Työkaverit

• 11 169
  • 27
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oletko minun pomoni? ...Mielestäni pomon tulisi olla sellainen, että jos työntekijät jäisivät kaikki lakkoon niin pomon ei tarvitsisi kysellä, että miten kaikki asiat tehdään. Hän osaisi hoitaa kaikki työntekoon kuuluvat asiat ilman alaisten neuvoja.

Ps. siis mitenkään nyt viittaamatta sinuun Freddie..

Enpä usko että olen sinun pomosi. Nimittäin työntekijöiltäni saamani palaute kertoo hyvin selvästi että he ovat tyytyväisiä toimintatapaamme. Enkä tarkoita palautteella nyt mitään kalliilla rahalla ostettua työilmapiirikysely-konsulttipaskaa, vaan palautetta jota saan kun ensin istuttu saunassa puolilleöin ja sen jälkeen menty baariin puhumaan asiat halki.

Työskentelen alalla, jossa lähestulkoon kaikkiin töihin vaaditaan kelpuutus. En siis voisi tehdä alaisteni töitä vaikka osaisinkin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täällä nakuttelen isossa tyhjässä toimistossa ensi viikon Venäjän vapaita ja kaikki on aivan loistavasti.

Tietenkin jos tässä vuosia olisi tällä tavalla, niin varmasti saattaisi alkaa pää sekoamaan, mutta minua ei haittaisi ollenkaan, jos vaikka noin neljä päivää viidestä saisi olla näin.

En edes halua vielä miettiä mikä älämölö ja liikenne alkaa taas huomenna. Ihan sivutoteamuksena voin myös mainita, että en ole kertonut kenellekään minkä takia olen vapaalla. Miksi ihmeessä olisin, ehkäpä se nyt ei vaan niille kuulu? Vastaan toki, jos joku kysyy, mutta yhtälailla miksi kysyisi.

Tsorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wings
Me lähdetään työkavereitten kanssa risteilylle keskiviikkona ja jos ja kun vanhat merkit paikkansa pitää niin tulee erittäin jäätävä reissu taas!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy