Jakso meni jääkiekon takia ohi. Voisiko joku kertoa lyhyesti mitä tapahtui?
Joonatan ja Juulia kävivät luistelemassa. Juulia törmäsi Joonatatiin kun se oli menossa kentälle ja kikkaili kiekon kanssa kadulla. Sitten ihan "sattumalta" tuli samalle kentälle.Jakso meni jääkiekon takia ohi. Voisiko joku kertoa lyhyesti mitä tapahtui?
Uusi pari syntymässä.
Ei olisi Salareihin edes erityisen ihmeellinen veto ~21-vuotiaan Juulian ja ~16-vuotiaan Joonatanin suhde. Onkohan tämä "Juliet ja Joonatan"-kuvio päätetty jo Joonatania sarjaan tuotaessa niin kuin Romeo ja Julia -kuvio luultavasti oli.
Ei sillä, että Salareita itse seuraisin... Mitä nyt olen tutuilta kuullut.
Noei. Juuliakin oli joskus aiemmin Ossin kanssa, joka taas on ollut Tanjan kanssa, joka taas on Juulian äiti ja viime jaksossa oli lähellä, ettei Ossi olisi ollut Maaritin kanssa, joka on isoäiti Joonatanin ikäiselle Sofialle. Seuraavaksi Sampo ja hänen pikkusiskopuoli Peppi yhteen?
Muutenkin Salkkareiden suhdemaailma on painottunut aika vahvasti Pihlajakadun yhteen rappuun. Mutta hei, tää on Salkkarit ja miljoona suomalaista ei voi olla väärässä!
Kari on noussut selkeästi Salkkarien kantavaksi voimaksi. Vetää loistavasti roolin Sepon renttumaisena poikana, Oonan ylihuolehtivana isänä ja Nooran tohvelisankaria muistuttavan siippana. Komeasti muuten lähti Chardäänin jannu niskapers-otteella ulos Taalasmaan kamarista, kun Kari laittoi tuulemaan. Hyvä ettei mennyt Yölinnun keikkakin hulinaksi. Liki oli ettei Kari olisi käynyt myös Helenan ryysyihin kiinni.
Ja kaksosethan siellä on tulossa.
Jäi vituttamaan insinöörimajurin Eero(Aaro?):on kohdistama niskaperseote, kun on Paulan poissaollessa kuitenkin itse käynyt porailemassa MILFiä niin, että kassit kaikuvat varmaan vieläkin tyhjyyttään. Vittu, mikä kaksinaamainen pelle koko äijä.
Painuis takaisin Golanin kukkuloille keinokastelujärjestelmiä väsäilemään koko sarjasta, prkl!!
No eikös Lasse ole ihan perusäijä? Nainen on petturi ja täyshoro jos jakaa rasiaansa muille miehille, mutta itse saa lihapatukkaansa käydä uittelemassa muissa luolissa huoletta, tekosyy löytyy aina oikeutukselle. Normaalia hommaa, hei!
Doaner kirjoitti:Joonatan on kyllä noussut meikän suosikiksi Supon rinnalle. Kyllä se Juulia tosta vielä taipuu. Siinä saa sitten Oona, Miro ja Peppi kattella naama pitkänä.
Niin, tuskinpa. Koska tuo Nooran näyttelijä on oikeasti raskaana, tai oli ainakin tuossa vaiheessa kun sarjaa tehtiin. Meinasi sitten sitä, että Noora kuolee tai syystä tai toisesta poistuu kokonaan sarjasta.Sama juttu täällä. Eiköhän tuo saa vielä ton Juulian kaapattua itselleen. Kari ja Noorakin saavat nyt sitten ilmeisesti kaksoset, kun lääkäri tokaisi "hetkinen" tuskin kuitenkaan vauva on menehtynyt.
Niin, tuskinpa. Koska tuo Nooran näyttelijä on oikeasti raskaana, tai oli ainakin tuossa vaiheessa kun sarjaa tehtiin. Meinasi sitten sitä, että Noora kuolee tai syystä tai toisesta poistuu kokonaan sarjasta.