Luulen kyllä, että Stuballa on taka-ajatus tuossa Isabella-kuvio. Siis joku kiero kostojuoni.
No Stuballa on ainakin Bellan tunnustus kännykänsä vastaajassa mitä luultavammin tallessa ja jos ja kun Bella alkaa kieroilemaan, häkki heilunee.
Luulen kyllä, että Stuballa on taka-ajatus tuossa Isabella-kuvio. Siis joku kiero kostojuoni.
Toivottavasti kässäritiimi yllättäisi sen verran, että Sebastian tosiaan juonisi jotain Isabellan pään menoksi. Pelastaisi jonkin verran asiaa. Toisaalta jos tunnustus on tallella, niin sen voisi samantien luovuttaa virkavallalle, miksi säätää tuolla tapaa.
Toisaalta milloin Salkkareissa mikään olisi mennyt suoraviivaisesti.
Tossa on kyllä loistavaa potentiaalia. Isabella mahdollisimman mulkuksi, kohta vaakakupin painoksi kelpaa enää paljaat daisarit.Niin no... kyllähän niihin tunteisiin vaikuttavat myös toisen teot ja käytös ym. Isabellalla ei sillä sektorilla ole vaakakuppiin paljon laittaa ja toisella puolella on ne tissit, joita kyllä tosiaan tänäänkin tuotiin tykö erittäinkin selvästi.
Niinpä. Helenalle ja Sepolle meuhkasi silloin myös siitä, etteivät saattaneet Isabellaa yliajosta edesvastuuseen, vaikka tiesivät ja Hellu selitti, ettei ollut todisteita. Pari päivää myöhemmin saa itse ne todisteet tallenteena ja tekee mitä... tajuaakin rakastavansa Isabellaa eikä ikinä halua enää olla tästä erossa eikä varsinkinkaan tämän joutuvan vankilaan.Toivottavasti kässäritiimi yllättäisi sen verran, että Sebastian tosiaan juonisi jotain Isabellan pään menoksi. Pelastaisi jonkin verran asiaa. Toisaalta jos tunnustus on tallella, niin sen voisi samantien luovuttaa virkavallalle, miksi säätää tuolla tapaa.
Toisaalta milloin Salkkareissa mikään olisi mennyt suoraviivaisesti.
Tuo Heidi/Jiri on aika mysteeri. Koko ajan tuntuu kuin siinäkin rakenneltaisiin jotain valtavaa ydinräjähdystä, mutta tapahtuuko mitään?
Mihin muuten Idan anoreksia on unohtunut?
Näköjään tuo Salatut Elämät -elokuva on tulossa teattereihin ensi kuussa. Minä jotenkin kun ajattelin, että tuo tulee olemaan pelkästään televisiota varten tehty, mutta ihan teatterilevitykseen saakka... =D
Näköjään tuo Salatut Elämät -elokuva on tulossa teattereihin ensi kuussa. Minä jotenkin kun ajattelin, että tuo tulee olemaan pelkästään televisiota varten tehty, mutta ihan teatterilevitykseen saakka... =D
Nightmare - Painajainen merellä
Varmasti kovaa settiä. Tuossahan olisi melkein sellainen raina, mihin pitäisi Jatkoajan Salkkariketjun vakinaamoille järkätä miitinki!
Paula hoiti erittäin fiksusti tuon paikannuksen.
Jos nyt edes olisi laittanut paikannuksen (ja reitin tallennuksen) päälle jo kotona ja palattuaan olisi katsonut, missä sitä tuli käytyä. Ehkä se sitten olisi ollut teknisesti liian vaativaa Paulalle. Mielenkiintoista nähdä, mikä on Aaron lupaama rangaistus.Totta. Ei olisi kannattanut ainakaan poliiseilta hankkia jäljityslaitetta ja pyytää iskuryhmää paikalle viisi minuuttia oman mökille saapumisensa jälkeen. Tai miten ikinä hoitavatkaan tuollaiset jutut.
Ensi-ilta on ihan must. Odotan leffakokemukselta sellaista Twilight-tyyppistä eläytymistä yleisöltä ja itse pätkältä sitten kaikkien aikojen camp-pläjäystä. Ei tätä voi missata.Itse ajattelin mennä ensi-iltaan, lähteekö joku mukaan? Sopivasti itsenäisyyspäivän aatto eli siitä pääsee sitten mukavasti jatkoille.
Huomisessa jaksossa Jirin ja Joonatanin vapaaottelu-projekti edistyy kun saavat Sergayn järjestämään Jirin kehään. Kehässä vastustajaksi Jirille asettuu herra "kaikkien mammanpoikien äiti ja isä" itse.
Oli varsin tykit daisarit jollain vaalealla muijalla joka käveli Eliaksen ja Iidan takaa kun nämä jutteli siellä koululla. Pidin suuresti.
Samoin Isabellan takalisto pääsi aika hienosti edukseen siinä asusteessa.