Hyvä meno jatkuu. Kaikkinensa hyvä tuotantokausi Salkkareissa. Eipä oo ollut kauheesti valittamista. Toki jokainen saa olla ihan mieltä tahansa haluaa, mutta minä olen tätä mieltä.
Sergein ja Sebastianin meno on ollut männä viikolla aika hauskaa. Sergei vaikutti ihan lapsen tasolle vajonneelta, kun innostui Mariannan sormenjäljistä niin paljon. Sebastianin kommentit siihen kylkeen oli hauskoja.
Joonatan pelastamassa Iidaa. Eiköhän tuossa tule joku yksipuolinen ihastus ja Joonatan tekee, mitä haluaa. Saas nähdä, mitä tässä käy. Lisäksi toi Lassen työkuvio on arvoitus. Tuskin kauaa tuossa työssä viihtyy. Kunnianhimoinen, kun on. Jännä tosiaan, ettei noi talkkarin hommat kelvannut, kun aiemmin niitä tehnyt. Noh, eiköhän Kari tule ja ota taas talkkarin hommat haltuun, kun se kerta tänä keväänä ilmoittelun mukaan jaksoissa näkyy.
Sikäli mielenkiintoista, ettei tässä ole minkäänlaista ison twistin ainesta ilmassa. Sergei neppailee Mariannan kanssa ja siinäpä se oikeastaan taitaa olla. Toki nämä juonet voi muuttua hyvinkin nopeasti ja uutta tulla.
Mun mielestä muuten toi Sami Uotilan paluu Salkkareihin haiskahtaa. Miksi ihmeessä ne ilmotti paluusta noin aikaisin? En muista, että kenenkään muun hahmo kuin Akin kohdalla näin tehdyn? Siihen on ilmoitusajasta lähtien aikaa noin puoli vuotta. Mä oikeastaan toivon, että tuolla ilmoituksella on kusetettu katsojia ja Aki näkyy ruudussa jo tämän vuoden cliffhangerissa.