TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 914 317
  • 24 776

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No itse ainakin ajattelin tuossa Isabellan ja Eliaksen käytäväkeskustelun lopuksi, kun Elias heitti kommentin "Eiks ookki?" (tjsp.), että oli kyllä Salattujen Elämien historian homoin heitto ja näköjään Tissibella ajatteli samoin.

Ilmeisesti se Bellalle tuon "homouden" paljasti. Sarjan historian listoilla tuolla ei tosin edes taideta mennä top-kymppiin. Don Laitela on aika lahjakkaasti vallannut sen listan, jopa ihan kirkkaasti. Vanha Niko varmaan ainoa uhka sillä saralla.

Talelle pitää antaa pari jaksoa aikaa miettiä missä Siru on. Pakko uskoa, että huomaa sen.

Helvetin köyhä sosiaalinen elämä Heidillä. Namipeppu ei voi pitää ylppäreitä, kun Peppi ja Tuukka puuttuu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oliks se niin, että Cindy on Eliaksen äiti? Ei ilmeisesti häiritse ollenkaan, että oma poisannettu lapsi on muuttanut samaan rappukäytävään??

Joo, mutta ei varmaan ole kukaan ehtinyt hänelle kertoa, kun Cindyhän ei kai halua olla missään tekemisissä Eliaksen kanssa, ja tietääkö Elias edes kuka oikea äitinsä on?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, mutta ei varmaan ole kukaan ehtinyt hänelle kertoa, kun Cindyhän ei kai halua olla missään tekemisissä Eliaksen kanssa, ja tietääkö Elias edes kuka oikea äitinsä on?
Luulisi Isabellan haluavan aiheuttaa närää Taalasmaille ja kertoa tästä kuviosta. Voisi Sebastianin välit mennä poikaansa kun selviäisi, että oikea äiti asuu naapurissa eikä isukki kerro asiasta.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Oe voe, huikeita repliikkejä tarjosi kyllä tämän päivän Salkkarit! Aivan huimaa tykittelyä.

Ismo saapuu kävelykadulle, jossa Antti "The only cop in Helsinki" Polvijärvi istuskelee penkillä. Ipe kävelee Antin selän taakse kuin niissä parhaimmissa Jenkkidekkareissa ikään ja töräyttää ilmoille niin Ismomaisesti: "Ei raportoitavaa". Eeeeeeeei! Ismo kyllä eläytyy tällä hetkellä dekkarin hommiinsa niin intohimoisesti, että ei tästä voi seurata kuin hyvää!

Ja sitten Sebastianin ja Eliaksen keskustelu Eliaksen seksuaalisuudesta..

Sebastian: No mikäs on sun lempi jalkapallojengi?
Elias: No ei mulla oikeestaan oo...
*Sebastian kattoo silmät pyöreinä*

Parin kohtauksen päästä Sebsu ja Elkku juttelevat keittiössä..

Elias: Mun ehkä pitäs kertoa sulle jotain.. Mä en seuraa futista lainkaan. Mä en seuraa edes urheilua yleensä. Paitsi miesten uimahyppyä.. Ja siinäkin se mielenkiinto kiinnittyy enemmän niihin kilpailijoihin.
Sebastian: Heeei! Mulle on ihan sama mitä TV-ohjelmia sä katot!


Tää vetää niin hiljaseksi.. Ei voinu kuin repeillä! Ja ehdotonta peukkua Nikon lähdölle! On tätä jo odotettu!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Elias: Mun ehkä pitäs kertoa sulle jotain.. Mä en seuraa futista lainkaan. Mä en seuraa edes urheilua yleensä. Paitsi miesten uimahyppyä.. Ja siinäkin se mielenkiinto kiinnittyy enemmän niihin kilpailijoihin.
Sebastian: Heeei! Mulle on ihan sama mitä TV-ohjelmia sä katot!
Tuo oli kyllä yksi Salkkareitten historian jäätävimpiä kohtauksia ja vuoropuheluja. Lisää tätä.
 

Isaa

Jäsen
Todella hieno juttu, että tuo inisijä lähtee vihdoin ja viimein pois.

Sebastianilla oli tosiaan huvittavat kysymykset ja reaktiot Eliaksen kanssa keskustellessaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No suosikkijalkapallojoukkueen kysyminen onkin toki loistava tapa aloittaa pojan mahdollisen homouden selvittäminen. "Ei helvetti, mun poika on tosiaan homo" oli ilme Sebastianin kasvoilla, kun selvisi, että Elias ei mitään joukkuetta fanita.
Aivan. Eli nimimerkki Petteri "peli näyttää" Sihvonenkin on homo.
 

