Tai heidän serkkunsa, Kari Kaukovaara, se ilkeä maatalonisäntä Metsoloista.Minä hetkenä hyvänsä Salkkareihin voi siis ilmestyä Panu Kaukovaaran ilkeä kaksoisveli Manu Kaukovaara Mato Valtosen näyttelemänä...
Tai heidän serkkunsa, Kari Kaukovaara, se ilkeä maatalonisäntä Metsoloista.Minä hetkenä hyvänsä Salkkareihin voi siis ilmestyä Panu Kaukovaaran ilkeä kaksoisveli Manu Kaukovaara Mato Valtosen näyttelemänä...
Mulla on vaan yksi toive koskien salkkareita. Se vitun niina ulos ruudusta ja äkkiä. Sehän menee koko ajan vaan huonompaan suuntaan.
Odotan kyllä sitä, että Jarkko hiippailee Niinan perässä sinne strippiklubille tekoviikset, nuo kaikkien valeasujen taitajien perusvälineet, naamallaan.Nythän tätä "laatunäyttelijää" vasta hiillostamaan aletaankin, kun kohta jää kiinni iltatöistään, kun Särdaan tulee vakoilemaan varmasti jossain vaiheessa miten muijansa iltasisustus sujuu.
aSteroidi-Juunaksen salitulokset näyttäisivät näkyvän keskivartalolihavuutena.
Oli käsketty kaveria treenaamaan paljon ja syömään proteiinia. Jäi treeni vähemmälle ja ei kasvanukkaa lihakset, vaan makkarat.
Joo, aika huumoria että yksi hahmo treenaa ihan vitusti ja ottaa nappia eikä silti saa aikaan muuta kuin läskiä vyötäröllensä.Oli käsketty kaveria treenaamaan paljon ja syömään proteiinia. Jäi treeni vähemmälle ja ei kasvanukkaa lihakset, vaan makkarat.
Joo, aika huumoria että yksi hahmo treenaa ihan vitusti ja ottaa nappia eikä silti saa aikaan muuta kuin läskiä vyötäröllensä.
Sivummalla sitten surffailee vaikka joku Ossi, jonka sarjassa taitaa vähemmän viettää aikaansa treenaamalla mutta on kuitenkin ihan oikeasti kunnon lihassa.
Huominen jakso voi olla aika mainio: Joonatan vaatii Juuliaa maksamaan vuokraa ja Lasu asettuu tämän mielipiteen kannattajaksi. Ismo ja Salla pääsevät kukaties Sallan äidin luo, ja siitä tulee melko varmasti huikeaa katseltavaa. Kari on ottanut Miron tosissaan hampaisiinsa.
Ei hitto, Salkkareissa elellään vauhdikkaita aikoja..
Molemmat huonoja valintoja mutta veikkaan että Sampo onnistuu tuonkin asian mokaamaan niin että perheen aikuisetkin puuttuvat asiaan. Silloin rapa roiskuu ja tulee taas uusi kriisi uusioperheelle.Ja tuohon vielä lisätään Pepin "miesongelma." Kunhan vaan sitä ei jahkailla yhtä kauan, kuin Mutsinsa huolia. Itse toivoisin Pepin ottavan Konstan. Toivoisin Pepin tyhjentävän Sampopankin pariin kertaan omalla tylyllä ivaamisella. Mutta, eiköhän asiaa pyöritellä viikko ainakin, ja lopulta Peppi antaa periksi Sampolle.
Lentääkö pojankloppi jälleen seinälle?