pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Raakelin sekoaminen ei tullut kenellekään yllätyksenä, mutta eiköhän tuosta jotenkin vielä nousta. Sitten hän voisi poistua sarjasta.
Mä itseasiassa vähän luulen ettei nouse. Jotenkin tuossa eilisessä jaksossa pedattiin sitä kuinka hyvin kaikki asiat nyt on, niin olisi luonnollinen jatkumo että seuraavassa kääntessä Sir vedetään kylmäksi. Ja sieltä on kai se Peppikin tulossa takaisin, joten hautajaisiin tuleminen olisi aika looginen vaihtoehto.Raakelilta tuota Sergein upottamista osattiin odottaa, tosin eiköhän Sir nouse. Marianna kyllä saisi upota, koska minua hirvittää neidon jatkuva kuiskaaminen.
Mä itseasiassa vähän luulen ettei nouse. Jotenkin tuossa eilisessä jaksossa pedattiin sitä kuinka hyvin kaikki asiat nyt on, niin olisi luonnollinen jatkumo että seuraavassa kääntessä Sir vedetään kylmäksi. Ja sieltä on kai se Peppikin tulossa takaisin, joten hautajaisiin tuleminen olisi aika looginen vaihtoehto.
Salkkareiden juonipaljastuksissa näkyy miten Sergei istuu perhe-illallisella joten jos ei omaa montaa elämää nii väittäisin, että selvityy tuosta.
Teille juonipaljastusjunteille on oma ketju. Olisiko liian vaativaa käyttää sitä.
Ja menen sinne jos haluan puhua juonipaljastuksista mutta nyt puhutiin tästä tietystä asiasta, pälli.
Ja menen sinne jos haluan puhua juonipaljastuksista
Vaikka tuskin kysymykseeni vastausta saankaan, niin kysyn silti: Etkö omasta mielestäsi suorittanut juonipaljastusta? Etkö tosiaan ole muissa ketjuissa viime aikoina tehnyt itsestäsi idioottia, olivatko vieroitusoireet niin pahat, että fiksit piti hakea salkkariketjusta? Toisaalta ymmärrän kyllä, kauhat ja lusikat jne.
Miten Super-Man Elias ja Sebastian osuivat tuonne laiturille? Saattoi mennä jotain ohi kun katselin sivusilmällä jaksoa....
Uskottavaa riehumista sängyssä lepositeissä Mariannan äidiltä, töiden puolesta tuota nähnyt useinkin.
Mutta eiköhän tästä vielä Monica saa asiakkaan itselleen ja saa hänet vapaaksi. Huoh.
Kai se Iida on edelleen lukiossa, kuten muutkin nuoret Jannea ja Laria lukuun ottamatta. Tuntuu kuin käsikirjoittajilta olisi viime aikoina unohtunut koko nuorison koulunkäynti, kun tähän ei ole ollenkaan viitattu, ja esimerkiksi Elias ja Iida ovat välillä olleet ulkomaillakin pidemmän aikaa.Iidalla (mitä se muuten edes tekee nykyisin, opiskelee?)
Kyllä oli.Lopuksi ja tärkeimpänä, että oliko muuten noita-akkaa laiturilta roudanneista poliiseista se nainen Sabina Särkkä?
Nauratti ääneen, kun Jirin kämpän makuuhuoneessa sänky natisi ja kokkikoululainen paineli Iidaa peitto korvilla. Tää oli tosin hyvä ratkaisu, koska kuka olisi uskonut siihen, että Haukkalalla ja Iidalla (mitä se muuten edes tekee nykyisin, opiskelee?) olisi varaa neljään huoneeseen tollaisesta taloyhtiöstä?
Kai se Iida on edelleen lukiossa, kuten muutkin nuoret Jannea ja Laria lukuun ottamatta. Tuntuu kuin käsikirjoittajilta olisi viime aikoina unohtunut koko nuorison koulunkäynti, kun tähän ei ole ollenkaan viitattu, ja esimerkiksi Elias ja Iida ovat välillä olleet ulkomaillakin pidemmän aikaa.
Eihän siitä nyt hirveän pitkä aika ole, kun Sanni teki, tai ainakin yritti tehdä, jotain koulutehtäviä Taalasmailla. Viime kuun jaksoissa näin tapahtui, sen muistan.Tuntuu kuin käsikirjoittajilta olisi viime aikoina unohtunut koko nuorison koulunkäynti, kun tähän ei ole ollenkaan viitattu
Olen muutamaan kertaan tässä ketjussa vaatinut nettisarjaa "Larin vuodet NHL:ssä". Olisi huippusettiä, kun Pihlajakadun oma poika raivaisi tiensä jonkun Itävallan liigan kautta änärin tähdistöön.No se Lari nyt sitten lähti? Ja oikein passin kanssa. Ehkä se jonkun try-outin ECHL:stä vielä saisi. Tai ainakin jostain Norjan 1-divarista. Ovat nämä vaan niin idioottimaisen typeriä vetoja.
Olen muutamaan kertaan tässä ketjussa vaatinut nettisarjaa "Larin vuodet NHL:ssä". Olisi huippusettiä, kun Pihlajakadun oma poika raivaisi tiensä jonkun Itävallan liigan kautta änärin tähdistöön.
Raakelin riehuminen oli yksi kauden kohokohdista. Huutonaurua myös tuolle mihin muija lopulta raahattiin. Stadin ainoaan pöpilään. Hänen karkaamisensa lienee itsestäänselvää, kun muistaa miten tuolla liikutaan ja toimitaan. Siitä puheenollen, missä helvetissä ovat Miika, Laura ja Pekka? Onko tuolla jossain todella toinenkin mesta?
Laurahan vietiin ainakin siihen Rauhalampeen. Mutta onko tämä Raakelin paikka nyt sitten Rauhalampi, josta silloin ennen niin kovin paljon toitotettiin. Jos ei ole niin sääli, siinä olisi ollut käsikirjoittajilla hyvä sauma vähän yhdistellä juonilankoja toisiinsa.
Muistaakseni tämä hoitokoti oli nimeltään Kuntoutuskoti Saarni. Se Iidan Maria-äiti omisti kyseisen laitoksen. Katariinan hoitoajat olivat jo sen takia legendaarisia, että Polvari itki/nauroi Katariinaa hoitokotiin viedessään.Hieman mysteeriksi taisi jäädä mihin Katariina aikoinaan vietiin, kun näki Sarasta niitä näkyjä.
Ok, tämä oli varmaan mennyt ohi, kun sarjaa tulee katsottua yleensä vähän sivusilmällä. Sopivasti tämän päivän jaksossa saatiin kuitenkin lisävalotusta Eliaksen opiskelutilanteeseen. Elias on siis ollut jossain "bisneskoulussa" Brysselissä eli luultavasti kauppaopistoa vastaavassa paikassa.Eihän siitä nyt hirveän pitkä aika ole, kun Sanni teki, tai ainakin yritti tehdä, jotain koulutehtäviä Taalasmailla. Viime kuun jaksoissa näin tapahtui, sen muistan.