-Joni-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins
Paljon on kysymyksiä ilmassa:

- Haluaisiko Elias olla uimahyppääjä? Veikkaan että hän ei ole homo.
- Onko Tale unohtanut Sirun? Poistuiko Siru koko sarjasta?
- Paljastuuko Liisan lähettämät viinapullot Sirun äidille ikinä? Debytoiko Sirun äiti koskaan?
- Meinaako Ismo nussia Liisaa vaikka vihaakin häntä?
- Miksi nuo asiakkaat (esim. kaupalla/kioskilla) eivät koskaan voi sanoa sanaakaan? Pelkkää nyökyttelyä vaan.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä isän sitten pitäisi sanoa hinttipojallensa?

Sebun jos jonkun pitäisi hieman tajuta ettei mene asioiden edelle. Miestä itseään kuitenkin epäiltiin aika rajusta asiasta täysin väärin perustein. Ihan hauska tosin tuo suhteellisen normaalikäytöksisen ja ilmeisesti jopa partavettä käyttävän kaverin leimaaminen homoksi. Kuten aiemmin todettua, niin puhetyylistä tuo ei voi olla kiinni, muuten sarjassa olisi pelkkiä peppureiskoja.

Elias on pieni kysymys. Jos ei ole homppeli, niin tässä olisi ilmeisesti Sampon kierrätys. Yllättävän paljon nyt haetaan hahmoista homoja. Toisaalta kiintiökeissi puuttuu nyt.

Nikon kohdalla otettiin toki myös patentti käyttöön. Eli rakennetaan parin jakson ajan valtavat siirapit ja sitten taas hahmo tekee kuluneen ratkaisun ja lähtee loukkaantuneena karkuun elämäänsä, kun sattuu kuulemaan pientä kritiikkiä. Nuo ratkaisut ovat aina yhtä avuttomia. Toisaalta kaveri ei ole vielä ehtinyt lähtemään. Jiriltä näemmä vielä viimeiset tsemppipuheet.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Janne ja Katariina molemmat vapaita... 1+1 = ?

Janne Kataja.

Olipas kyllä tyylikäs lähtö Nikolla. Melkein tuli mieleen Sallan lähtö Ressu Redfordin kanssa laulaessa. Melkein herää myötähäpeän tunteita. No hyvä, että Nikosta päästiin. Täysin tylsä ja rasittava hahmo.

Heidin miesasiat ei sitten näytä menevän millään putkeen. Toki nyt ei ollut Heidissä vikaa, mutta jotenkin tulee niin mieleen sekoilut Topin & Jirin kanssa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuinkakohan mones poistumisooppera Helsingin Rautatieasemalla tämä oli järjestyksessään? No, onneksi ei ollut Ressu Redford siellä junassa tällä kertaa.

Erkkilä muuten mainittiin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tale puhuu ihan samanlailla kun tää 'homo' jonka nimee en muista. Yllättävän samantyylisiä kundeja siellä nää nuoret. Isabella on kyllä aika hot jos naiset otetaan kuvaan mukaan
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuinkakohan mones poistumisooppera Helsingin Rautatieasemalla tämä oli järjestyksessään? No, onneksi ei ollut Ressu Redford siellä junassa tällä kertaa.
Onneksi Niko ei päättänyt perua lähtöään... yhden ilmeen vinkujaa ei tule ikävä.

Tuo Eliaksen homous tuntuu kuluneelta idealta. Mitä uutta siitä voidaan enää repiä, kun samat kuviot on jo käyty läpi Kallen ja Helin kanssa. Uskoon tulo ja eheytyminen...? Tätä odotellessa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä uutta siitä voidaan enää repiä, kun samat kuviot on jo käyty läpi Kallen ja Helin kanssa. Uskoon tulo ja eheytyminen...? Tätä odotellessa.
Homon esittäminen? Elias vaan esittää homppelia, että saisi hyvän syyn jäädä Suomeen, koska isäpuoli ei mukamas voi hyväksyä homppeleita. Tuo isäpuoli on tosiasiassa oikeasti joku belgialainen lapsiinsekaantuja. Elias ei vaan uskalla ilmiantaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös