TV1 tänään klo 23.30: Jennifer Lopez

  • 1 022
  • 13

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin, ihan vaan yleisönpalveluna tässä muistuttaisin, että VCR-ajastimet nyt kyseiseen aikaan kyseiselle kanavalle. Kaikki lähtevät kuitenkin baanalle mömmömkisojen pronssimatsin jälkeen ja minä jopa sen aikana. Ja juuri siksi Yle on jemmannut EHKÄ VUODEN MERKKITAPAUKSEN tuonne loppuiltaan ykköselle, että varmaan vituttaisi, kun kuulisi huomenna, että siellä se ei-kovin-ruma J-Lo esiintyi monenlaisissa asuissa morsiankoltusta nahkaan...uh!

Videot päälle jos et livenä näe! Luulen, että kelpaa esimerkiksi sunnuntaiaamuna;)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No voi PERSE.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
On sentään hyvä, että töllöstä tulee jotakin kunnollistakin katsottavaa (ei niinkään kuunneltavaa). Juuri nyt Hytönen-showsssa ovat keskimäärin siistitukkaiset Lenni-Kalle ja Atik.

Komento takaisin...nyt sisään astelee Janina Frostell, ilta on pelastettu! Olisi kyllä parempi ihan hiljaa, ei hitossa puherooleja näille seksipommeille.

Voi hitto, mikä pysäytyskuva! ;)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siellä se nyt laulelee, se Jennifer. Ihan mukavan näköistä katsottavaa, mutta senhän me kaikki jo tiedämmekin.

Laulutaidoista voidaan olla montaa mieltä.
 

pykli

Jäsen
Enää pitäisi tietää kuka/mikä on Jennifer Lopez.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Olin onneksi pienessä kaasussa kun katsoin Lopezia. Selvin päin se menee jo itsensä kiusaamisen puolelle. Onneksi seurana oli kaksi naista ja yksi toinen kaveri... Ihan kivan näköinen likkahan se Jennifer on.

Nauhalle en muistanut ottaa :angry:
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Katsoin videolta juuri J.Lo -shown. Mielestäni se meni päin persettä:D Hieno homma.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Miksi täällä melkein kaikki käsittelevät VAIN Jenniferin persettä? Ei sen puoleen... kyllä minäkin mielelläni sitä ahteria käsittelisin, mutta minun mielestäni Jenniferissä on kauneinta huulet ja silmät. Olenko siis romantikko vai muuten vaan pervo?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Predator
Miksi täällä melkein kaikki käsittelevät VAIN Jenniferin persettä? Ei sen puoleen... kyllä minäkin mielelläni sitä ahteria käsittelisin, mutta minun mielestäni Jenniferissä on kauneinta huulet ja silmät. Olenko siis romantikko vai muuten vaan pervo?

Hyi helvetti, tuo oli sairainta mitä olen kuullut aikoihin. Huulet ja silmät! Mitä seuraavaksi, luonneko??:D
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti JHag


Hyi helvetti, tuo oli sairainta mitä olen kuullut aikoihin. Huulet ja silmät! Mitä seuraavaksi, luonneko??:D

>>> No hyvä on. Kerron nyt sitten sen oikean nimeni kokonaisuudessaan. Olen KEIJO-ANNIKKI PERVOLA-NIEMENPAPUNEN (sukunimi väliviivalla ja isolla äffällä)...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Predator


>>> No hyvä on. Kerron nyt sitten sen oikean nimeni kokonaisuudessaan. Olen KEIJO-ANNIKKI PERVOLA-NIEMENPAPUNEN (sukunimi väliviivalla ja isolla äffällä)...

Oletko sukua laulaja Keijo-Annikille, jonka suurin hitti "sydämelliset tunnekuohut" on tosin vielä levyttämättä?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Predator

Olen KEIJO-ANNIKKI PERVOLA-NIEMENPAPUNEN

Myös siinä toisessa iltapäivälehdessä esiintyvä Pervolan perhe lienee sukua sinulle, kyseinen nimi kun lienee Suomen oloissa hyvin harvinainen, ehkäpä jopa suojeltu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös