.1.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Myös Selänteen omassa blogissa viitataan aiheeseen niin, että olisi tullut.
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Helpoahan se Teemun nyt jälkikäteen on vihjailla että olisi tullut sm-liigaan jos rapakon tuolla puolen ei pelattaisi. Multa on ainakin mennyt maku tohon pelaan-en pelaa" juttuun mitä se jatkoi taas nyt tämän lakonkin aikana ja se alkaa olemaan jo liian vanha vitsi. Jotenkin mulle vaan jäi tuntuma että tää oli (tahaton) pyllistys Temen suomalaisia faneja kohtaan joita on paljon muualllakin kuin kehä 3 sisällä koska oli todennäköisesti ainaut mahdollisuus saada Teemu pelaamaan kotijäille. Hieno pelaaja ja hieno ihminen joka tapauksessa.

Pikkaisen katkerana mutta kuitenkin...
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No mitä Teemun pitäisi sitten sanoa kun toimittajat kyselevät hänen uransa jatkosta/viimeisestä kaudesta? Uudesta Ferraristako...?

Lähinnä kritisoin sitä että nyt kun oli erinomainen mahdollisuus kiittää meitä faneja pelaamalla muutaman kuukauden Suomessa niin tuon ajan se käyttää jahkailuun pelaako vaiko harjoittelee. Tietty on aina loukkaantumisvaara ja perhe jne syyt jotka painaa toisessa kupissa mutta lätkäammattilaisena olisi luullut että enemmän kuitenkin olisi vielä painanut halu pelata kuin käydä formuloita katsomassa "viimeisenä kautenaan". Paljon lähti Teemulta pojoja mun silmissä tässä episodissa muuta paljon jäi vielä jäljellekin ja edelleen mun ylivoimainen idoli.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
No mitä Teemun pitäisi sitten sanoa kun toimittajat kyselevät hänen uransa jatkosta/viimeisestä kaudesta? Uudesta Ferraristako...?

Itseasiassa ei ollenkaan huono idea. Legendaarisen Kummeli-hahmon Jaakko Parantaisen tapaan se voisi mennä näin: "Uran jatkosta en tiedä mitään, enkä paljon muistakaan jääkiekkoasioista, mutta testasin eilen uutta Ferraria. Auto selvästi tykkäsi, kun sillä ajettiin" :)
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä en usko ollenkaan, että olisi tullut, jos kausi olisi kokonaan peruttu. Kyllä se tuleminen jo syksyn ja talven mittaan näytti sen verran innostuneelta.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Lähinnä kritisoin sitä että nyt kun oli erinomainen mahdollisuus kiittää meitä faneja pelaamalla muutaman kuukauden Suomessa niin tuon ajan se käyttää jahkailuun pelaako vaiko harjoittelee. Tietty on aina loukkaantumisvaara ja perhe jne syyt jotka painaa toisessa kupissa mutta lätkäammattilaisena olisi luullut että enemmän kuitenkin olisi vielä painanut halu pelata kuin käydä formuloita katsomassa "viimeisenä kautenaan". Paljon lähti Teemulta pojoja mun silmissä tässä episodissa muuta paljon jäi vielä jäljellekin ja edelleen mun ylivoimainen idoli.

Ketäs kokeneita ja perheellisiä +30 vuotiaita suomalaisia NHL-pelaajia tulikaan Suomeen työsulun aikana?
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Mä en usko ollenkaan, että olisi tullut, jos kausi olisi kokonaan peruttu. Kyllä se tuleminen jo syksyn ja talven mittaan näytti sen verran innostuneelta.

Sanotaan nyt jotenkin näin yksikertaisesti ja pomminvarmasta lähteestä: Teemu olisi Jokereissa pelannut mikäli koko NHL-kausi olisi peruttu.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Sanotaan nyt jotenkin näin yksikertaisesti ja pomminvarmasta lähteestä: Teemu olisi Jokereissa pelannut mikäli koko NHL-kausi olisi peruttu.

Haluaisin uskoa tähän mutta valitettavasti tässä asiassa en pidä pomminvarmana lähteenä edes Teemu Selännettä.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teemu on supersankari, eikä hänen tarvitse enää todistella mitään kenellekään. Ymmärrän myös perheellisenä täysin äijän valinnan, vielä kun hommaan lisätään loukkaantumisriski, sekä Kalifornian ja Suomen säätilaerot syksyisin. Toki mielestäni Teemun ikisupersankari-statuksen olisi sementoinut se että olisi pelannut vielä edes yhden matsin Jokereissa, jonka jälkeen tynkäkauden Ankoissa ja sitten vielä MM-kisat päälle. Kultaa joka jengissä ja siihen olisi ollut hyvä lopettaa.

Se nyt on ihan sama olisiko mies täällä pelannut JOS kausi olisi peruttu. Ei peruttu, eikä Teemua täällä nähty. Shit happens eikä tuo kautta aikojen parhaan suomalaiskiekkoilijan sädekehää paljoa himmennä. Snadisti kuitenkin kun itse ainakin venasin Teemua himaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös