Vai kiristääkö Bella Helenaa mahdollisella abortilla, jos osuutta Amandasta ei ala tippua takaisin? Helenan suostuttua Bella saakin keskenmenon seuraavana päivänä.Mitä helvettiä Isabella oikein hakee tuolla raskauden kusettamisella? Yrittääkö hän saada Amandan omistajuuden itselleen kiristämällä Helenaa "et saa tavata lapsenlastasi" -kortilla? En nyt täysin tajua tuota kuviota.
Jumalauta! Nyt se vasta aukesi että Bella on Salkkareitten Tukiainen. Glamour taustan esittäminen, kaikenlaiset huijaukset takana ja viimeisimpänä tämä huijattu raskaus. Tosin itse luulen että Bella on oikeasti raskaana muttei vaan tiedä sitä vielä.Vai kiristääkö Bella Helenaa mahdollisella abortilla, jos osuutta Amandasta ei ala tippua takaisin? Helenan suostuttua Bella saakin keskenmenon seuraavana päivänä.
Tosin itse luulen että Bella on oikeasti raskaana muttei vaan tiedä sitä vielä.
Erittäin hyvä nouto, ite sanoin eilen samaa emännälle että ei ne näytteet kuitenkaan vaihtunu. Molemmat onkin oikeesti paksuna.
Ei tuo Ossi käynyt missään vaiheessa Bellaa lohduttamassa? En ole jokaista jaksoa nähnyt.
Itse myös sitä mieltä, ettei näyteet vaihtuneet, vaan molemmat raskaana. Olisihan Katariina nyt jotain jumankeuta Cindylle puhunut tuloksista, jos olisi ilmennyt, ettei Cindy olekkaan raskaana. Tai, niin, tämä on Salkkarit.
Tuo Bellan raskaus on hyvä teoria, mutta todellakin kuka olisi isä? Eikö näillä aikatauluilla Stuba ole kylmästi poissa laskuissa?
Itse myös sitä mieltä, ettei näyteet vaihtuneet, vaan molemmat raskaana. Olisihan Katariina nyt jotain jumankeuta Cindylle puhunut tuloksista, jos olisi ilmennyt, ettei Cindy olekkaan raskaana. Tai, niin, tämä on Salkkarit.
Mitkä aikataulut? Missä? Tämä on Salatut Elämät. Severikin kasvoi monta vuotta yhdessä yössä.Tuo Bellan raskaus on hyvä teoria, mutta todellakin kuka olisi isä? Eikö näillä aikatauluilla Stuba ole kylmästi poissa laskuissa?
Mitkä aikataulut? Missä? Tämä on Salatut Elämät. Severikin kasvoi monta vuotta yhdessä yössä.
Kai se oli jokin 20 kiloinen orava joka nosti reppusi tuolille. :D
Oli ihan tapahtumarikas ja viihdyttävä jakso, pitkästä aikaa. Melkoinen b-luokan horrorkeissi tuo Katariinan. Mikähän mahtaa olla ratkaisuna? Onko Antti kostohimoinen sosiopaattiveli, vai onko Katariina itse psykooseissaan tehnyt nuo uhkailuviestit? Sara elää sittenkin?
Pysykää taajuudella, saamme kenties tietää.
Totta, hyvä ja oikeaan aikaan katkaistu jakso oli.Oli ihan tapahtumarikas ja viihdyttävä jakso, pitkästä aikaa. Melkoinen b-luokan horrorkeissi tuo Katariinan. Mikähän mahtaa olla ratkaisuna? Onko Antti kostohimoinen sosiopaattiveli, vai onko Katariina itse psykooseissaan tehnyt nuo uhkailuviestit? Sara elää sittenkin?
Pysykää taajuudella, saamme kenties tietää.
Veikkaan myös että sieltä on Salkkareiden ainoa etsivä tulossa kuten lupasikin. Niko pamauttaa miliisiä kupoliin halolla jolloin Antilta lähtee taju ja päästä näkyy vuotavan verta. Katariina ja Niko ovat luonnollisesti ihan paniikissa. Kiva siinä on sitten Nikonkin selittää Pepille mihin oli mennyt ja miksi.Veikataan näin lopuksi mitä maanantain jaksossa tulee tapahtumaan. Ovesta sisään astelee itse komisario, jolta Niko sitten kunnaria vastaavalla lyönnillä tinttaseen tajun pois. Toki tätä keissiä voidaan vielä jatkaa niin, että Antti tästä iskun voimasta heittää henkensä ja Katariina ammattilaisena hävittää ruumiin. :D